Ik blijf dat ook lastig vinden , Ik zal nooit naar dolfinarium gaan , al een aantal jaren ben ik zwaar anti. Maar na het zien van een docu hierover , (vorig jaar) was ik helemaal misselijk van wat daar met dolfijnen en orca's gebeurt. Mij zal je daar niet meer zien. Dierentuin vind ik ook dubbel , en toch zie ik (hoe dubbel dat ook is) daar wel een bepaalde noodzaak in/van . Mensen maken alles kapot . het is vreselijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
Zat op school naast Artis. Kwam daar vaak voor lessen. Deprimerende zooi was het. Het is nu wel beter. Maar ik hou niet van wilde dieren en roofvogels in kooien.
Hahaha de toendraquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:19 schreef pullup het volgende:
Moet wel zeggen dat het enige moeite kostte vorige keer dat ik in Artis was om die beesten te zien.
Hele terreinen/verblijven om over heen te sjokken maar volgens mij waren alle beesten op vakantie of zo
Een game.quote:
Ja nou deze is ook wat wild.quote:
Haha Dat ziet er wel leuk uitquote:
Ja die moest ik hebben.quote:
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen en hoe ze super irritant zijnquote:
Ik las in de korte beschrijving dat het nog meer geschikt is voor kattenmensen dan perse voor gamersquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen
Waarschijnlijk omdat die weten dat katten rete irritant kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las in de korte beschrijving dat het nog meer geschikt is voor kattenmensen dan perse voor gamers
Het is prachtig vormgegevenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen en hoe ze super irritant zijn
Ja de acteur poes was ook roodquote:
De gans was mijn laatste liefde.https://goose.game/ Daar heb ik volgens mij nog een keer een ban voor gehad. Ohquote:
Klinkt erg leukquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echte poezels gebruikt voor dit spelletje, hoe ze bewegen en springen en hoe ze super irritant zijn
Daar heb je al eens iets van zien posten jaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De gans was mijn laatste liefde.https://goose.game/
Dat was een spel waar je gewoon om moet lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb je al eens iets van zien posten ja
Naja het gaat nergens overquote:
welke zender domi?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Brobby zit wel op de bank Bass is kennelijk nog ff bij Adriaan op bezoek
Heyquote:
Ook die van de buren?quote:
Wel met mondkapjequote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:03 schreef mario390 het volg ende:
bij ons is nu ieuwe regelung
je kann ziek werken![]()
geen quarantäne
Echt stupide eerlijk gezegd toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:03 schreef mario390 het volgende:
bij ons is nu ieuwe regelung
je kann ziek werken![]()
geen quarantäne
Hoezo niet overdrijven, wordt net weer wakkerquote:
Ik heb ook 1 goal gemist maar denk dat dat meer aan mezelf ligtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet overdrijven, wordt net weer wakker
Altijd makkelijk toch.quote:
Ga je wakker blijven vannacht?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 goal gemist maar denk dat dat meer aan mezelf ligt
Weet ik nog niet ... Zit wel in een nachtelijke flow ... Barca-Juve zou nog wel lukken maar Real is echt te laatquote:
Of nu slapen en voor Real op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ... Zit wel in een nachtelijke flow ... Barca-Juve zou nog wel lukken maar Real is echt te laat
Tis een oefen toernooitje anyway .. maar dat gedoe met Frenkie intrigeert me wel ... is echt niet normaal .... deden ze met Koeman eigenlijk ook al ...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of nu slapen en voor Real op.
Barca is toch niet jouw ding.
Niet alleen Frenkie, zoveel spelers waarmee ze dit doenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een oefen toernooitje anyway .. maar dat gedoe met Frenkie intrigeert me wel ... is echt niet normaal .... deden ze met Koeman eigenlijk ook al ...
Ja en ondertussen willen ze nog meer en meer en die wil Xavi ook en doe die ook maar ..... Maar ze zijn nog steeds niet ingeschreven bij de Spaanse Liga ... Weet niet hoe dat dan bij de UEFA zit ?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen Frenkie, zoveel spelers waarmee ze dit doen
Tijd dat idd de FifPro oid zich hiermee gaat bemoeien. Ben benieuwd hoe zo'n rechtszaak gaat aflopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ondertussen willen ze nog meer en meer en die wil Xavi ook en doe die ook maar ..... Maar ze zijn nog steeds niet ingeschreven bij de Spaanse Liga ... Weet niet hoe dat dan bij de UEFA zit ?
dat was wel een goeiequote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:23 schreef engine het volgende:
Engelse dames sterk. Mooie goal die laatste.
Ja geen idee... Die baas van PSG hebben ze ook laten gaan geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat idd de FifPro oid zich hiermee gaat bemoeien. Ben benieuwd hoe zo'n rechtszaak gaat aflopen.
Das net iets anders toch? Die dwingt zijn spelers niet tot een salarisverlaging die dan meteen naar nieuwe spelers gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Die baas van PSG hebben ze ook laten gaan geloof ik
Ja nee, weet niet precies meer waar dat over gingquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das net iets anders toch? Die dwingt zijn spelers niet tot een salarisverlaging die dan meteen naar nieuwe spelers gaat.
Hoe dan ook, het voetbal heeft zeer nare trekjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, weet niet precies meer waar dat over ging
Zeker ... vooral als het om geld gaat ... en daar gaat het altijd omquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het voetbal heeft zeer nare trekjes.
jazekerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerJe gaat 3 weken naar Portugal toch?
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekeralhoewel, eerder 2.5 wwk... vertrek donderdag
It's all about the moneyquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker ... vooral als het om geld gaat ... en daar gaat het altijd om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |