Ik kijk wel braaf iedere NASCAR-race die ik kan kijken. Of ik zet 'm aan i.i.g.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, ben meer een gelegenheidskijker
Hier kennen ze ook geen tracklimitsquote:Op zondag 31 juli 2022 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
ik vind NASCAR gewoon leuk om te zien. Helemaal op circuits als deze is het gewoon lachwekkend als je eerst de Formule 1 gezien hebt
Muren zijn de limits en gras bekijk je zelf maar.quote:
Is toch mooi manquote:Op zondag 31 juli 2022 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Muren zijn de limits en gras bekijk je zelf maar.
Bij de Indy zijn ze toch ook best ruim in tracklimits?quote:Op zondag 31 juli 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar deze wagens kunnen ook wel meer hebben. En is zijn alsnog wél regels.
Ruimer dan in "Europa" jaquote:Op zondag 31 juli 2022 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij de Indy zijn ze toch ook best ruim in tracklimits?
Je krijgt niet snel een waarschuwing maar het is niet zo dat je ongestraft de track limits kan negeren. Dat hebben ze na COTA 2019 wel aangepast.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij de Indy zijn ze toch ook best ruim in tracklimits?
Zoiets dacht ik al jaquote:Op zondag 31 juli 2022 22:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je krijgt niet snel een waarschuwing maar het is niet zo dat je ongestraft de track limits kan negeren. Dat hebben ze na COTA 2019 wel aangepast.
Over de muur, over het ijzeren gordijn....quote:Op zondag 31 juli 2022 22:23 schreef Starflyer het volgende:
Hezemans rijdt weer en nu is Kvyat achter de muur
Hij rijdt ook weer.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over de muur, over het ijzeren gordijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |