Dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:06 schreef Viv het volgende:
Argh waarom blijven we er ook serieus op doorgaan.
De hele dag met 2 kleine kinderen in een huis zitten is gewoon niet leuk. Er op uitgaan is een heel gedoe met 2 kinderen. Ik heb er inderdaad geen plezier in activiteiten te ondernemen. Het is vooral hard werken. Dus nee ik geniet er niet van.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze worden mijns inziens teveel opgevangen door andere mensen dat jijzelf nauwelijks kunt genieten van je eigen kinderen en dan wil je er nóg meer opvang bij?? En ach......als je maar geld genoeg kun je alles voor elkaar krijgen waar je maar behoefte aan hebt?
Klopt ik heb nu ook zomervakantie dus ben op 2 dagen werken na gelukkig de rest van de week ook vrij.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Je kan toch iedere vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend/middag al daten?![]()
Argh waarom blijven we er ook serieus op doorgaan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:34 schreef britneycheers het volgende:
[..]
De hele dag met 2 kleine kinderen in een huis zitten is gewoon niet leuk. Er op uitgaan is een heel gedoe met 2 kinderen. Ik heb er inderdaad geen plezier in activiteiten te ondernemen. Het is vooral hard werken. Dus nee ik geniet er niet van.
Ik geniet ervan als ik ze na een dagje Spa & welness ophaal en dan even met ze naar de speeltuin ga. Daarna is het eten en klaar maken voor bed.
Achgosquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het zou toch leuk zijn als ik meerdere avonden in de week weg kan en misschien ook wel iemand ontmoet. Daten als alleenstaande moeder is ook lastig. Ik ben vaak genoodzaakt ‘savonds bij mij thuis af te spreken waar in de man dat als uitnodiging zag voor sex. Dit wil ik niet en dan krijg ik zo iemand bijna mijn huis niet uit.
Het. Is. Getroll.!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja het waren tropenjaren, maar had ze voor geen goud willen missen!! Wat een door en door verwend kind ben jij zeg.....
Kook je wel? Of pleur je een magnetronmaaltijd in magnetron.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:34 schreef britneycheers het volgende:
[..]
De hele dag met 2 kleine kinderen in een huis zitten is gewoon niet leuk. Er op uitgaan is een heel gedoe met 2 kinderen. Ik heb er inderdaad geen plezier in activiteiten te ondernemen. Het is vooral hard werken. Dus nee ik geniet er niet van.
Ik geniet ervan als ik ze na een dagje Spa & welness ophaal en dan even met ze naar de speeltuin ga. Daarna is het eten en klaar maken voor bed.
Mijn punt is dat je helemaal niet genoodzaakt bent om mannen 's avonds bij je thuis uit te nodigen voor een date, omdat je daar vanaf vrijdagavond alle tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Klopt ik heb nu ook zomervakantie dus ben op 2 dagen werken na gelukkig de rest van de week ook vrij.
Brood.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kook je wel? Of pleur je een magnetronmaaltijd in magnetron.
Deze TSVermakelijk wel.
Geen idee. Niet mijn forum.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet gemodereerd eigenlijk??
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor...quote:
Pannekoeken kunnen ook in de magnetronquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Brood.
Ik verwachtte eigenlijk "gauw een pannenkoek in de speeltuin en dan naar huis en naar bed"
Ik eet altijd gezond. Ik sport 3 tot 4 keer in de week. Gezonde voeding is belangrijk. Al moet ik toegeven dat mijn kinderen moeilijke eters zijn en ik s'avonds vaak toegeef aan alleen brood.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kook je wel? Of pleur je een magnetronmaaltijd in magnetron.
Deze TSVermakelijk wel.
Waar doe je het allemaal vanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik eet altijd gezond. Ik sport 3 tot 4 keer in de week. Gezonde voeding is belangrijk. Al moet ik toegeven dat mijn kinderen moeilijke eters zijn en ik s'avonds vaak toegeef aan alleen brood.
Geef ik alleen als ontbijt, het liefst zelf gemaakt. Pannenkoeken vullen goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pannekoeken kunnen ook in de magnetron
Ik gok dat er nog geen mod van dienst is langsgekomen. Hoewel het getroll is is de daaruit volgende discussie wél interessant.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor...
Scheelt weer hè, hoef je pas weer brood te geven met het avondeten. Efficiënt wel!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geef ik alleen als ontbijt, het liefst zelf gemaakt. Pannenkoeken vullen goed.
Verspakket van de albert heijn kost 5 euro,vaak alleen vlees bij kopen maar kan je 2 dagen van eten. Hello fresh bestel ik af en toe ook al vind ik het wel aan de prijzige kant.quote:
Ze kunnen niet zonder eten naar bed. Ik ga ook niet constant dwingen spinazie te eten. Komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Scheelt weer hè, hoef je pas weer brood te geven met het avondeten. Efficiënt wel!
Drie tot vier keer in de week sporten bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:52 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Verspakket van de albert heijn kost 5 euro,vaak alleen vlees bij kopen maar kan je 2 dagen van eten. Hello fresh bestel ik af en toe ook al vind ik het wel aan de prijzige kant.
Hele generaties zijn er groot op geworden. Niets mis met Pannekoeken!!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geef ik alleen als ontbijt, het liefst zelf gemaakt. Pannenkoeken vullen goed.
De discussie wel, maar dat er geen mod 'on duty' is deze avond is zorgwekkend....quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog geen mod van dienst is langsgekomen. Hoewel het getroll is is de daaruit volgende discussie wél interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |