Ja dat was het ook voor FDJquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:38 schreef pullup het volgende:
Die Deense wielrenster die keihard jankend zegt dat het gisteren een fucking shit day was.
Veel plezierquote:
Dat heb ik gemist .... Maar ik zapp wat heen en weer tussen Eurosport en de Belg.. de NOS vind ik zo saai altijd met een studio gast en Tom Egbers .... Op geen andere zender zie je een studio staan... maar voor een avondetappe hebben ze het dan wel weer te druk.. Maar de Belg gaat nog wel door met Vive le Velo ...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:43 schreef pullup het volgende:
![]()
Dit tweede interview met die eerder glibberende wielrenster is ook al slapstick. Rijd tijdens een verhaal een auto gewoon over haar achterwiel heen
Ach ik keek nu even en vond alles wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist .... Maar ik zapp wat heen en weer tussen Eurosport en de Belg.. de NOS vind ik zo saai altijd met een studio gast en Tom Egbers .... Op geen andere zender zie je een studio staan... maar voor een avondetappe hebben ze het dan wel weer te druk.. Maar de Belg gaat nog wel door met Vive le Velo ...
Ieder heeft zo zn voorkeuren ...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ik keek nu even en vond alles wel vermakelijk.
De laatste keer was toen Burgers Bush nieuw wasquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ben er vaak geweest.
Ik ben er nog nooit geweest ..... Laatste dierentuin was in Valencia met mn dochter en dr toenmalige vriendje .. Is wel een mooie ..quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De laatste keer was toen Burgers Bush nieuw wasToen was ik zwanger van mijn zoon
Dat is echt al heel erg lang geleden
Oh wauw dat lijkt me ook gaaf!!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest ..... Laatste dierentuin was in Valencia met mn dochter en dr toenmalige vriendje .. Is wel een mooie ..
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Alsof die takken uit zijn hoofd groeien!![]()
Ja vind ik ookquote:
Artis was wel heel ouderwets ja. Ik heb er colleges zoölogie gehad en snij-practica. In de oude zaal boven de wisenten. Ik had er als student een paar jaar gratis toegang en kende op een gegeven moment wel echt alle beestenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
Zat op school naast Artis. Kwam daar vaak voor lessen. Deprimerende zooi was het. Het is nu wel beter. Maar ik hou niet van wilde dieren en roofvogels in kooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |