Wil je met dit antwoord je anti-semitisme verbergen ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat het een slechte gewoonte is om joden te generaliseren, aan één staat te verbinden en er één collectieve entiteit van te maken. Het is een antisemitistische neiging waar ik mee zou oppassen als ik jou was.
https://www.fvd.nl/tijd-voor-een-beter-israelbeleidquote:Forum voor Democratie wil dus een koerswijziging in de Nederlandse relatie met Israël. Geen moreel wijsvingertje meer en geen belastinggeld naar anti-Israëlische organisaties, maar bouwen aan handelsrelaties en samenwerken op het gebied van innovatie en watermanagement.
Meisje Simone stapt binnenkort ook op als ze consequent is.quote:"Israël ligt onder vuur," zei Kerseboom. "Met steun van Iran vuurt terreurorganisatie Hamas duizenden raketten op de Israëlische burgerbevolking af. Het is alleen dankzij Iron Dome dat er niet veel Israëlische burgerdoden zijn gevallen." Daarom vindt ze het zo gek dat andere parlementariërs zich heel negatief hebben uitgelaten over Israël.
Dit fragment komt uit een podcast van Laura Lynn Tyler Thompson en Baudet zou daarin ook ene Bill Gates als een grote psychopaat te beschouwen die in een complot zit met WEFquote:
Ah top, bedankt. Ga 'm gelijk luisteren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit fragment komt uit een podcast van Laura Lynn Tyler Thompson en Baudet zou daarin ook ene Bill Gates als een grote psychopaat te beschouwen die in een complot zit met WEF
https://www.dagelijksesta(...)t-poetin-is-een-held
Zie ook mijn editting in vorige posting met linkje naar het hele interviewquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah top, bedankt. Ga 'm gelijk luisteren.
Beter ten halve gekeerd.....quote:Limburgs Statenlid stapt uit Forum om steun Baudet aan Poetin
Het Limburgse Statenlid Roel Westhoff heeft per direct zijn lidmaatschap van Forum voor Democratie (FVD) opgezegd. Dit vanwege de steun van partijleider Thierry Baudet aan de Russische president Poetin. Forum van zijn kant stelt Westhoff met onmiddellijke ingang uit de fractie te hebben gezet.
Baudet verdedigt de acties van Rusland en noemt Poetin een held, liet Westhoff aan de Statenfractie van Forum weten. “Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met een dergelijke uitspraak. Ik ben van mening dat Poetin een moordenaar en oorlogscrimineel is.”
Het baudetgif:quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:04 schreef Bluesdude het volgende:
Hij is wel gevaarlijker als wappieleider of klimaatcrisisontkenner die zijn volgelingen gif inspuit
https://www.ad.nl/politie(...)m-aanjaagt~afe9fbb2/quote:Kaag haalt uit: Mijn gezin en ik moeten beveiligd worden wegens haat die Forum aanjaagt
Minister en D66-leider Sigrid Kaag heeft vanmorgen hard uitgehaald naar Forum voor Democratie. Zij stelt de partij medeverantwoordelijk voor de bedreigingen aan haar adres. Volgens Kaag ‘jaagt’ FvD die ‘aan’.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |