Maar niet deze stoel exact bedoel je.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:13 schreef christmastsunami het volgende:
Lol, op Bol, kost zoiets bijna 10.000 euro, succes.
valt best meequote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:03 schreef Serinde het volgende:
https://www.vidaxl.nl/e/v(...)t/8718475531630.html
In zwart/oranje inclusief basicfit letters?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:01 schreef reconhellz het volgende:
[..]
Maar niet deze stoel exact bedoel je.
identieke stoelen in functie en uitvoeringquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:49 schreef marzman het volgende:
[..]
In zwart/oranje inclusief basicfit letters?
https://www.totalseat.nl/massagestoel-sl-a39/quote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:13 schreef reconhellz het volgende:
Weet iemand of er indentieke stoelen in functie en uitvoering zijn die je als consument kan kopen?
Dan heb ik het over deze stoelen
https://www.basic-fit.com/nl-nl/massagestoelen
Ligt eraan of het een Thaise stoel is of niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:48 schreef IkEetSlakken het volgende:
Is zo'n stoel met of zonder happy ending ?
Straks hangt er een lul tussenin..... Je weet t nooit met van die Thaise...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een Thaise stoel is of niet.
yet one 15 minute session offers the same health benefits as a brisk 90 minute walkquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:58 schreef Farenji het volgende:
Je gaat toch niet zo'n hele stoel kopen. Koop gewoon deze en dan ben je ook klaar.
Valt me eerlijk gezegd nog mee qua prijs.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:49 schreef SQ het volgende:
[..]
https://www.totalseat.nl/massagestoel-sl-a39/
Dat 'happy end' moet je zelf huren of kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:48 schreef IkEetSlakken het volgende:
Is zo'n stoel met of zonder happy ending ?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef IkEetSlakken het volgende:
Staat er dan ook bij "Vaak samen besteld" en dan een afbeelding van een Thaise hoer ?
Bestaat dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:26 schreef itchycoo het volgende:
Neem eens contact op met Basic Fit als je precies die wilt. Misschien kunnen ze wat voor je regelen.
Mijn ongevraagde voorspelling c.q. advies is wel dat je hier de eerste twee weken vaak in zit en dat het ding daarna vooral vreselijk in de weg staat. Denk dat je dan beter af bent met een goeie (en mooiere) relaxfauteuil met massagefunctie die functioneler is en beter in een interieur past.
[..]
Valt me eerlijk gezegd nog mee qua prijs.
Hahaha jij bent duidelijk zelf geen klant daar!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Neem eens contact op met Basic Fit
What the actual fuckquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:21 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
[..]
Hahaha jij bent duidelijk zelf geen klant daar!
Iemand die iets inhoudelijks kan vertellen over Basic Fit is heel ver te zoeken. Een klantenservice is nauwelijks bereikbaar en de mensen op de vloer zijn veredelde schoonmakers. Vandaar mijn opmerkingquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
What the actual fuck
Ik heb dat nooit gezegd, geschiedvervalsing!!!!
Maar wat je quote heb ik nooit gepost.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:24 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
[..]
Iemand die iets inhoudelijks kan vertellen over Basic Fit is heel ver te zoeken. Een klantenservice is nauwelijks bereikbaar en de mensen op de vloer zijn veredelde schoonmakers. Vandaar mijn opmerking
Krijg nou de tieves. Hoe heb ik dat gedaan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wat je quote heb ik nooit gepost.
Haha geen ideequote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:24 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
[..]
Krijg nou de tieves. Hoe heb ik dat gedaan dan?
Zeker. Is ook ongeveer het enige wat ik leuk vind aan meubelwinkels bezoeken: al die stoelen uitproberenquote:
Die quote komt uit een post van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:24 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
[..]
Krijg nou de tieves. Hoe heb ik dat gedaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |