Al een dp (dubbel penetratie) voorsteld, misschien staat ie wel open voor. Dus je kan nog altijd je pik in haar aars stoppen.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Onlangs een vibrator cadeau gedaan aan mijn eigen lieve Simone
Maar dat pakt dus nu verkeer uit gvd
ze laat dat ding constant haar kut inglijden
ik ben nu ten einde raad
Ik zit in de put(ipv in haar kut, hihi dat rijmt)
Klacht: minder vaak seks door dat ze nu aan haar vibrator verknocht is geraakt
Of juist nog leuker maken.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:04 schreef Speedfight het volgende:
De satisfyer heeft vele relaties doen stuklopen.. sterkte
wat een bullshitquote:Op maandag 25 juli 2022 19:04 schreef Speedfight het volgende:
De satisfyer heeft vele relaties doen stuklopen.. sterkte
@Sfancta had ik nou verleden week consult met deze manquote:Op maandag 25 juli 2022 19:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
Je kunt toch de hond pakken? Zie het probleem niet
Benno L vibes krijg ikquote:Op maandag 25 juli 2022 19:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Sfancta had ik nou verleden week consult met deze man
Ben je vader niet meid 🎉quote:Op maandag 25 juli 2022 19:37 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
ga iemand anders lastig vallen, idioot
Maak en onklaar dan mag jij weerquote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Onlangs een vibrator cadeau gedaan aan mijn eigen lieve Simone
Maar dat pakt dus nu verkeer uit gvd
ze laat dat ding constant haar kut inglijden
ik ben nu ten einde raad
Ik zit in de put(ipv in haar kut, hihi dat rijmt)
@Sfancta: had ik met deze kerel die zich voordoet als vrouw geen consult?quote:Op maandag 25 juli 2022 19:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Sfancta had ik nou verleden week consult met deze man
Deze vrouw is meer vrouw dan je moeder ooit zal zijn.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
@:Sfancta: had ik met deze kerel die zich voordoet als vrouw geen consult?
Kleinste van de twee moet in de kont inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Al een dp (dubbel penetratie) voorsteld, misschien staat ie wel open voor. Dus je kan nog altijd je pik in haar aars stoppen.
Jammer dat ik dan altijd in de poes moet.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Kleinste van de twee moet in de kont inderdaad.
Snap ik.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan altijd in de poes moet.
Is op je favo website te koop.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
heb maar een antwoord alweer
mod @:laforest beste mod
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:49 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Als ik wat bestel daar krijg ik altijd miniatuur versie thuisdeze zal dan max 2 cm zijn
quote:FAAK long giant dildo 66cm*15.5cm foreskin large girth super huge penis realistic massive cock artwork sex products big dong
Haha maagd gespotquote:Op maandag 25 juli 2022 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
mijn tong staat lokaal bekend als de opgevoerde satisfyer. vrouwen die ik er op zet draai ik helemaal dol
Dan moet je beter je best doen blijkbaar kan een simpele machine haar beter bevredigen als een lompe lul zoals jij.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |