moet jij niet slapen?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 03:04 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap? Wat is dat voor niewerwets gedoequote:
Morge kerel.quote:
En we gaan gewoon door met Sandy en de slechtste Bosun everquote:Op dinsdag 26 juli 2022 03:15 schreef FranticDJ het volgende:
Godverdomme wat een faalhaas is sandy in die laatste aflevering@:greysbones @:ama
Hey Raf, hoe is het?quote:
Z'n gangetje, straks even naar huis wat extra spullen ophalen en even naar het ziekenhuis, heb nu ioig een laptop hier, dus even muis en normaal toetsenbord en speakertjes ophalen en wat extra kleding.quote:
Waar ben je dan nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Z'n gangetje, straks even naar huis wat extra spullen ophalen en even naar het ziekenhuis, heb nu ioig een laptop hier, dus even muis en normaal toetsenbord en speakertjes ophalen en wat extra kleding.
Zit nu in opname.quote:
Oeps, ging het zo slecht met je. Hopelijk helpt de opnamen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit nu in opname.
en op tablet/mobiel vind ik Fok niet fijn, vandaar de afwezigheid.
Laptop had ik niet, dus besteld en gisteren ontvangen, straks thuis muis, toetsenbord, boxjes en externe HDD ophalen en wat extra kleren enzo. Kan mooi tijdens verlof voor ziekenhuis bezoekquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ging het zo slecht met je. Hopelijk helpt de opnamen.
Mag je je laptop niet meenemen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Laptop had ik niet, dus besteld en gisteren ontvangen, straks thuis muis, toetsenbord, boxjes en externe HDD ophalen en wat extra kleren enzo. Kan mooi tijdens verlof voor ziekenhuis bezoekals het goed is komt vandaag ook een USB hub, anders heb ik niet genoeg poorten
van dat nieuwe seizoen? ja moet ik ff vogelen waar ik dat kan kijken.. kan niet meer op visplay geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2022 06:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
En we gaan gewoon door met Sandy en de slechtste Bosun ever![]()
![]()
2 afleveringen gezien nu.. mens is enkel aan het roken of eten
Hey Haagsquote:
Fijn dat het wel kan en mag, dan kan je je tijd goed doorkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Laptop had ik niet, dus besteld en gisteren ontvangen, straks thuis muis, toetsenbord, boxjes en externe HDD ophalen en wat extra kleren enzo. Kan mooi tijdens verlof voor ziekenhuis bezoekals het goed is komt vandaag ook een USB hub, anders heb ik niet genoeg poorten
ik kijk via viaplayquote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van dat nieuwe seizoen? ja moet ik ff vogelen waar ik dat kan kijken.. kan niet meer op visplay geloof ik
Zijn vinger erin gestopt?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
@:FranticDJ
Een 4 jarige die ontdekt waar het lek zit![]()
![]()
https://www.ad.nl/zeeland(...)0dzvWfl6ts&fs=e&s=cl
Hoe in godsnaam kan je zo'n stroompje missenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
![]()
I know, kon weer douchenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
![]()
Veel overgroei. Dat zie je snachts echt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kan je zo'n stroompje missen
Een tikkie. Maar de warmte zit er echt goed in en de hoge luchtvochtigheid werkt de airco tegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het niet koel dan vandaag bij jou?
Ben je ook nog met andere dingen bezig in de zomer dan alleen de warmte in je huis?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Echt categorie het lijkt wel alsof de onderburen zitten te stoken.
Mijn leven is verder heel saai momenteelquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je ook nog met andere dingen bezig in de zomer dan alleen de warmte in je huis?
Je kan beter daarop gaan afstuderenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn leven is verder heel saai momenteel
Ik heb gewoon slecht geslapen omdat het zo gigantisch benauwd wasquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan beter daarop gaan afstuderen
Geen last van.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon slecht geslapen omdat het zo gigantisch benauwd was
Nee dat klopt. Ik wist dat niet. Maar is het niet koeler daarquote:
Jij bent ook niet lief vanavond.quote:
Sorry ! Hallo superduperbadeendjequote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lief vanavond.
Avond schoonheidquote:
Ik zit lekker even bij te komen.quote:
Van de noeste arbeid?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit lekker even bij te komen.
Oh hearlik. geniet er vanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit lekker even bij te komen.
Jep, ging lekker vandaag.quote:
Met jou erbij moet dat wel lukken.quote:
Aawhquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou erbij moet dat wel lukken.
Hoe was jou dag?quote:
Ja lekker. Heb het huis een beetje opgeruimd en ben bij de dietiste geweestquote:
Altijd lekker als alles in huis weer op orde is.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja lekker. Heb het huis een beetje opgeruimd en ben bij de dietiste geweest
nu B&B aan het kijken
Ja nog niet helemaal maar dat komt welquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd lekker als alles in huis weer op orde is.
Ik ben een beetje lui geweest in huis de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nog niet helemaal maar dat komt wel
Jij werkt ook hardquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui geweest in huis de laatste tijd.
Dat klopt vandaag nog harder want iedereen was weg.quote:
Oh noquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klopt vandaag nog harder want iedereen was weg.
Beetje saai alleen op zo'n afdeling maar met de radio aan ook wel weer prima vol te houden.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje saai alleen op zo'n afdeling maar met de radio aan ook wel weer prima vol te houden.
Normaal zit ik met 5 man op het kantoor.quote:
Wel lekker rustig vandaag dusquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Normaal zit ik met 5 man op het kantoor.
Ik dacht lekker door te kunnen werken maar er was ook niemand anders om de telefoon op te nemen.quote:
Dus je bent vandaag de halve dag secretaresse geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht lekker door te kunnen werken maar er was ook niemand anders om de telefoon op te nemen.
Supersecretaressebadeendje.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je bent vandaag de halve dag secretaresse geweest
quote:
Gaaf gedaan.quote:
Ik heb vandaag lekker huisman gespeeld en veel te weinig uitgevoerdquote:
Zoals het huismannen betaamtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lekker huisman gespeeld en veel te weinig uitgevoerd
ik kijk ze altijd als er weer een nieuwe isquote:
Wel muis geslagen?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lekker huisman gespeeld en veel te weinig uitgevoerd
Oud omatje geholpen met oversteken?quote:
ik las meid en dacht wtffbbqquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet echt die nieuwe med gaan zoeken![]()
Alleen badeendjes zijn super.quote:
Zo heb ik het van muis geleerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoals het huismannen betaamt
Ik maak er een agendapunt van voor de volgende vergadering met DerRabbit.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heb ik het van muis geleerd.
Lekker op de bank liggen ruften en daarna zeuren over hoe zwaar het allemaal wel niet is
Nee, ik heb haar enkel op een liefdevolle manier naar de keuken door verwezenquote:
ik behoor niet tot het konijnrijk gekkiequote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak er een agendapunt van voor de volgende vergadering met DerRabbit.
Geslagen dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar enkel op een liefdevolle manier naar de keuken door verwezen
Vandaag was enkel een liefdevolle aanraking genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag was enkel een liefdevolle aanraking genoeg
Ik wist wel dat je niet te hardhandig tegen muis kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:
Zo kunnen ze de energierekening straks betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
wil je er ook iets op vooruit gaan?
die geven ze vast op als werkonkostenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo kunnen ze de energierekening straks betalen.
Ja tijdens het op en neer vliegen van en naar Brussel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die geven ze vast op als werkonkosten
Ik doe me soms stoerder voor dan ik echt benquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet te hardhandig tegen muis kan zijn.
jaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja tijdens het op en neer vliegen van en naar Brussel.
Dat ze nog niet bij de voedselbank loopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
oh wil je weten wat ze nu verdient per jaar
[ twitter ]
met zo;n hongerloontje heb je ook wel een verhoging nodig
ze zal vast heel hard werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ze nog niet bij de voedselbank loopt.
fooiquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
[ twitter ]
Hongersloontje idd. Daar kun je jezelf en je kastelen toch niet van onderhoudenquote:
Ze kunnen zich beter druk gaan maken om het najaar. Want dit oorlogje gaat nog wel wat meer consequenties hebben dan alleen een hoge energierekening.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
[ twitter ]
de enige die daar echt last van gaan hebben zijn wijquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter druk gaan maken om het najaar. Want dit oorlogje gaat nog wel wat meer consequenties hebben dan alleen een hoge energierekening.
Jouw toiletjuffrouw verdiend nog meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hongersloontje idd. Daar kun je jezelf en je kastelen toch niet van onderhouden
Ik draag meer af aan haar pensioen dan dat johquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jouw toiletjuffrouw verdiend nog meer.
Ik kom hier nog een keer op terug.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige die daar echt last van gaan hebben zijn wij
ik lig eerder wakker van een demente wereldleider in de USAquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom hier nog een keer op terug.
Vorig jaar was ik de eerste hier die het had over de enorme troepenopbouw van Rusland. Daar lag toen niemand wakker van.
Morguh Nattequote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Er zit nog genoeg warmte opgeslagen in dit gebouw om tot de jaarwisseling geen gas nodig te hebben, ik zit wel goed
Dat gaat wel lukken, de rest van de week is het slechts 20 graden. En 's nachts nog koeler.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Natte![]()
Van mij mag de warmte mijn huis uit
Heerlijk, ik geniet ervan nuquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, de rest van de week is het slechts 20 graden. En 's nachts nog koeler.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Natte![]()
Van mij mag de warmte mijn huis uit
Ehhh het wordt hier 22 graden vandaag ..quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, de rest van de week is het slechts 20 graden. En 's nachts nog koeler.
Nee dat is haagsgodgenot, dat is volgende week pasquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker reetrammen met haags in zijn kelder?
Wat moet ik me dan voorstellen bij Frantastische dingenquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat is haagsgodgenot, dat is volgende week pas
Heldendadenquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat moet ik me dan voorstellen bij Frantastische dingen
Neem een vieslolly en ga chillenquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zit viesdikvol tegen kotsen aan bijna
Had ik gisteren gedaan samen met het team. Overleg buiten kantoor en daarna lunchen op het terrasquote:
Zie kan primaquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik gisteren gedaan samen met het team. Overleg buiten kantoor en daarna lunchen op het terras
Tijd vliegt voorbijquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis al weer bijna tijd om te eten
Ik heb alweer anderhalf uur een soepkip op het fornuis staan in een bak gemeentepils.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis al weer bijna tijd om te eten
Hmmm, jij en ik met een bus slagroom. Dan heb ik wel leuke ideeën.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee alleen met een voedsel gevecht
Ik doe liever slagroom op warme chocomelk of bij ijsquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hmmm, jij en ik met een bus slagroom. Dan heb ik wel leuke ideeën.
Liever dan wat?quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe liever slagroom op warme chocomelk of bij ijs
Zelfgemaakte boterkoek met slagroom.quote:
Oh ja dat lust ik welquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfgemaakte boterkoek met slagroom.
Jij dacht weer verkeerd over mij.quote:
Nou je weet maar nooit met jouquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht weer verkeerd over mij.
Dat is waar.quote:
Dat moet ookquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar tegen jou ben ik altijd lief.
Niets moet maar jij doet ook altijd lief.quote:
Avond aloa.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets moet maar jij doet ook altijd lief.
Welk spul? 😮quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
@:r-woud93 ik heb een mooi aanbodje gehad van wat spul uit Polen. Mijn handen jeuken om ja te zeggen
Zal wel een partij luiers zijn daar jullie zoontje nog steeds niet zindelijk is.quote:
Aa dat zou jammer zijn. Hij heeft net een zindelijkheid training gehad en hij is helemaal zindelijk nu.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel een partij luiers zijn daar jullie zoontje nog steeds niet zindelijk is.
Boterkoek met slagroom?quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfgemaakte boterkoek met slagroom.
Hij pieste vandeweek nog over je armen heenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aa dat zou jammer zijn. Hij heeft net een zindelijkheid training gehad en hij is helemaal zindelijk nu.
Kunnen jullie niet ergens anders heen gaan? Het achterlijk gedoe begint mij op mijn zenuwen te werken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij pieste vandeweek nog over je armen heen
Jammer voor jou man.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet ergens anders heen gaan? Het achterlijk gedoe begint mij op mijn zenuwen te werken.
had je net in de zelfbeKlagSC kunnen doenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd voor een HaagsGod TT.
Nee daar hoort het niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je net in de zelfbeKlagSC kunnen doen
Morgen misschien ook maar weer eens pozza bestellenquote:
Weet je Haags? Jij bent echt de slechtste niet. Maar jou reacties zijn zo voorspelbaar. Als Nederland voetbalt, ik hoop dat ze verliezen. Als Max rijdt, ik hoop dat hie de grindbak in rijdt. Ik had Haags god als TT. Zo kan ik nog wel even doorgaan over je post gedrag. Iig zie ik alleen je standaard opmerkingen ipv dat je meedoet aan een leuk gesprek.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer voor jou man.
Je zult het wel ontzettend zwaar hebben. Kusje voor jou
Ik zit hier ook niet voor een leuk gesprek. Dat doe ik wel in een normale SC.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je Haags? Jij bent echt de slechtste niet. Maar jou reacties zijn zo voorspelbaar. Als Nederland voetbalt, ik hoop dat ze verliezen. Als Max rijdt, ik hoop dat hie de grindbak in rijdt. Ik had Haags god als TT. Zo kan ik nog wel even doorgaan over je post gedrag. Iig zie ik alleen je standaard opmerkingen ipv dat je meedoet aan een leuk gesprek.
Het is gewoon echt de slechtstequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je Haags? Jij bent echt de slechtste niet. Maar jou reacties zijn zo voorspelbaar. Als Nederland voetbalt, ik hoop dat ze verliezen. Als Max rijdt, ik hoop dat hie de grindbak in rijdt. Ik had Haags god als TT. Zo kan ik nog wel even doorgaan over je post gedrag. Iig zie ik alleen je standaard opmerkingen ipv dat je meedoet aan een leuk gesprek.
Daar ging je krediet die ik je nog kon geven.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet voor een leuk gesprek. Dat doe ik wel in een normale SC.
Met deze info zul je het moeten doen.
Maak je niet zo druk joh.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ging je krediet die ik je nog kon geven.
Dat het maar een forum is is geen vrijbrief voor het gedrag zoals jij het doet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh.
Het is maar een forum. Denk aan je hart.
Gelukkig bepaal ik dat lekker helemaal zelf en heb jij daar niets over te zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het maar een forum is is geen vrijbrief voor het gedrag zoals jij het doet.
Eet smakelijk aloa, tot laters.quote:
Dat bepaal jij idd helemaal zelf. Maar ik zou het wel leuk en tof vinden als je normaal meedoet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal ik dat lekker helemaal zelf en heb jij daar niets over te zeggen.
Ik blijf lekker hier maar als je mij niet wil zien dan adviseer ik je rechtsboven op het kruisje te klikken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bepaal jij idd helemaal zelf. Maar ik zou het wel leuk en tof vinden als je normaal meedoet.
Wil je dat niet, genoeg sc op fok waar je dat wel kan.
Ik denk dat we maar eens samen aan de bar moeten gaan zitten. Dat wordt pas lachen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik blijf lekker hier maar als je mij niet wil zien dan adviseer ik je rechtsboven op het kruisje te klikken.
We hadden het over slagroom volgens mij. Lijkt mij niet zo'n goede combinatie.quote:
iewl bahquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het over slagroom volgens mij. Lijkt mij niet zo'n goede combinatie.
Geen slagroom voor MrsL?quote:
Gewoon goede fitness oefeningen doen, dat compenseert!quote:
Mag ik de fitnessoefeningen bepalen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon goede fitness oefeningen doen, dat compenseert!
Wil je dat weten?quote:
Niets ernstigs, meer het getrol en beleid wat er op Fok plaats vind.quote:
en het commentaar wat bepaalde users hebben op zijn postsquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets ernstigs, meer het getrol en beleid wat er op Fok plaats vind.
Snap ik volkomen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets ernstigs, meer het getrol en beleid wat er op Fok plaats vind.
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij pieste vandeweek nog over je armen heen
Ik heb er ook aan zitten denken. Maar ik heb zoveel lol met het kontakten die ik met andere heb. oa jou maar ook met vele anderen.quote:
Ga weg met die paul act. alsjeblieft.quote:
Gewoon fun. Doe jij met mrsl zit geen kwaad in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg met die paul act. alsjeblieft.
Zolang onze lieflijke mevrouw het ermee eens isquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik de fitnessoefeningen bepalen?
Oh jééquote:
KONTquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan zitten denken. Maar ik heb zoveel lol met het kontakten die ik met andere heb. oa jou maar ook met vele anderen.
Ja dat klopt ik ben dat topic kwijtquote:
Ja ook wel maar wat minderquote:
Ah dat kan,vind het wel leuke woorden om te gebruikenquote:
Dat is een rare vraag. Zie CUL ofzoquote:
Daarom gaan we nooit vrienden zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan,vind het wel leuke woorden om te gebruiken
Pardon? Als ik lief doe tegen Mrsl krijg ik boze reacties van die kutkleuter. Mrsl is gewoon mijn vriendinnetje hier. Mocht ze een leuke jongen tegen komen dan wens ik haar daar veel fijne jaren mee. Maar op zo'n kut kleueter die als een hondje tegen je been wil rijden zit geen enkele vrouw hier te wachten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon fun. Doe jij met mrsl zit geen kwaad in.
Oh jéé...quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pardon? Als ik lief doe tegen Mrsl krijg ik boze reacties van die kutkleuter. Mrsl is gewoon mijn vriendinnetje hier. Mocht ze een leuke jongen tegen komen dan wens ik haar daar veel fijne jaren mee. Maar op zo'n kut kleueter die als een hondje tegen je been wil rijden zit geen enkele vrouw hier te wachten.
Greysbones liked je post maar houdt haar smoel. Weet je het heeft niet veel zin. Paul is Dot haar zoontjequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pardon? Als ik lief doe tegen Mrsl krijg ik boze reacties van die kutkleuter. Mrsl is gewoon mijn vriendinnetje hier. Mocht ze een leuke jongen tegen komen dan wens ik haar daar veel fijne jaren mee. Maar op zo'n kut kleueter die als een hondje tegen je been wil rijden zit geen enkele vrouw hier te wachten.
ik negeer liever bepaalde mensenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Greysbones liked je post maar houdt haar smoel. Weet je het heeft niet veel zin. Paul is Dot haar zoontje
Nou ja liken en niks zeggen. Het zal welquote:
Ik heb mijn kisten gepoetst. Ik vraag mij af hoe ver ze dit keer je hol in verdwijnen met een rottrap.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:40 schreef Haags het volgende:
@:paul je veroorzaakt wat wrijving hier
Zonder wrijving geen glans.
je wilt dat ik er ook tegen in gaquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja liken en niks zeggen. Het zal wel
Jesus muts ga dan niet op die knop rammen. Hou je smoel danquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt dat ik er ook tegen in ga
zodat ik ook een ban krijg?
sorry
die ban prima
maar nee op bepaalde personen reageer ik simpelweg niet meer
Whahahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn kisten gepoetst. Ik vraag mij af hoe ver ze dit keer je hol in verdwijnen met een rottrap.
ik ben erquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:40 schreef Haags het volgende:
@:paul je veroorzaakt wat wrijving hier
Zonder wrijving geen glans.
quote:
Wij hebben samen nog pozza gegeten.quote:
tjeezz jij stond echt niet vooraan hequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
Heb een reeks gemaakt van het coronavirus wat komt in 2023 in europaik was eerst
COR / Zeer besmettelijk, dodelijk marburgvirus opgedoken in Ghana #1
Maak je niet zo druk Om iets onschuldigs. Jij speelt toch ook een act dat je een badeendje bent en vrouwen onder je vleugeltjes neemt. En zie wel meerdere een act spelen. Zolang het netjes blijft is er niets mis mee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja was leuk !!quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hebben samen nog pozza gegeten.
Ja eensquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Om iets onschuldigs. Jij speelt toch ook een act dat je een badeendje bent en vrouwen onder je vleugeltjes neemt. En zie wel meerdere een act spelen. Zolang het netjes blijft is er niets mis mee.
Nee geen corona maar wel een virus wat ons gaat pakken en ik was het eerstesquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tjeezz jij stond echt niet vooraan he
Marburg is geen Corona en nee je was zeker niet het eerst
Marburg bestaat al jaren en steek eens in de zoveel tijd de kop op in een land als afrikaquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee geen corona maar wel een virus wat ons gaat pakken en ik was het eerstes
En wat wil je nou zeggen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marburg bestaat al jaren en steek eens in de zoveel tijd de kop op in een land als afrika
je was niet de eerste
Dat dit niet het virus gaat zijn wat rond gaat dwalenquote:
Mwa soms, ik verzin geen verhalen dat ze vanmiddag mee zijn gaan zwemmen en dat ze een gele bikini aan hebben. Soms speel ik idd een act maar dan wel op een manier dat anderen er om kunnen lachen. dat anderen zeggen dat ze vanavond onder mijn vleugeltje willen slapen zegt al genoeg.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Om iets onschuldigs. Jij speelt toch ook een act dat je een badeendje bent en vrouwen onder je vleugeltjes neemt. En zie wel meerdere een act spelen. Zolang het netjes blijft is er niets mis mee.
Het houdt niet op he.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
Heb een reeks gemaakt van het coronavirus wat komt in 2023 in europaik was eerst
COR / Zeer besmettelijk, dodelijk marburgvirus opgedoken in Ghana #1
Waarom begin je dit hele gedoe dan zelf vandaag?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa soms, ik verzin geen verhalen dat ze vanmiddag mee zijn gaan zwemmen en dat ze een gele bikini aan hebben. Soms speel ik idd een act maar dan wel op een manier dat anderen er om kunnen lachen. dat anderen zeggen dat ze vanavond onder mijn vleugeltje willen slapen zegt al genoeg.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel een partij luiers zijn daar jullie zoontje nog steeds niet zindelijk is.
Mevrouw de onschuld zelvequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tering, drinkt het nou echt niet toe in je botte hersenen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom begin je dit hele gedoe dan zelf vandaag?
:
[..]
Met jou wil ik wel een biertje aan de bar gaan drinken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Mevrouw de onschuld zelve![]()
Een tijdje terug waren je woorden heel anders.![]()
Maar goed, volkomen zinloos om er iets tegen te doen.
Mijn dm is beschikbaar om het er over te hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:10 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee wat voor irrelevante fitties hier elke keer gaande zijn maar kan het ook een keer niet op het niveau van een 12-jarige? Zou echt voor iedereen heel wat plezieriger posten zijn
Ik doe liever wat anders in mijn vrije tijd dankje, maar mocht het je zo hoog zitten stuur je er eentje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dm is beschikbaar om het er over te hebben.
Als ik dat doe, neem jij dat dan wel serieus?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe liever wat anders in mijn vrije tijd dankje, maar mocht het je zo hoog zitten stuur je er eentje.
Als je je frustratie op een normale manier uit zeker. En als het een gegronde klacht is. Want dat je bepaalde users niet mag op FOK! heeft iedereen last van. Users, mods, admins, iedereenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat doe, neem jij dat dan wel serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |