moet jij niet slapen?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 03:04 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap? Wat is dat voor niewerwets gedoequote:
Morge kerel.quote:
En we gaan gewoon door met Sandy en de slechtste Bosun everquote:Op dinsdag 26 juli 2022 03:15 schreef FranticDJ het volgende:
Godverdomme wat een faalhaas is sandy in die laatste aflevering@:greysbones @:ama
Hey Raf, hoe is het?quote:
Z'n gangetje, straks even naar huis wat extra spullen ophalen en even naar het ziekenhuis, heb nu ioig een laptop hier, dus even muis en normaal toetsenbord en speakertjes ophalen en wat extra kleding.quote:
Waar ben je dan nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Z'n gangetje, straks even naar huis wat extra spullen ophalen en even naar het ziekenhuis, heb nu ioig een laptop hier, dus even muis en normaal toetsenbord en speakertjes ophalen en wat extra kleding.
Zit nu in opname.quote:
Oeps, ging het zo slecht met je. Hopelijk helpt de opnamen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit nu in opname.
en op tablet/mobiel vind ik Fok niet fijn, vandaar de afwezigheid.
Laptop had ik niet, dus besteld en gisteren ontvangen, straks thuis muis, toetsenbord, boxjes en externe HDD ophalen en wat extra kleren enzo. Kan mooi tijdens verlof voor ziekenhuis bezoekquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ging het zo slecht met je. Hopelijk helpt de opnamen.
Mag je je laptop niet meenemen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Laptop had ik niet, dus besteld en gisteren ontvangen, straks thuis muis, toetsenbord, boxjes en externe HDD ophalen en wat extra kleren enzo. Kan mooi tijdens verlof voor ziekenhuis bezoekals het goed is komt vandaag ook een USB hub, anders heb ik niet genoeg poorten
van dat nieuwe seizoen? ja moet ik ff vogelen waar ik dat kan kijken.. kan niet meer op visplay geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2022 06:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
En we gaan gewoon door met Sandy en de slechtste Bosun ever![]()
![]()
2 afleveringen gezien nu.. mens is enkel aan het roken of eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |