Verstandige deerne.quote:BARCELONA - De in Barcelona woonachtige Carolina Lekker (what's in a name) heeft in de voorbereiding op haar deelname aan de miss Bumbum 2022-wedstrijd een bijzonder regime voor zichzelf bedacht. Door viermaal per week tenminste vijf uur seks te hebben, wil ze overtollige kilootjes kwijt
Ik zal het doorgeven aan m'n hond.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Verstandige deerne.
@:wereldgozer
@:3rr0r
Mensen die zich druk maken over voorspellingen van een Mickey mouse league hebben doorgaans een erg kleine piemel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM slaat een flater in het voorspeltopic. Komt dat zien komt dat zien mensen!!
Je vult je voorspelling maar gewoon in, @maxi-mus opent dat topic niet voor niks.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over voorspellingen van een Mickey mouse league hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Je bent een ranzig varken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Bruine bollen, rosbief, kaas, fruit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een gore viezerikquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vertrouw jou als het op Cambuur aankomt. Ik heb op basis van deze post Cambuur van de 10e naar de 15e plaats verplaatst in mijn voorspelling.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen schat Cambuur (veel) te hoog in.
@Lenny_Leonardquote:Prins Floris van Oranje organiseert in de Ziggo Dome een concert om de zorgmedewerkers te bedanken voor hun werk tijdens de coronapandemie. Daarnaast is het concert er ook om hen een hart onder de riem te steken vanwege de zware werkdruk. Het 'Care 4 Care' concert is op 10 september.
Verschillende dj's en Nederlandse artiesten zullen zorgen voor de muziek, prins Floris zal tijdens het concert optreden als dj.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:23 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7.3/10
@:GGMM @:Gurneyisbestoke @:maxi-mus @:Scrummie @:Tarado zie review
De naam deed een belletje rinkelen, maar ik zal eerlijk bekennen dat ik even nagekeken heb wie hij was.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Wist je wel direct wie Jeff was?
quote:
Oh uit Nijmegenquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z.H. Floris Frederik Martijn Prins van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (Nijmegen, 10 april 1975) is de vierde zoon van prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven.
Klopt maat. Maar wel moddertjevetquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over voorspellingen van een Mickey mouse league hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Better Call Saul
S06E10
6,8/10
@:GGMM @:GurneyIsBestOke @:Scrummie @:Sked zie review
Nee dat wist ik niet. Jij wel?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Wist je wel direct wie Jeff was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |