abonnement Unibet Coolblue
pi_205491013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 07:40 schreef lily het volgende:
Richard; je bent bij mij op bezoek dus alles gebeurt zoals ik het wil :')
Nou dat is toch niet zo raar. Die gast is druk aan het werk (met alles en nog wat ;) Maar ga dan niet aan zijn kop lopen zeiken. Je ziet binnen 5 minuten al wat voor persoon het is.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205491203
Als iemand mij gaat vragen tijdens een date wat mijn slechte eigenschappen zijn of of ik een familie mens ben ga ik hard wegrennen :W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205492075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou dat is toch niet zo raar. Die gast is druk aan het werk (met alles en nog wat ;)
Ja, ik vind het wel raar.
Je bent B&B eigenaar, je doet mee aan een programma. Heel gastvrij is het niet.

Maar goed; het is Richard dus je hebt wel gelijk.
pi_205492093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 17:39 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, ik vind het wel raar.
Je bent B&B eigenaar, je doet mee aan een programma. Heel gastvrij is het niet.

Maar goed; het is Richard dus je hebt wel gelijk.
Het leek me wel duidelijk dat die dames en heren een uitnodiging kregen voor een programma, niet voor een weekje vakantie.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205492108
Het is sowieso wel duidelijk dat Maureen hem op de zenuwen werkt :D
pi_205492126
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 17:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Het leek me wel duidelijk dat die dames en heren een uitnodiging kregen voor een programma, niet voor een weekje vakantie.
Nee, na zo’n opmerking zou het voor mij duidelijk zijn weer te vertrekken.
pi_205492142
De voice-over zei trouwens; het is de vierde week in B&B vol liefde.
Dus de eerste kandidaten zitten er al best lang :o
  vrijdag 29 juli 2022 @ 18:23:05 #58
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205492493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:39 schreef Jemoederniet het volgende:

Wat een gladde aal die Dave.
Sneue dwerg die moet overcompenseren voor z'n lengte.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 20:07:30 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205493601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 17:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Het leek me wel duidelijk dat die dames en heren een uitnodiging kregen voor een programma, niet voor een weekje vakantie.
Betrek ze er dan bij
Laffe huichelaar
  Miss 200.000.000! vrijdag 29 juli 2022 @ 22:24:53 #60
367000 roos94
pi_205495139
Dinges denkt dat er nog iets bloeit tussen Hans en Libera? Ik zie dat uit de beelden niet
pi_205496137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Dave wat een vervelend mannetje is het toch. o|O
Je ziet het al aan zijn dominante houding, breed onderuitgezakt kijkt hij indringer Ben strak aan terwijl die met Denise converseert.
"Mooie b&b he" zegt hij alsof hij trots is wat 'zijn' Denise heeft opgebouwd. Hij doet bijna voorkomen alsof de hele toko van hem is.
Dave komt erg claimerig over. Denise zegt dat ze beiden wil leren kennen.
Zou het niet eerlijker zijn om nu eerst Ben meer ruimte te geven? Dave heeft al veel meer kansen gehad.
Denise wil wel een wandeling maken met Ben, maar vervolgens wil Dave gelijk daarna een avonddate afspreken. Grappig dat Denise die avonddate even later blijkt te zijn vergeten. _O-
Dave loopt daar maar rond in zijn veel te strakke truitjes om zijn opgepompte spierballen te accentueren.
En dan hoe hij Ben wel even een rondleiding geeft, alsof hij de b&b runt.
Hij laat ook nog eens overal spullen slingeren, is Denise opgevallen. Ook zo'n typisch kenmerk van een dominant persoon die zijn territorium afbakent.
En dan ook nog zijn gedrag in de gym, waar hij Denise wel even precies gaat vertellen hoe ze de oefeningen moet uitvoeren.
Wat een gladde aal die Dave.
Treffend, maar ook hoe de regie ons manipuleert als kijkers. De deelnemers worden expres gestuurd als poppen in ongemakkelijke situaties om daarna weer de krenten uit de pap te halen qua montage. Toch blijf ik kijken _O_
pi_205496650
De Franse Hans die ken ik, Prima gozert.
pi_205521821
Ben maakt precies dezelfde fout als z'n voorganger, het (letterlijk) kleineren van Dave.
Bij Denise gaat de rode vlag uit :R maar Ben ziet het niet.
Dave lokte het wel een beetje uit door z'n eerdere subtiel dominante gedrag maar de andere haantjes lopen met open ogen in de val.
Ben's dagen lijken geteld en sluwe Dave glibbert weer een ronde verder.

quote:
(Opmerking over het dorpje:) Het is klein maar fijn
- Of niet, Dave?
- Wat wil je daarmee zeggen?
- Helemaal niets

Dave: De vergrijzing slaat hier wel toe
Ben bekijkt de achterkant van Dave en zegt dat is wel te zien.
pi_205521908
Eerlijk is eerlijk, Dave past wel perfect bij Denise. Allebei totaal lege en nietszeggende figuren.

Het valt me trouwens op dat, tenminste gevoelsmatig, sommige B&B-houders veel meer screentime hebben. Denise en Martijn zijn veel meer te zien dan Natasja en Ted, Astrid zien we helemaal amper.
pi_205522172
Heerlijk dat Jos vertrok!
"Het is mijn type niet en ook qua uiterlijk is er geen aantrekkingskracht". :D

Natasja die net heeft onthuld hoe zeer ze het ziet zitten met de 30 jaar jonger ogende Jos, antwoord zoals ik al had verwacht, nee zij heeft ook geen vlinders :D

Ik genoot hiervan.
En dat is gemeen, maar puur vanwege het feit dat ze zo onbeschoft was tegen die grijze man (Willem?) Nooit gevraagd wat hij voor werk hij eigenlijk deed, of überhaupt enige belangstelling getoond, en toen hij kon optiefen en hij voorstelde dat hij die avond ter afscheid nog zou koken voor haar en Jos (hij en Jos hadden een hele leuke band) antwoordde ze "Ik stel voor dat je over een uurtje vertrekt en lekker een hotelletje pakt :r

Ik vind het zo'n rotwijf, om bovenstaande reden.
BTW, haar ex man oogt ook als haar zoon.
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:13:38 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205523126
Ik begin het minder leuk te vinden.

Alleen maar onsympathieke mensen gezien vandaag.

Richard is een griezel, Dave is een griezel, dat elitaire gedoe bij Ted is griezelig, petra is een griezel.

Een aflevering waar werkelijk niks leuk is maar alleen maar naar
Laffe huichelaar
pi_205523228
Ik vind het irriteren aan die mensen juist leuk, anders is het te gauw saai.
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:17 schreef Spablauw214 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Dave past wel perfect bij Denise. Allebei totaal lege en nietszeggende figuren.

Het valt me trouwens op dat, tenminste gevoelsmatig, sommige B&B-houders veel meer screentime hebben. Denise en Martijn zijn veel meer te zien dan Natasja en Ted, Astrid zien we helemaal amper.
Volgens deze link zijn er dit seizoen 38 afleveringen, dus dat zou nog kunnen komen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205523295
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik begin het minder leuk te vinden.

Alleen maar onsympathieke mensen gezien vandaag.

Richard is een griezel, Dave is een griezel, dat elitaire gedoe bij Ted is griezelig, petra is een griezel.

Een aflevering waar werkelijk niks leuk is maar alleen maar naar
Zo’n Richard is alleen maar met z’n eigen ding bezig en die Simone eigenlijk ook. Passen mooi bij elkaar.

Ik denk dat dit seizoen wederom iedereen alleen achterblijft. Net als vorig jaar. Daarom is het eigenlijk meer plat vermaak en geen serieuze datingshow. Seizoen 3 hoeft van mij niet. Doe dan maar weer zo’n Italiaans of Spaans dorp in de zomer.
pi_205523303
Bij Hans dus weer een vrouw erbij. Denk dat hij zich nu wel verplicht voelt binnenkort er eentje naar huis te sturen.

Bij Ted een man met een bijzondere muts, maar zij lijkt het excentrieke wel te waarderen in tegenstelling tot OSM Tjerk.

En bij Denise vergaat het de nieuwkomer net zoals de vorige: buitengesloten worden en afgerekend worden op een onhandige poging een beetje er tussen te komen. Denise vindt Ben ook weer te weinig communicatief terwijl het volgens mij andersom is. En ze lijkt telkens een ongelukkige vorige relatie als maatstaf te nemen voor alles.
Vond Dave wel erg terughoudend toen ze vroeg nar zijn liefdesgevoelens.

Van Richard een paar onboeiende shots met Simone.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205523357
Die Ted behandelde die mannen als kleine kinderen in de keuken bij het (helpen) koken. Vreselijk.

Petra laat zich weer eens kennen maar de nieuwe haat roken en Hans rookt dus ze kan weer rustig ademhalen.

Denise en Dave, gaaaaaap.
pi_205523435
Lol, weer typisch hoor. Die nieuwe bij paardenHans pakt hongerig zelf maar wat brood, omdat ze alleen ontbijt heeft gehad die dag en sinds ze bij Hans is niets qua eten aangeboden heeft gekregen. Hoe kun je zoiets doen als B&B-eigenaar? :') Snap je dan niet dat mensen honger hebben na een lange reis?

Dat zou voor mij zo’n afknapper zijn dat ik meteen zou vertrekken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205523460
Wordt Daisy gewieberd? ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205523537
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:44 schreef Stepperoller het volgende:
Bij Hans dus weer een vrouw erbij. Denk dat hij zich nu wel verplicht voelt binnenkort er eentje naar huis te sturen.

Bij Ted een man met een bijzondere muts, maar zij lijkt het excentrieke wel te waarderen in tegenstelling tot OSM Tjerk.

En bij Denise vergaat het de nieuwkomer net zoals de vorige: buitengesloten worden en afgerekend worden op een onhandige poging een beetje er tussen te komen. Denise vindt Ben ook weer te weinig communicatief terwijl het volgens mij andersom is. En ze lijkt telkens een ongelukkige vorige relatie als maatstaf te nemen voor alles.
Vond Dave wel erg terughoudend toen ze vroeg nar zijn liefdesgevoelens.

Van Richard een paar onboeiende shots met Simone.
Als Denise je wegstuurt kan je je afvragen of daar veel aan verloren is. Zit je daar in een of ander treurig Spaans oord waar niks te doen is, met een vrouw waar niks uit komt en die niks onderneemt. En in de zomer is het 2 maanden lang elke dag 40 graden. Nou lekker.
pi_205523871
Ik heb besloten Ted vanaf nu helemaal door te spoelen.. Onsympathiek en in tegenstelling tot wat ze heel erg van zichzelf vinden daar, zijn ze niet interessant.

En over Dave lees ik veel kritiek. Is ook niet mijn type maar ik vind hem niet zo erg als mensen doen lijken? Frank was een topper maar Denise is niks voor hem. Maar die andere 2 gasten Gio en Ben vond ik pas echt suf..
Dave is dan wel een haantje, maar wel "gezellig" en best een prima match voor Desiree.
Voor het programma is het jammer dat Dave er als 1e is gekomen..
pi_205523931
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als Denise je wegstuurt kan je je afvragen of daar veel aan verloren is. Zit je daar in een of ander treurig Spaans oord waar niks te doen is, met een vrouw waar niks uit komt en die niks onderneemt. En in de zomer is het 2 maanden lang elke dag 40 graden. Nou lekker.
Nee denk ook niet dat er iemand rouwig om zal zijn, maar iemand een beetje sociaal ontvangen moet toch niet teveel gevraagd zijn als B&Ber?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205523979
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:07 schreef Fascination het volgende:
Lol, weer typisch hoor. Die nieuwe bij paardenHans pakt hongerig zelf maar wat brood, omdat ze alleen ontbijt heeft gehad die dag en sinds ze bij Hans is niets qua eten aangeboden heeft gekregen. Hoe kun je zoiets doen als B&B-eigenaar? :') Snap je dan niet dat mensen honger hebben na een lange reis?

Dat zou voor mij zo’n afknapper zijn dat ik meteen zou vertrekken.
Bij Franse Hans staan de letters B&B voor Bed&Borrel. Lunchen is daar het nieuwe ontbijten.
pi_205523986
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 19:28 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Bij Franse Hans staan de letters B&B voor Bed&Borrel. Lunchen is daar het nieuwe ontbijten.
Nee lunch kreeg ze ook niet. Hij kookt wel diners voor gasten. (laatst iig)
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205524000
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 19:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee lunch kreeg ze ook niet. Hij kookt wel diners voor gasten. (laatst iig)
Het lijkt meer een chambre d’hôtes dan een b&b inderdaad.
pi_205524057
Mooi overzichtje kwam ik tegen
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205524094
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:11 schreef Fascination het volgende:
Wordt Daisy gewieberd? ;(
Daar leek het wel op. En die nieuwe gaat zelf denk ik.
pi_205525283
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als Denise je wegstuurt kan je je afvragen of daar veel aan verloren is. Zit je daar in een of ander treurig Spaans oord waar niks te doen is, met een vrouw waar niks uit komt en die niks onderneemt. En in de zomer is het 2 maanden lang elke dag 40 graden. Nou lekker.
Hahaha precies dit. Het voelt daar best doods aan, net als Denise zelf. Lijkt alleen sporten in de gym en lopen met haar hondje te kennen. Ze hebben werkelijk nog niks gedaan daar :D
pi_205525738
Ons Soort Mensen, wat een figuur :')

[ Bericht 34% gewijzigd door zijle op 01-08-2022 22:35:15 ]
  maandag 1 augustus 2022 @ 22:41:50 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205525828
Hans, Petra die even stoer doet tegen Annemarie dat Hans z'n band er was, oh wat was het allemaal gezellig. Irritant dat die Petra van die jaloerse trekjes heeft.
Mooi dat Annemarie de kamer krijgt die die zeikerd eigenlijk wilde hebben ^O^

Richard en Simone is klaar. Cancel de rest maar.
Triest verhaal van z'n vrouw.
Mazzel dat Richard geen buren heeft met dat geblèr de hele tijd.

Mooi die Ben die Dave een beetje in de zeik neemt. "Klein maar fijn" :D
Dave die naar de kapper moet. :')
Ben loopt wat hard van stapel. Denise die die sneue magneetjes romantisch vindt. Pfff.
Hele bbq in de fik _O- En wat smakt die gast irritant als ie eet :r

Ben, bij Ted :D
Met z'n zelfgemaakte potje en z'n brief.
Tjerk meteen van slag, met z'n "OSM".
Wel suf dat ze die Ben al kent, loopt te zeiken dat ie anders is, maar 'm toch laat komen. Wijf vindt zichzelf heel wat. Zeiken dat ie geen Engels of Frans spreekt. Interessantdoenerij. Fransen moet je niet willen spreken :{w
Haters everywhere but I don't really care.
  Tettenkoning maandag 1 augustus 2022 @ 22:49:04 #84
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205525869
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:41 schreef matthijst het volgende:
Fransen moet je niet willen spreken :{w
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205526112
Ik heb iets raars met Frankrijk.
Ik vind het land niks maar hun taal prachtig.
pi_205526324
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:44 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hahaha precies dit. Het voelt daar best doods aan, net als Denise zelf. Lijkt alleen sporten in de gym en lopen met haar hondje te kennen. Ze hebben werkelijk nog niks gedaan daar :D
Ze vindt blijkbaar alleen Dave leuk. De anderen geeft ze 0 kans/aandacht.
Nou prima, kan. Maar ook naar Dave geen enkele affectie. Zoen hem dan! Boh. Doe iets.
pi_205526353
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:33 schreef lily het volgende:
Ik heb iets raars met Frankrijk.
Ik vind het land niks maar hun taal prachtig.
Het land is prachtig, jammer dat er Fransen wonen.
pi_205526380
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:41 schreef matthijst het volgende:
Hans, Petra die even stoer doet tegen Annemarie dat Hans z'n band er was, oh wat was het allemaal gezellig. Irritant dat die Petra van die jaloerse trekjes heeft.
Mooi dat Annemarie de kamer krijgt die die zeikerd eigenlijk wilde hebben ^O^

Richard en Simone is klaar. Cancel de rest maar.
Triest verhaal van z'n vrouw.
Mazzel dat Richard geen buren heeft met dat geblèr de hele tijd.

Mooi die Ben die Dave een beetje in de zeik neemt. "Klein maar fijn" :D
Dave die naar de kapper moet. :')
Ben loopt wat hard van stapel. Denise die die sneue magneetjes romantisch vindt. Pfff.
Hele bbq in de fik _O- En wat smakt die gast irritant als ie eet :r

Ben, bij Ted :D
Met z'n zelfgemaakte potje en z'n brief.
Tjerk meteen van slag, met z'n "OSM".
Wel suf dat ze die Ben al kent, loopt te zeiken dat ie anders is, maar 'm toch laat komen. Wijf vindt zichzelf heel wat. Zeiken dat ie geen Engels of Frans spreekt. Interessantdoenerij. Fransen moet je niet willen spreken :{w
Ik heb in een deuk gelegen om jouw post, precies wat ik ook vind. Het is door alles zo doorzichtig geprogrammeerd, dat het wel weer leuk is. Ik bewonder de muziekregisseur die precies de juiste toon geeft. Hoe ze dit in de vredesnaam er met persen nog dagelijks vier weken gaan uitzenden is een wonder. Maar ik ben verslaafd en kijk hersenloos elke dag mee.
pi_205526654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 01:06 schreef lily het volgende:

[..]
Ze vindt blijkbaar alleen Dave leuk. De anderen geeft ze 0 kans/aandacht.
Nou prima, kan. Maar ook naar Dave geen enkele affectie. Zoen hem dan! Boh. Doe iets.
Ze wil eerst nog 3 slechte eigenschappen van Dave weten.... inspiratieloze kut vragen :')
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:13:09 #90
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205526928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 09:13 schreef Flow3r het volgende:
Au revoir Daisy :W
Wat een raar afscheidsgesprek was dat. “Het was te gezellig.” Oké..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:33:10 #92
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205527025
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 09:17 schreef Fascination het volgende:

[..]
Wat een raar afscheidsgesprek was dat. “Het was te gezellig.” Oké..
Misschien heeft Petra hem voor het blok gezet, of zij eruit of ik, want ik kan niet tegen het geflirt, jullie hebben het te gezellig,
pi_205527098
Vervelende vent die Tjerk
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:24:07 #94
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205527358
Hawaii Simone mag ook naar huis zo lijkt het :o
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:38:22 #95
367000 roos94
pi_205527473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 09:50 schreef Fosive het volgende:
Vervelende vent die Tjerk
Je bent duidelijk geen mens van niveau want alleen zij kunnen hem begrijpen :')
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:02:16 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205527597
Dave is echt een walgelijk mens
Laffe huichelaar
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:04:27 #97
367000 roos94
pi_205527617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:02 schreef timmmmm het volgende:
Dave is echt een walgelijk mens
Inderdaad sneu kutventje met zijn Breivik hoofd :')
pi_205527844
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Hawaii Simone mag ook naar huis zo lijkt het :o
Ja, niet zo’n slimme zet van Martijn. Marian gaat niet voor Martijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 12:00:07 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205528040
We weten toch allemaal dat d'n Dave dit niet vertelt omdat het zo op zijn geweten drukt maar omdat hij graag de man wil zijn

Wat een miezerig mannetje.
Laffe huichelaar
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 12:02:17 #100
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')