Kan jij het dan beter? He? He? He?quote:
Absoluut niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan jij het dan beter? He? He? He?
Busted.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:27 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Absoluut niet.
En daar ben ik ook trots op
Als ik dat andere topic/toppa lees dan is er bij jullie beiden een verschil van beleving hoe gisteravond is gegaanquote:Op maandag 25 juli 2022 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn buurman is echt een kneus. Zoeen die gisteravond nog om 23:30 nog twee dikke worsten stond te braden op zijn stinkende walmende bbq. Omdat ik rond die tijd slaap zoals de meeste normale mensen wil ik niet dat mijn atmosfeer verpest wordt door andermans stinklucht.
Omdat deze tuup dat al veel vaker heeft geflikt besloot ik om hem nu eens goed de waarheid te zeggen. Ik deed het raam open en vroeg waar die mongool dacht waar hij mee bezig was. Hij begon bijna te huilen en stond ineens stokstijf van angst. Volgens mij deed hij het er ook nog eens bij in zijn broek (dat zal lekker gesmaakt hebben bij zijn stinkworsten).
Klacht: buitenproportioneel ruzie uitlokkend gedrag
Jij hebt er kijk opquote:Op maandag 25 juli 2022 16:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik dat andere topic/toppa lees dan is er bij jullie beiden een verschil van beleving hoe gisteravond is gegaan
Aha ik zie nu dat ik reageer op jouw antwoord aan @dries4ever. Welnu, ik veronderstel dat 'busted' betekent dat jij denkt dat ik een kloon ben van, of @Dries4Ever een kloon van mij is?quote:
Thanksquote:
Neuken?quote:
Hoezo heb ik een waardeloos leven omdat jij nooit neukt?quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:51 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wat moet jij een waardeloos leven hebben zeg.
Ik snap je icoontje nu wel beter. Facepalm.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo heb ik een waardeloos leven omdat jij nooit neukt?
Ik zal je nog eens een plezier doen!
Fijn dat je de kleine dingen in het leven begint te waarderenquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:15 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik snap je icoontje nu wel beter. Facepalm.
Waar maak je uit dat ik mij daar druk om maakquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fijn dat je de kleine dingen in het leven begint te waarderen
Ik wist niet dat iemand zich over zulke debiliteiten druk kon makenOver een waardeloos leven hebben gesproken
Nou ja, als je een lemming nodig hebt om een topic te maken, dan faal je hard, ja.quote:
Doe de groeten aan je moederquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:06 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Waar maak je uit dat ik mij daar druk om maak![]()
Allerlei bochten wringen om mij zogenaamd terug te pakkenHeftig dit.
Schreef hij grinnikend op zijn zolderkamertje.quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je moeder
Je klinkt als die enorme kneus van een buurman van me. Het zou me in ieder geval niks verbazen als je hem ook bentquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:43 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Schreef hij grinnikend op zijn zolderkamertje.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je klinkt als die enorme kneus van een buurman van me. Het zou me in ieder geval niks verbazen als je hem ook bent
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |