abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205700293
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat het een slechte gewoonte is om joden te generaliseren, aan één staat te verbinden en er één collectieve entiteit van te maken. Het is een antisemitistische neiging waar ik mee zou oppassen als ik jou was.
Wil je met dit antwoord je anti-semitisme verbergen ?
  zondag 21 augustus 2022 @ 12:15:02 #102
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205702672
quote:
Forum voor Democratie wil dus een koerswijziging in de Nederlandse relatie met Israël. Geen moreel wijsvingertje meer en geen belastinggeld naar anti-Israëlische organisaties, maar bouwen aan handelsrelaties en samenwerken op het gebied van innovatie en watermanagement.
https://www.fvd.nl/tijd-voor-een-beter-israelbeleid
We have always been at war with Eastasia.
pi_205702682
Hoe sneller die pagina verdwijnt, hoe beter.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 21 augustus 2022 @ 12:22:55 #104
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205702712
quote:
"Israël ligt onder vuur," zei Kerseboom. "Met steun van Iran vuurt terreurorganisatie Hamas duizenden raketten op de Israëlische burgerbevolking af. Het is alleen dankzij Iron Dome dat er niet veel Israëlische burgerdoden zijn gevallen." Daarom vindt ze het zo gek dat andere parlementariërs zich heel negatief hebben uitgelaten over Israël.
Meisje Simone stapt binnenkort ook op als ze consequent is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205703256
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:33 schreef Akathisia het volgende:
Waar kan ik de rest horen?
Dit fragment komt uit een podcast van Laura Lynn Tyler Thompson en Baudet zou daarin ook ene Bill Gates als een grote psychopaat te beschouwen die in een complot zit met WEF
https://www.dagelijksesta(...)t-poetin-is-een-held

Baudet over Bill Gates:
twitter

En dit , het hele interview van een uur
twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door Bluesdude op 21-08-2022 13:43:25 ]
pi_205703263
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dit fragment komt uit een podcast van Laura Lynn Tyler Thompson en Baudet zou daarin ook ene Bill Gates als een grote psychopaat te beschouwen die in een complot zit met WEF
https://www.dagelijksesta(...)t-poetin-is-een-held
Ah top, bedankt. Ga 'm gelijk luisteren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205703321
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:35 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ah top, bedankt. Ga 'm gelijk luisteren.
Zie ook mijn editting in vorige posting met linkje naar het hele interview
1 uur lang, ga ik niet beluisteren.. te lang
pi_205703776
Mweh, dat blonde mokkel bedoelt het vast wel goed, maar voegt nada toe.
pi_205740295
quote:
Limburgs Statenlid stapt uit Forum om steun Baudet aan Poetin
Het Limburgse Statenlid Roel Westhoff heeft per direct zijn lidmaatschap van Forum voor Democratie (FVD) opgezegd. Dit vanwege de steun van partijleider Thierry Baudet aan de Russische president Poetin. Forum van zijn kant stelt Westhoff met onmiddellijke ingang uit de fractie te hebben gezet.

Baudet verdedigt de acties van Rusland en noemt Poetin een held, liet Westhoff aan de Statenfractie van Forum weten. “Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met een dergelijke uitspraak. Ik ben van mening dat Poetin een moordenaar en oorlogscrimineel is.”
Beter ten halve gekeerd.....
https://www.ad.nl/limburg(...)aan-poetin~aa86f63f/
pi_205795281
Er was een tijd , ooit... dat een fellow traveller van een russische dictatuur extreemlinks was
Verfrissend, die kameraad Baudet... deze fellow traveller is extreemrechts
twitter

Maar niet de man verbieden een dictatuur openlijk te steunen.
Hij is niet staatsgevaarlijk in zijn poetinisme.
Hij is wel gevaarlijker als wappieleider of klimaatcrisisontkenner die zijn volgelingen gif inspuit
pi_205824578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 19:04 schreef Bluesdude het volgende:
Hij is wel gevaarlijker als wappieleider of klimaatcrisisontkenner die zijn volgelingen gif inspuit
Het baudetgif:

Die boosters zijn natuurlijk wel getest.
Doktoren en overheden kijken toe, lezen wat de resultaten zijn en oordelen dan over toelaten

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluesdude op 02-09-2022 21:39:37 ]
pi_205900848
quote:
Kaag haalt uit: Mijn gezin en ik moeten beveiligd worden wegens haat die Forum aanjaagt
Minister en D66-leider Sigrid Kaag heeft vanmorgen hard uitgehaald naar Forum voor Democratie. Zij stelt de partij medeverantwoordelijk voor de bedreigingen aan haar adres. Volgens Kaag ‘jaagt’ FvD die ‘aan’.
https://www.ad.nl/politie(...)m-aanjaagt~afe9fbb2/

twitter
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')