Sommige users hebben straks zes seizoenen gezien en snappen er nog geen reet van.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet direct, maar het werd al snel duidelijk gemaakt vond ik.
Maar hier was wat onenigheid over in het BCS-topic
Oh ik heb meteen Jeff gegoogeld toen hij in de aflevering kwam, had ook al wat gelezen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet direct, maar het werd al snel duidelijk gemaakt vond ik.
Maar hier was wat onenigheid over in het BCS-topic
Ja verbazingwekkend hoe slecht sommige mensen het kunnen volgen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige users hebben straks zes seizoenen gezien en snappen er nog geen reet van.
Ook bij hax niet meer gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Befbekje hier. Kon ik lekkere muziek muziek mee delen. Driz laat het afweten wat dat betreft,
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Breaking Bad/Better Call Saul gezien.
Ja dat was zijn laatste username. Die onthoud ik nooit. Kreeg via Befbekje geweldige 'Prettige Gesprekken' met Theo van Gogh. Ook een mooi boek over Mark Lanegan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook bij hax niet meer gezien.
@:Muskusboktor57
Maakt niet uit maat, ik heb een goede vriend die ook homo heeftquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Een roze kameraad?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat, ik heb een goede vriend die ook homo heeft
Sorry, zit in Peaky S04.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ken de oprichter toevallig wel best goed ja. Die heeft jarenlang hier meegepost ookquote:
Laatste 20 jaar geen actuele serie meer gezien. Laatste was The Office England. Moet wel de VS versie nog eens kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat HMF niet meer meepost.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ken de oprichter toevallig wel best goed ja. Die heeft jarenlang hier meegepost ook
Homo hebben vind ik een leuke omschrijving.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn poststijl doet me ergens aan Poepz0r denken, nu de jaren verstreken zijn.quote:
HMFquote:
Is @Tomasso paul van dorst?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. @:tomasso of @:tommasso dacht ik
Is die niet ook mod geweest? @:ggmm
Wowquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn poststijl doet me ergens aan Poepz0r denken, nu de jaren verstreken zijn.
Hij was de PietjePuk van het verledenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
HMF
Die zou wel raad weten met de PietjePuks van deze wereld.
We hebben wel een PSV mod gehad op aanraden van Don King.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. @:tomasso of @:tommasso dacht ik
Is die niet ook mod geweest? @:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |