Sky leeft in hun eigen wereld.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik dacht al, wat zit iedereen online weer te jengelen over Michael Masi en Max z'n titel, maar ik zie dat de onvermijdelijke Tedje Kravitz weer de boel op aan het stoken is.
Die is natuurlijk zwaar teleurgesteld dat Mercedes geen 1 en 2 was afgelopen weekend zoals iedereen bij Sky hoopte.
Die waren inderdaad dramatisch dit weekend, vooral Paul diRestaquote:
quote:
‘Gave it to Max Verstappen’quote:Op woensdag 27 juli 2022 03:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje kan er nog steeds niet van slapen. (in z'n Hamilton pyjama)
Monaco is nou net het ergste waar je kan winnen door de rest op te houden. Dat heeft niks met racen te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:36 schreef DKUp het volgende:
Ik ben meer klaar met circuits waar je niet kan inhalen. Mogen allemaal van de kalender af. Monaco mag je dan misschien als enige houden maar de rest echt weg.
Monaco is ook echt het enige circuit waarop je niet kúnt inhalen, tenzij de ander echt een fout maakt. Op alle andere circuits waarvan bij tijd en wijle wordt gezegd dat je er niet kunt inhalen ligt het vaak ook aan andere zaken. Bijvoorbeeld dat de startopstelling in de praktijk ook redelijk overeen komt met de racepace (voorbeeld: Frankrijk 2019). Of doordat de coureur die voorop ligt extreem weinig downforce heeft waardoor de persoon die er voorbij probeert te komen hier niet in slaagt (voorbeeld: Monza 2021). Maar op alle andere circuits dan Monaco die op de kalender staan kan ik me spectaculaire alsook hele saaie races herinneren. Daarmee ligt het dus niet aan het circuit, maar aan de omstandigheden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Monaco is nou net het ergste waar je kan winnen door de rest op te houden. Dat heeft niks met racen te maken.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 03:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje kan er nog steeds niet van slapen. (in z'n Hamilton pyjama)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |