Ik blijf dat ook lastig vinden , Ik zal nooit naar dolfinarium gaan , al een aantal jaren ben ik zwaar anti. Maar na het zien van een docu hierover , (vorig jaar) was ik helemaal misselijk van wat daar met dolfijnen en orca's gebeurt. Mij zal je daar niet meer zien. Dierentuin vind ik ook dubbel , en toch zie ik (hoe dubbel dat ook is) daar wel een bepaalde noodzaak in/van . Mensen maken alles kapot . het is vreselijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
Zat op school naast Artis. Kwam daar vaak voor lessen. Deprimerende zooi was het. Het is nu wel beter. Maar ik hou niet van wilde dieren en roofvogels in kooien.
Hahaha de toendraquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:19 schreef pullup het volgende:
Moet wel zeggen dat het enige moeite kostte vorige keer dat ik in Artis was om die beesten te zien.
Hele terreinen/verblijven om over heen te sjokken maar volgens mij waren alle beesten op vakantie of zo
Een game.quote:
Ja nou deze is ook wat wild.quote:
Haha Dat ziet er wel leuk uitquote:
Ja die moest ik hebben.quote:
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen en hoe ze super irritant zijnquote:
Ik las in de korte beschrijving dat het nog meer geschikt is voor kattenmensen dan perse voor gamersquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen
Waarschijnlijk omdat die weten dat katten rete irritant kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las in de korte beschrijving dat het nog meer geschikt is voor kattenmensen dan perse voor gamers
Het is prachtig vormgegevenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen en hoe ze super irritant zijn
Ja de acteur poes was ook roodquote:
De gans was mijn laatste liefde.https://goose.game/ Daar heb ik volgens mij nog een keer een ban voor gehad. Ohquote:
Klinkt erg leukquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen en hoe ze super irritant zijn
Daar heb je al eens iets van zien posten jaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De gans was mijn laatste liefde.https://goose.game/
Dat was een spel waar je gewoon om moet lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb je al eens iets van zien posten ja
Naja het gaat nergens overquote:
welke zender domi?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Brobby zit wel op de bank Bass is kennelijk nog ff bij Adriaan op bezoek
Heyquote:
Ook die van de buren?quote:
Wel met mondkapjequote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:03 schreef mario390 het volg ende:
bij ons is nu ieuwe regelung
je kann ziek werken![]()
geen quarantäne
Echt stupide eerlijk gezegd toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:03 schreef mario390 het volgende:
bij ons is nu ieuwe regelung
je kann ziek werken![]()
geen quarantäne
Hoezo niet overdrijven, wordt net weer wakkerquote:
Ik heb ook 1 goal gemist maar denk dat dat meer aan mezelf ligtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet overdrijven, wordt net weer wakker
Altijd makkelijk toch.quote:
Ga je wakker blijven vannacht?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 goal gemist maar denk dat dat meer aan mezelf ligt
Weet ik nog niet ... Zit wel in een nachtelijke flow ... Barca-Juve zou nog wel lukken maar Real is echt te laatquote:
Of nu slapen en voor Real op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ... Zit wel in een nachtelijke flow ... Barca-Juve zou nog wel lukken maar Real is echt te laat
Tis een oefen toernooitje anyway .. maar dat gedoe met Frenkie intrigeert me wel ... is echt niet normaal .... deden ze met Koeman eigenlijk ook al ...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of nu slapen en voor Real op.
Barca is toch niet jouw ding.
Niet alleen Frenkie, zoveel spelers waarmee ze dit doenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een oefen toernooitje anyway .. maar dat gedoe met Frenkie intrigeert me wel ... is echt niet normaal .... deden ze met Koeman eigenlijk ook al ...
Ja en ondertussen willen ze nog meer en meer en die wil Xavi ook en doe die ook maar ..... Maar ze zijn nog steeds niet ingeschreven bij de Spaanse Liga ... Weet niet hoe dat dan bij de UEFA zit ?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen Frenkie, zoveel spelers waarmee ze dit doen
Tijd dat idd de FifPro oid zich hiermee gaat bemoeien. Ben benieuwd hoe zo'n rechtszaak gaat aflopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ondertussen willen ze nog meer en meer en die wil Xavi ook en doe die ook maar ..... Maar ze zijn nog steeds niet ingeschreven bij de Spaanse Liga ... Weet niet hoe dat dan bij de UEFA zit ?
dat was wel een goeiequote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:23 schreef engine het volgende:
Engelse dames sterk. Mooie goal die laatste.
Ja geen idee... Die baas van PSG hebben ze ook laten gaan geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat idd de FifPro oid zich hiermee gaat bemoeien. Ben benieuwd hoe zo'n rechtszaak gaat aflopen.
Das net iets anders toch? Die dwingt zijn spelers niet tot een salarisverlaging die dan meteen naar nieuwe spelers gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Die baas van PSG hebben ze ook laten gaan geloof ik
Ja nee, weet niet precies meer waar dat over gingquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das net iets anders toch? Die dwingt zijn spelers niet tot een salarisverlaging die dan meteen naar nieuwe spelers gaat.
Hoe dan ook, het voetbal heeft zeer nare trekjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, weet niet precies meer waar dat over ging
Zeker ... vooral als het om geld gaat ... en daar gaat het altijd omquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het voetbal heeft zeer nare trekjes.
jazekerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerJe gaat 3 weken naar Portugal toch?
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekeralhoewel, eerder 2.5 wwk... vertrek donderdag
It's all about the moneyquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker ... vooral als het om geld gaat ... en daar gaat het altijd om
Divertir-sequote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekeralhoewel, eerder 2.5 wwk... vertrek donderdag
In 1 keer die 20 uur (ongeveer) rijden?quote:
nee joh, 2 overnachtingenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 1 keer die 20 uur (ongeveer) rijden?
Schipholquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte op Schiphol of welk airport dan ook
is wel iets meer ....quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 1 keer die 20 uur (ongeveer) rijden?
Heeft ook wel iets, is dan meer echt reizenquote:
Met of zonder koffersquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schiphol
Amsterdam-Porto om 14:05 donderdag, KLM
klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ook wel iets, is dan meer echt reizen
Snap het vliegen ook wel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt.
Maar op het moment van boeken mevr Koen nog geen werk, en dus wellicht te weinig vakantiedagen als ze het wel zou krijgen. En was er nog geen enkel idee dat de luchtvaart zoveel shit zou krijgen
Wie rijden er allemaal ?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet volgens deze link:
https://www.anwb.nl/verke(...)l&transportMode1=car
we gaan het zien, 10:00 staan we voor de deurquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het vliegen ook wel hoor
Hopelijk valt de luchtvaartshit wel mee voor je.
Vast wel, op de een of andere manier maken zeker 2 ervan nog gasquote:
Alleen Schumi kan nog gassen volgens mij ... die andere zijn echt al uitgegast of verastquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, op de een of andere manier maken zeker 2 ervan nog gas
Ow, dacht dat Lauda nog leefdequote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Schumi kan nog gassen volgens mij ... die andere zijn echt al uitgegast of verast
paar jaar terug al het tijdelijke voor het eeuwige verruildquote:
Misschien maakt ie nu nog gas? Al zal dat wel te lang terug zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug al het tijdelijke voor het eeuwige verruild
Zie het net jaquote:
Yep, had ook nog wel die man die zo in wedden dat had kunnen meedoen kunnen noemen.quote:
Dit was early 90'squote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Schelden op een vliegveld bij issues is normaal toch tegenwoordig? Ga maar eens kijken hoeveel mensen dat doen.
K weet alleen nog wat ik het er echt vertiefd koud vond op de terugwegquote:
Ik moet ook vliegen binnenkort ben ik bang.. tientallen keren gedaan, geef er ook niks om, maar nu met dat gezanik, zķķķķ geen zin in; zit er echt niet op te wachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het vliegen ook wel hoor
Hopelijk valt de luchtvaartshit wel mee voor je.
dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2022 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet ook vliegen binnenkort ben ik bang.. tientallen keren gedaan, geef er ook niks om, maar nu met dat gezanik, zķķķķ geen zin in; zit er echt niet op te wachten.. Ga net zo lief rijden, maja, 3 dagen rijden is ook weer zo wat, moet ook weer 3 dagen terug
Ad andere kant ligt mijn volgende klus dan wel in het eerste land op de terugweg, dus misschien kan ik ze overhalen... heb ik wel een toffe gesponsorde roadtrip naar Zweden met geld toe
Moet je vliegen of ga je vrijwillig ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet ook vliegen binnenkort ben ik bang.. tientallen keren gedaan, geef er ook niks om, maar nu met dat gezanik, zķķķķ geen zin in; zit er echt niet op te wachten.. Ga net zo lief rijden, maja, 3 dagen rijden is ook weer zo wat, moet ook weer 3 dagen terug
Ad andere kant ligt mijn volgende klus dan wel in het eerste land op de terugweg, dus misschien kan ik ze overhalen... heb ik wel een toffe gesponsorde roadtrip naar Zweden met geld toe
Niks zo annoying als vakantievolk voor je voeten als je vliegt voor werkquote:
Werk.quote:
Ja ik ben fan hoor. Sinds ik op twitter de avonturen van Eekie de babykasteeleekhoorn dagelijks ging volgen, ben ik hem heel erg gaan waarderen. Hij gaf ook altijd een persoonlijke reactie en dat zie ik ook terug in zijn programma's. Gewoon en geīnteresseerd. En inderdaad de ontmoetingen met interessante mensen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Hier ook even de tip vanuut "televisie":
[ afbeelding ]
Zojuist via "gemist" de aflevering van seizoen 6 (herhalingen van begin dit jaar) in Languedoc teruggekeken (maandag was de uitzending op npo 2). Wat een topshow
https://www.npostart.nl/g(...)01-2022/AT_300001511
De meeste afleveringen van de vorige seizoenen wel gezien, altijd wel 'n erg leuk programma, maar dit was echt geweldig!
Informatief en erg interessant over de streek, Nimes en de Romeinen en hun bouwwerken en legacy.
Maar vooral de mensen die hij onderweg toevallig tegenkomt of bezoekt maken het bijzonder: een enorm grappige wijnboer. De garagehouder, want pech. En de kaasmaker/schapenhoeder met zijn zoon.
Anyhoe, top tv. Kijkuh!@!
Mooie oude karretjes bij de garagequote:Op woensdag 27 juli 2022 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Hier ook even de tip vanuut "televisie":
[ afbeelding ]
Zojuist via "gemist" de aflevering van seizoen 6 (herhalingen van begin dit jaar) in Languedoc teruggekeken (maandag was de uitzending op npo 2). Wat een topshow
https://www.npostart.nl/g(...)01-2022/AT_300001511
De meeste afleveringen van de vorige seizoenen wel gezien, altijd wel 'n erg leuk programma, maar dit was echt geweldig!
Informatief en erg interessant over de streek, Nimes en de Romeinen en hun bouwwerken en legacy.
Maar vooral de mensen die hij onderweg toevallig tegenkomt of bezoekt maken het bijzonder: een enorm grappige wijnboer. De garagehouder, want pech. En de kaasmaker/schapenhoeder met zijn zoon.
Anyhoe, top tv. Kijkuh!@!
Ik moet eerst twee weken in Zweden zijn, en daarna ws 3 weken in Denemarken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom vlieg je dan een land verder dan waar je werk is?
Ah ok ... werk zequote:Op woensdag 27 juli 2022 01:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet eerst twee weken in Zweden zijn, en daarna ws 3 weken in Denemarken.
Thanks, zal wel lukken.. ze hebben een tof huisje ergens in het bos aan het water voor het personeel met alles erop en eraan.quote:
Dat wordt naakt in het meer jumpen en dan weer de sauna inquote:Op woensdag 27 juli 2022 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks, zal wel lukken.. ze hebben een tof huisje ergens in het bos aan het water voor het personeel met alles erop en eraan.
Dat is inderdaad een optiequote:Op woensdag 27 juli 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt naakt in het meer jumpen en dan weer de sauna in
Flexquote:Op woensdag 27 juli 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
Shit er weer een buurman een joint te roken ....
Zo zie je nog eens wat van de wereldquote:Op woensdag 27 juli 2022 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe houden we de brandweer aan het werkquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:16 schreef pullup het volgende:
Man3 die zijn er ook nog![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)wegen-stichten-brand
[ afbeelding ]
Ik kan hier moeilijk beweren dat ze mijn sympathie hebben verspeeldquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe houden we de brandweer aan het werk
Duh ....quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan hier moeilijk beweren dat ze mijn sympathie hebben verspeeldmaar dit is gewoon echt gevaarlijk ook nog
Fe laatste tijd slaap ik als het DT is, maar het viel me een paar maanden geleden ook al op dat het steeds langer duurt. Heel apartquote:
Even lezen waar dit over gaatquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
Het mysterie van de Somerton Man heeft mensen decennialang beziggehouden.
En opeens is er een doorbraak en blijkt het minder spannend te zijn dan de beroepsfantasten dachten
BNW / De Somerton man (Taman Shud zaak)
[ afbeelding ]
Heb daar gisteren over zitten lezen. Interessant verhaal wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
Het mysterie van de Somerton Man heeft mensen decennialang beziggehouden.
En opeens is er een doorbraak en blijkt het minder spannend te zijn dan de beroepsfantasten dachten
BNW / De Somerton man (Taman Shud zaak)
[ afbeelding ]
Er is niet meer duidelijk geworden dan al bekend was van het autopsierapport uit die tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Heb daar gisteren over zitten lezen. Interessant verhaal wel.
Maar is het nog duidelijk geworden waarom/waaraan hij is overleden?
BNW’ers trekken dat slecht. Ze reageren ook niet.quote:
Haha ik snap het.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
BNW’ers trekken dat slecht. Ze reageren ook niet.
Er blijven overigens nog veel vragen over. Eigenlijk begint het nu pas echt.
Ah okay, dus nog steeds genoeg vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is niet meer duidelijk geworden dan al bekend was van het autopsierapport uit die tijd.
Enjoyquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben een weekje weg naar de camping, en na volgende week een dagje thuis misschien weer een weekje,
fijne vakantie voor de mensen die op vak. gaan
quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:16 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb daar hoeren gelezenquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:16 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt dan ook wel natuurlijkquote:
Pff.. heb al genoeg gezien de afgelopen 10 jaar.. dit is nog niks.. ik heb een tijdje geleden eens geteld, en ik kwam aan 32 landen, vlieg-overstappen niet meegeteld.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je nog eens wat van de wereld
Douw het jong dan in hetzelfde karretje door een wasstraat ofzo.. smerig waterquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand hier die haar/zijn kind ook even snel makkelijk wassen wil?
https://www.ad.nl/den-haa(...)-achteraan~add3c2f7/
quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Moet gaan werken in Duisburg nu, zķ geen zin in.. ik weet nu al dat ik helemaal 0,niks ga doen, en dat ik ws halverwege de shift weer naar huis kan.. zo zonde van de tijd en de brandstof. Maja, wordt betaald.
Dan heb jij al h eel wat van de wereld gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pff.. heb al genoeg gezien de afgelopen 10 jaar.. dit is nog niks.. ik heb een tijdje geleden eens geteld, en ik kwam aan 32 landen, vlieg-overstappen niet meegeteld.Helaas waren er daarvan wel 27 voor werk
![]()
Ik heb pas een nieuw paspoort, de oude was op 2 pagina's na volgestempeld en -geplakt met visums. Ik had voorheen ook een reis-paspoort erbij, dus ik had 2 NL paspoorten tegelijk.
Binnenkort Denemarken er nog bij, want daar was ik nog niet eerder, wel een keer of wat overheen gevlogen als ik naar Noorwegen of Zweden ging.
Ja precies, gewoon lekker de bossen inrijden. Blijkbaar toch niemand die het merktquote:
Nee we zijn hier ook geen corpsballetjes dus laten we die kant maar niet opgaan.quote:
Ja daar wil je niet vallenquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:56 schreef pullup het volgende:
Oh jee die niet heel stuurvaste wielrensters worden over best ingewikkelde gravel paden gestuurd
Maakt niet veel uit met al die motards er voorquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:13 schreef pullup het volgende:
Haha kan je beter voorop rijden anders zit je stof te happen en zie je geen moer
Chufi, niet lezen dit onderstaandquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:13 schreef pullup het volgende:
Haha kan je beter voorop rijden anders zit je stof te happen en zie je geen moer
Stand by staan.. mijn kraan is eigenlijk al klaar met de primaire klus, de kraan aan de andere kant staat met een werkbak afwerkdingen en laswerk te doen voor de wederopbouw, maar omdat je mensjes in de kraan hebt en het is een high risk-omgeving (staalfabriek, en we staan in het 'warme' deel) moet er een tweede kraan zijn om die mensen eruit te plukken als kraan 1 onverhoopt stuk gaat. Dus ik sta nu met een behoorlijk lompe 650 tonner te neuspeuteren voor lawe zeggen een slordige 750¤ per uur. (Waar ik maar een heel klein beetje van krijg overigensquote:
Ben er geweest.. invliegen, rental car, naar site, werken, hotel, werken, hotel, werken, hotel, werken -> vliegen naar het volgende project en daar weer opnieuw beginnen..quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb jij al h eel wat van de wereld gezien.
Beetje weinig bos hierquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon lekker de bossen inrijden. Blijkbaar toch niemand die het merkt
Hmmm, dan is het wel handig dat je er bent ja, voor het geval dat .............quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stand by staan.. mijn kraan is eigenlijk al klaar met de primaire klus, de kraan aan de andere kant staat met een werkbak afwerkdingen en laswerk te doen voor de wederopbouw, maar omdat je mensjes in de kraan hebt en het is een high risk-omgeving (staalfabriek, en we staan in het 'warme' deel) moet er een tweede kraan zijn om die mensen eruit te plukken als kraan 1 onverhoopt stuk gaat. Dus ik sta nu met een behoorlijk lompe 650 tonner te neuspeuteren voor lawe zeggen een slordige 750¤ per uur. (Waar ik maar een heel klein beetje van krijg overigens) in de hoop dat het ding niet stuk gaat.
Ws. zijn ze rond de pauze klaar met dat geknoei, en dan kan ik weer naar huus, met 10 uur op de bon.
Sturen moet zequote:
Ja psies, dus ik zit lekker onderuitgezakt met een muziekje en een emmer koffie een beetje de crypto troep in de gaten te houden, en in de tussentijd loopt de klok lekker doorquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dan is het wel handig dat je er bent ja, voor het geval dat .............
Dat zegt me niets.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:18 schreef chufi het volgende:
Oh weer een 4-daags feestje in Nijmegen.
https://eurogames2022.eu/
Het zei me ook niks .. dacht dat het te maken had met "Pride Amsterdam" daar wordt ook altijd gesport en zo .. maar is dus andersquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.
Is elke letter en (+) in LGBTQI+ een aparte categorie met eigen wedstrijden en zo?
Iets anders voor mensen die anders zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zei me ook niks .. dacht dat het te maken had met "Pride Amsterdam" daar wordt ook altijd gesport en zo .. maar is dus anders
Moet kunnen toch ...quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets anders voor mensen die anders zijn.
Ik zie dat het golftoernooi in Heelsum is. Daar ben ik opgegroeid
Ohja die bootparade is zaterdag weer dacht ikquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zei me ook niks .. dacht dat het te maken had met "Pride Amsterdam" daar wordt ook altijd gesport en zo .. maar is dus anders
https://pride.amsterdam/
Nee de 6e pasquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohja die bootparade is zaterdag weer dacht ik
Ja hoor. Ik gun ze hun feestjequote:
Ik hole in onequote:Op woensdag 27 juli 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit wel een birdie geslagen![]()
Sorry SBE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ondergetekende op de golfbaan, ooit:clinicje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Was leukquote:
Ah ok, ze hingen al overal vlaggen op vandaagquote:
In ons dorp kwam 30 jaar geleden een golfbaan en mn ouders gingen daar spelen ... Vaak als ik daar kwam liep ik een rondje mee en sloeg dus ook mee, terwijl dat officieel natuurlijk niet mocht.. Driving range OK, maar op de echte baan ...quote:
Ja evenement is van 30/7 - 7/8quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, ze hingen al overal vlaggen op vandaag
Ja dat was ook altijd leukquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb alleen maar aan midgetgolf gedaan
Daar was ik dan altijd weer goed in
Heb ook alleen maar midgetgolf gespeeld.. met school ook geregeld dat we dat gingen doen, maar dan speelde ik gewoon vals in vulde ik maar wat inquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:31 schreef pullup het volgende:
Zolang die maar niet op de kop hangen. Daar krijg ik langzamerhand de hik van.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, ze hingen al overal vlaggen op vandaag
De fik er in.... Oh neequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang die maar niet op de kop hangen. Daar krijg ik langzamerhand de hik van.
Ja lijkt me ook best leukquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar een balletje slaan bij zo'n golfbaan lijkt mij ook wel wat, of even in een golfkarretje rondrijden
Same. Nooit gegolfd, maar midgetgolf vroeger wel vaak gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:31 schreef pullup het volgende:
Je weet waar ie is , neem ik aan ...quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar een balletje slaan bij zo'n golfbaan lijkt mij ook wel wat, of even in een golfkarretje rondrijden
Yep, laatst nog die kant op gefietst, staan nu veel nieuwbouw huizen etc..quote:
Dat heb ik dan wel gespeeld.quote:
Ja herinner ik me nog die nieuwbouw aan de overkant van het waterquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, laatst nog die kant op gefietst, staan nu veel nieuwbouw huizen etc..
Doen die ook aan honkbal? of ijshockey?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel gespeeld.
Bij de Amsteltijgers
Nu nog meer huizen, check google maps maar eensquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja herinner ik me nog die nieuwbouw aan de overkant van het water
Ja weet ik ... Golfbaan is inmiddels ook 18 holes ipv 9 in het beginquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu nog meer huizen, check google maps maar eens
Honkbal, ik weet eigenlijk niet of het nog bestaat. Het was in de jaren 70 een afsplitsing van OVVO. Dat was een redelijke voetbal en honkbal club in Watergraafsmeer alleen de Honkballers voelden zich wat achtergesteld op een gegeven moment en gingen op zichzelf en verhuisden naar Sloten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen die ook aan honkbal? of ijshockey?
Oh daar zat Johan waarschijnlijk toen ook opquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Honkbal, ik weet eigenlijk niet of het nog bestaat. Het was in de jaren 70 een afsplitsing van OVVO. Dat was een redelijke voetbal en honkbal club in Watergraafsmeer alleen de Honkballers voelden zich wat achtergesteld op een gegeven moment en gingen op zichzelf en verhuisden naar Sloten.
Woon jij waar chufi vandaan komt?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu nog meer huizen, check google maps maar eens
Nou wees er trots opquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet meer maar heb er wel gewoond
Zo lang al niet meer dusquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde er al niet meer toen jij geboren werd ..
Ja die slaan echt doorquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is echt puur terrorisme aan het worden van die![]()
boeren
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)dverraders~a6fb4e33/
Moet je nog sypathie hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is echt puur terrorisme aan het worden van die![]()
boeren
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)dverraders~a6fb4e33/
En die voorman van ze boert er goed bij. Toucheert even 3 ton.quote:
Die van mij ook. Demonstreren prima. Maar ze gaan nu te ver.quote:
Dit is ook geen demonstreren meer in mijn ogen, maar ontwrichten. En ik vrees dat het einde nog niet in zicht is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van mij ook. Demonstreren prima. Maar ze gaan nu te ver.
Het lijkt wel vvsn kwaad tot erger te worden. Zo jammer dit weer. Denk dat ze hier helemaal niets mee gaan bereiken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is ook geen demonstreren meer in mijn ogen, maar ontwrichten. En ik vrees dat het einde nog niet in zicht is.
Nu stoppen is ook zinloos. Er is nog niks bereikt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is ook geen demonstreren meer in mijn ogen, maar ontwrichten. En ik vrees dat het einde nog niet in zicht is.
Jawel, er ligt stront met asbest op de snelweg waardoor er wat lui niet langs kunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nu stoppen is ook zinloos. Er is nog niks bereikt.
Sommige aannemers durven niet meer voor Rijkswaterstaat te werken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het kabinet gaat inbinden. Wat ze nu vooral bereiken is dat steeds meer mensen een aversie krijgen tegen ze. Ze veroorzaken nogal wat overlast voor mensen die er ook niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel vvsn kwaad tot erger te worden. Zo jammer dit weer. Denk dat ze hier helemaal niets mee gaan bereiken.
Als ze dan toch zo graag actie voeren, zorg dan dat vooral je opponenten er last van hebben, inplaats van mensen die er ook niets mee van doen hebben. Je zal maar in zo’n file staan onderweg naar iets belangrijks.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
En dit. Door een paar van die kutboeren en hun aanhang. Onschuldige mensen op de korrel nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sommige aannemers durven niet meer voor Rijkswaterstaat te werken.
Dat hebben ze toch maar mooi bereikt
Ze hadden bij de betrokken ministers moeten vastzetten zodat ze niet op reces konden 🤣quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het kabinet gaat inbinden. Wat ze nu vooral bereiken is dat steeds meer mensen een aversie krijgen tegen ze. Ze veroorzaken nogal wat overlast voor mensen die er ook niks mee te maken hebben.
[..]
Als ze dan toch zo graag actie voeren, zorg dan dat vooral je opponenten er last van hebben, inplaats van mensen die er ook niets mee van doen hebben. Je zal maar in zo’n file staan onderweg naar iets belangrijks.
Is toch schandalig? Te zot voor woorden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sommige aannemers durven niet meer voor Rijkswaterstaat te werken.
Dat hebben ze toch maar mooi bereikt
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden bij de betrokken ministers moeten vastzetten zodat ze niet op reces konden 🤣
Mensen die hun werk doen targeten en bedreigen zodat ze hun werk staken is ook een vorm van gijzeling. Gek genoeg hoor ik je daar niet over.quote:
Ja nu gijzelen ze toch ook mensen. Mensen staan jren in de file. Mensen kunnen hun werk niet doen. En die mensen kunnen er niets aan doen 😉quote:
Dat is schandalig. Zullen we nu mensen gaan gijzelen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mensen die hun werk doen targeten en bedreigen zodat ze hun werk staken is ook een vorm van bedreiging. Gek genoeg hoor ik je daar niet over.
Die staan vast. Die zijn niet gegijzeld.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu gijzelen ze toch ook mensen. Mensen staan jren in de file. Mensen kunnen hun werk niet doen. En die mensen kunnen er niets aan doen 😉
Het is allebei schandalig. Maar vooralsnog zijn het de boeren die zich er schuldig aan maken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is schandalig. Zullen we nu mensen gaan gijzelen dan?
Er zijn verhalen bekend van mensen die door die klote acties geen afscheid hebben kunnen nemen van een stervend familielid. Technisch misschien geen gijzelen, maar het komt er imo wel in de buurt. Je ontneemt iemand iets wat nooit meer terug te draaien is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die staan vast. Die zijn niet gegijzeld.
Gewoon de tractoren daar voor zetten ipv voor de distributiecentra s 😉quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is schandalig. Zullen we nu mensen gaan gijzelen dan?
Ja ik ben ook geen fan van dat gedoe op de snelweg. Maar een distributiecentra blokkeren vind ik dan weer prima. Dat gebeurde redelijk vreedzaam ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon de tractoren daar voor zetten ipv voor de distributiecentra s 😉
Nee ze moeten gewoon vreedzaam demonstreren. Geef alleen aan dat ze de verkeerde mensen oakken.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:11 schreef mazaru het volgende:
Hadden ze verdikkeme nog an toe geen brood meer bij de bakker aan het eind van de middag! FRUSTRATIE!!! Tijd om wat scholen af te gaan branden
Lekker met asbest volsproeien dat schoolpleinquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:11 schreef mazaru het volgende:
Hadden ze verdikkeme nog an toe geen brood meer bij de bakker aan het eind van de middag! FRUSTRATIE!!! Tijd om wat scholen af te gaan branden
Maar je hebt dat recht hoor want je bent nu eenmaal boosquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker met asbest volsproeien dat schoolpleinDat zal ze leren die kutkoters
En in de zandbak schijten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is prima totdat ze jouw werkplek blokkeren en jouw werk onmogelijk maken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen fan van dat gedoe op de snelweg. Maar een distributiecentra blokkeren vind ik dan weer prima. Dat gebeurde redelijk vreedzaam ook.
Precies!quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Om een redenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar je hebt dat recht hoor want je bent nu eenmaal boos
Ja dat is toch hetzelfde als ze op schiphol staken? Mensen hebben daar last van. Dat is vaak het hele punt juist een beetje. Alleen schiet dat weinig op als een boer weigert zijn koeien te melken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is prima totdat ze jouw werkplek blokkeren en jouw werk onmogelijk maken.
Als iedereen die om een reden boos en gefrustreerd is net zo zou reageren als deze boerenlullen dan is het eind zoek. Dit is gewoon bezopen en de idioten die dat doen zijn gewoon aan het terroriseren en horen de bak in te draaien en de schade te betalen.quote:
Ja dat meldde zequote:
Dus je moet alles maar accepteren?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als iedereen die om een reden boos en gefrustreerd is net zo zou reageren als deze boerenlullen dan is het eind zoek. Dit is gewoon bezopen en de idioten die dat doen zijn gewoon aan het terroriseren en horen de bak in te draaien en de schade te betalen.
En dat is wat nu bij hun gaat gebeuren. Dus je snapt de woede.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is prima totdat ze jouw werkplek blokkeren en jouw werk onmogelijk maken.
Ha dat wist ik helemaal niet. Wat leukquote:
Ik kwam het vanochtend tegenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha dat wist ik helemaal niet. Wat leuk
We moeten zeker niet accepteren dat een groepje verwende en egoīstische boeren heel Nederland terroriseert.quote:
Ja leuke teksten en bijzonder makkelijk roepen. Ver van je bed show.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
We moeten zeker niet accepteren dat een groepje verwende en egoīstische boeren heel Nederland terroriseert.
Wat mij betreft maken ze er zo snel mogelijk korte metten mee, snap ook niet dat dit zover heeft kunnen komenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
We moeten zeker niet accepteren dat een groepje verwende en egoīstische boeren heel Nederland terroriseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |