Gast doe normaal... Dat jij geen woning kan betalen zal vast liggen aan de keuzes die je in het verleden gemaakt hebt. Ga lekker weg rotten in je flatje 3 hoog.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:14 schreef hoechst het volgende:
Zwaarder belasten woningbezitters!!!!
Je woning van 5ton van box1 naar box3. Want je haalt er nu een hoop winst uit ook al zie je het niet zo.
Ze hadden dit veel eerder moeten doen die gierige boomers...
Jullie hebben al het genot van een riant pensioen.
Dat je klauwen geld kwijt bent omdat jij je woning op eigen kosten geheel moet onderhouden is allemaal niets. Dat je niet kleiner kunt wonen omdat dat net zo duur is geeft ook niet. Dat je gescheiden van je partner moet leven is misschien wel een plus
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:35 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Gast doe normaal... Dat jij geen woning kan betalen zal vast liggen aan de keuzes die je in het verleden gemaakt hebt. Ga lekker weg rotten in je flatje 3 hoog.
Ik snap niet waarom jij zo gepikeerd doet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:35 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Gast doe normaal... Dat jij geen woning kan betalen zal vast liggen aan de keuzes die je in het verleden gemaakt hebt. Ga lekker weg rotten in je flatje 3 hoog.
Ik stem dan ook op vvd want hra lolquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:13 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die stug vvd blijven stemmen zijn echt van het padje
Wat zeur je dan? Je hebt een koophuis kennelijk.... Of niet tevreden? Dan moet je daar waar aan doen. Niet lopen zeiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:09 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zo gepikeerd doet.
Huisje van 177.000, net 40.000 afgelost dus je komt nog amper in aanmerking.
Beetje haten op ons omdat je niet met geld kunt omgaanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:14 schreef hoechst het volgende:
Zwaarder belasten woningbezitters!!!!
Je woning van 5ton van box1 naar box3. Want je haalt er nu een hoop winst uit ook al zie je het niet zo.
Ze hadden dit veel eerder moeten doen die gierige boomers...
Jullie hebben al het genot van een riant pensioen.
Dat je klauwen geld kwijt bent omdat jij je woning op eigen kosten geheel moet onderhouden is allemaal niets. Dat je niet kleiner kunt wonen omdat dat net zo duur is geeft ook niet. Dat je gescheiden van je partner moet leven is misschien wel een plus
Zal vast ook wel niet doorgaan .. tis ieder jaar weer het zelfde liedje.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:46 schreef knoopie het volgende:
Zijn er al concrete voorstellen dan van hoe het er uit gaat zien? Tot nu toe heb ik nog niks concreets gezien over hoe het er precies uit zou moeten gaan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |