Balen, kun je fluiten naar je voorschotten als zo'n partij failliet gaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tja, die hebben mijn vorige contract overgenomen.
2,25? Valt me nog mee. Ik zie soms prijzen van ¤4 voorbij komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt erop dat de leveringstarieven van mijn energiecontract bij Eneco per 30 augustus ook flink gaan stijgen; elektriciteit van ¤0,25 naar ¤0,48 en gas van ¤0,93 naar maar liefst ¤2,25. Zo even inschattend verwacht ik dat mijn maandelijkse voorschot dan gaat stijgen naar ongeveer 120 euro tegen 54 nu.
Inderdaad, ik denk dat alle contracten die per 1 oktober of 1 januari aangepast worden gastarieven gaan zien van minimaal 3,00¤quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2,25? Valt me nog mee. Ik zie soms prijzen van ¤4 voorbij komen.
Prijs je zeer gelukkig inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:32 schreef Patroon het volgende:
Bizar idd. Ik ben nog steeds dol gelukkig dat ik afgelopen november het voor 1 euro per kuub heb vastgelegd voor 3 jaar...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zitten hier mensen bij Prik Energie? Die staan ook op randje omvallen lees ik zo uit hun mails..
Dit gaat waarschijnlijk niemand doen wat gaat resulteren in een faillissement, maar het gevolg is nog hogere tarieven á 4 euro de kuub. Lastig hoor….quote:PrikEnergie stuurt u deze brief omdat u klant bent met een vast contract. PrikEnergie heeft geldproblemen en wil een faillissement voorkomen. Zij geven aan dat ze geld verliezen met de vaste contracten. Ze kopen de energie namelijk tegen hoge prijzen in, terwijl klanten met vaste contracten een laag tarief betalen. Als er niets gebeurt met deze contracten gaat PrikEnergie waarschijnlijk failliet. Daarom vragen ze om vrijwillig de tarieven van uw vaste contract te verhogen of het contract om te zetten. PrikEnergie biedt u 4 opties. U bent vrij om uw eigen keuze te maken.
Ik moet zeggen dat ik de toon erg vervelend vind. Ze mogen ook hand in eigen boezem steken in plaats van de bal direct bij de mensen met vaste contracten te leggen, iets waar ze zelf debet aan zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat waarschijnlijk niemand doen wat gaat resulteren in een faillissement, maar het gevolg is nog hogere tarieven á 4 euro de kuub. Lastig hoor….
https://www.consuwijzer.n(...)en-over-PrikEnergie#
Nou het is het contract van mijn vriendin, daarna gingen we samenwonen. Ze zat ervoor bij Welkom Energie ofzo, geen idee. Die gingen failliet en dan is het idd, je voorschotten ben je kwijt en je contract wordt verkocht aan een nieuwe partij waar je weer van nul begint (al waren de tarieven wel vrijwel hetzelfde, bijzonder). DIe partij was dus Prik Energie...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Balen, kun je fluiten naar je voorschotten als zo'n partij failliet gaat?
Ja idd. Dacht eerst ook, mijn keuze gaat ze niet redden van faillissement maar ga toch maar voor de optie iets duurdere prijzen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat waarschijnlijk niemand doen wat gaat resulteren in een faillissement, maar het gevolg is nog hogere tarieven á 4 euro de kuub. Lastig hoor….
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[..]
De eigenvermogensverschaffergs kunnen ook gewoon kapitaal inbrengen, vraag mij af of daar al naar gekeken is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de toon erg vervelend vind. Ze mogen ook hand in eigen boezem steken in plaats van de bal direct bij de mensen met vaste contracten te leggen, iets waar ze zelf debet aan zijn.
ja vind ik ook, wellicht brengt hand in eigen boezem steken genoeg geld op waardoor ze het toch halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de toon erg vervelend vind. Ze mogen ook hand in eigen boezem steken in plaats van de bal direct bij de mensen met vaste contracten te leggen, iets waar ze zelf debet aan zijn.
ze gaan toch failliet en dan ga je een maand de hoofdprijs betalen, waarom dan nog kort ook meer betalen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja idd. Dacht eerst ook, mijn keuze gaat ze niet redden van faillissement maar ga toch maar voor de optie iets duurdere prijzen.
De klanten van Welkom werden na het faillissement overgezet naar Eneco. Niet Prik energie? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou het is het contract van mijn vriendin, daarna gingen we samenwonen. Ze zat ervoor bij Welkom Energie ofzo, geen idee. Die gingen failliet en dan is het idd, je voorschotten ben je kwijt en je contract wordt verkocht aan een nieuwe partij waar je weer van nul begint (al waren de tarieven wel vrijwel hetzelfde, bijzonder). DIe partij was dus Prik Energie...
[..]
Ja eigenlijk heb je gelijk ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ze gaan toch failliet en dan ga je een maand de hoofdprijs betalen, waarom dan nog kort ook meer betalen?
Ik ben benieuwd hoeveel mensen incasso's gaan storneren
Excuus, hoor net dat ze daarvoor bij DiscountEnergie zat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:49 schreef lily het volgende:
[..]
De klanten van Welkom werden na het faillissement overgezet naar Eneco. Niet Prik energie? Of begrijp ik je verkeerd?
Wel een klote situatie![]()
Nou, lekker dan. Van de ene naar de andere ellendequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Excuus, hoor net dat ze daarvoor bij DiscountEnergie zat.
ik adviseer om nu over te stappen naar MEGAquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Excuus, hoor net dat ze daarvoor bij DiscountEnergie zat.
Impliceer ik dat? Nee. Ik stel dat de toon de muziek bepaald. Lijkt mij vrij handig als je ten doel hebt dat jouw klanten een duit in het zakje moeten doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, wellicht brengt hand in eigen boezem steken genoeg geld op waardoor ze het toch halen.
geen idee of je dat impliceert, maar misschien levert het genoeg op zodat mensen geen keuze hoeven te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Impliceer ik dat? Nee. Ik stel dat de toon de muziek bepaald. Lijkt mij vrij handig als je ten doel hebt dat jouw klanten een duit in het zakje moeten doen.
Die mijd ik juist niet, ook bewust nooit met zo'n voet-tussen-de-deur cowboy in zee gegaan, juist om gezeik met omvallende bedrijven te voorkomen, en de gevolgen als je verplicht over geheveld wordt naar leverancier X of Y.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik adviseer om nu over te stappen naar MEGA
innova of vrijopnaam kan ook, maar zeker geen bekende namen, die moet je mijden.
Ik vermoed dat Sjors wat sarcasme probeerde toe te passenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mijd ik juist niet, ook bewust nooit met zo'n voet-tussen-de-deur cowboy in zee gegaan, juist om gezeik met omvallende bedrijven te voorkomen, en de gevolgen als je verplicht over geheveld wordt naar leverancier X of Y.
Ik sluit eigenlijk alleen maar een contract af met de grote drie of hun dochters.
Oh, dan ben ik vandaag kennelijk wat meer Sheldon dan anders....quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sjors wat sarcasme probeerde toe te passen
Niks, ik lach om wat voor bende de toezichthouders ervan gemaakt hebben door niet eerder te appeleren voor de risicovolle financiële bedrijfsvoering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |