abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205448836
Ja, hier zijn we alweer. Nog maar een jaar te gaan! We starten in het altijd fantastische Baskenland met de volgende etappes:




Wie gaat er winnen? Vingegaard voor prolongatie? Pogacar voor de revanche? Roglic in Ineos-truitje? De eerste voor Remco of toch de eerste voor Wout? Wilco Kelderman met de Jumbonus? Of toch iemand anders?


Zeg het maar jongens!

[ Bericht 2% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 25-07-2022 18:46:43 ]
  zondag 24 juli 2022 @ 21:15:10 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_205448856
De eerste voor Mathieu. Slaat het veldrijseizoen over en zet alles op de tour.
pindazakje
  zondag 24 juli 2022 @ 21:17:30 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205448896
Schrijf Mathieu maar op voor etappes 1 en 2. w/
pi_205449203
Net 1000 euro op Bernal gezet
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205449433
Als Remco mee doet skip ik Sporza, behalve als ie flikkert of moet lossen.
pi_205449467
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
De eerste voor Mathieu. Slaat het veldrijseizoen over en zet alles op de tour.
Gewoon een paar maanden volle bak veldrijden, dan even pauze en de voorjaarsklassiekers en dan vol voor de Tour. Dan komt het vast goed _O_
pi_205450086
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Als Remco mee doet skip ik Sporza, behalve als ie flikkert of moet lossen.
Remco is kansloos, dus dat wordt juist leuk om Sporza te kijken en te zien hoe hij wordt weggereden door Jonas en Pogi
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 24 juli 2022 @ 23:04:08 #8
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_205450219
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Als Remco mee doet skip ik Sporza, behalve als ie flikkert of moet lossen.
Wout achterop de brommer met Remco de berg op, Sporza wordt gek!
pindazakje
  maandag 25 juli 2022 @ 12:46:52 #9
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205453443
Voor 2024 heeft Hidalgo (Burgemeester Parijs) inderdaad gezegd dat er gekeken wordt naar buiten Parijs of in ieder geval buiten de Champs-Elysees (en in het bijzonder de place de la concorde).
pi_205453502
Het zou natuurlijk wel een natte droom zijn als we in de Tour 2023 strijd kunnen verwachten tussen Pogacar, Roglic en Bernal op een front en Van Aert, Van der Poel en Alaphilippe op een ander vlak. Van Aert had nu wel erg weinig tegenstand.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:43:26 #11
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205454011
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:54 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou natuurlijk wel een natte droom zijn als we in de Tour 2023 strijd kunnen verwachten tussen Pogacar, Roglic en Bernal op een front en Van Aert, Van der Poel en Alaphilippe op een ander vlak. Van Aert had nu wel erg weinig tegenstand.
Wil Flip niet echt een klassement rijden? Dacht dat dat eigenlijk dit jaar al het doel was voor de valpartij. En volgend jaar lijkt me eigenlijk idealer daarvoor dan dit jaar was met de geruchten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Wienerschnitzels op 25-07-2022 13:48:57 ]
pi_205454641
Zijn er voor de 2023 versie al wat cols/plaatsen genoemd waar ze sowieso langs gaan komen?
pi_205454801
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn er voor de 2023 versie al wat cols/plaatsen genoemd waar ze sowieso langs gaan komen?
De Tourmalet in ieder geval:
https://www.connexionfran(...)renees-mountain-pass
leven zoals het leven is
pi_205456181
Als de apotheek van JV dan ook open is gaat Kelderman de Tour winnen _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 18:48:43 #15
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205456231
OP aangepast. :)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205458657
Kan 'Baskenland' in mijn OP hersteld worden naar 'Spanje' @Slobeend ?
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 23:32:01 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205458731
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Kan 'Baskenland' in mijn OP hersteld worden naar 'Spanje' @:Slobeend ?


Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 08:31:21 #18
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_205459436
100 euro op morele winnaar Landa, gratis geld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_205459477
quote:
Puur machtsmisbruik van de modjes hier.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205459704
Ik geef Rohlic volgend jaar meer kans op de zege dan Vingegaard. De laatste zal te druk zijn met een tweestrijd met Pogacar.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:37:58 #21
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205460225
Ik hoop dat Bernal volgend jaar weer op volle kracht aanwezig is. Dan kan de tweestrijd wellicht een driestrijd worden. _O_
pi_205460654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoop dat Bernal volgend jaar weer op volle kracht aanwezig is. Dan kan de tweestrijd wellicht een driestrijd worden. _O_
Die schat ik nog wel een niveau'tje lager in, ook als hij weer terugkomt op z'n oude niveau. Vond het verschil tussen Roglic en Bernal in de Vuelta best groot
pi_205460664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:20 schreef Idisrom het volgende:
Ik geef Rohlic volgend jaar meer kans op de zege dan Vingegaard. De laatste zal te druk zijn met een tweestrijd met Pogacar.
Roglic moet vooral op z'n fiets blijven zitten.. maar als hij dat doet, kan hij daar best van profiteren ja.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 12:26:46 #24
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205461251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 11:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Die schat ik nog wel een niveau'tje lager in, ook als hij weer terugkomt op z'n oude niveau. Vond het verschil tussen Roglic en Bernal in de Vuelta best groot
Misschien, al heb ik bij Bernal het gevoel dat we hem nog maar zelden op zijn topniveau hebben gezien, omdat hij nogal vaak ziek, zwak of misselijk is. Toch heeft hij al wel 2 grote rondes op zijn naam, dat is er eentje meer dan Vingegaard terwijl ze even oud zijn. Dus ik zou hem zeker niet uitvlakken.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 12:46:03 #25
40566 Ericr
Livewrong
pi_205461424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Misschien, al heb ik bij Bernal het gevoel dat we hem nog maar zelden op zijn topniveau hebben gezien, omdat hij nogal vaak ziek, zwak of misselijk is. Toch heeft hij al wel 2 grote rondes op zijn naam, dat is er eentje meer dan Vingegaard terwijl ze even oud zijn. Dus ik zou hem zeker niet uitvlakken.
Alleen lijken Colombiaantjes sneller opgebrand. Na 26 a 27 jaar komt de klad er in.

Uran Uran Uran Uran heeft nog een kleine opleving gehad maar daar is het beste ook al een tijdje vanaf.
pi_205464855
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Misschien, al heb ik bij Bernal het gevoel dat we hem nog maar zelden op zijn topniveau hebben gezien, omdat hij nogal vaak ziek, zwak of misselijk is. Toch heeft hij al wel 2 grote rondes op zijn naam, dat is er eentje meer dan Vingegaard terwijl ze even oud zijn. Dus ik zou hem zeker niet uitvlakken.
Bernal is bergop al minder, laat staan in het tijdrijden waar hij minuten verliest. Als Pogacar, Vingegaard en Roglic uit zouden vallen dan maakt hij wel een aardige kans.
  Redactie Sport dinsdag 26 juli 2022 @ 23:45:20 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205467974
Mensen die Baskenland geen Spanje vinden nemen wij niet serieus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 23:53:15 #28
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205468035
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Baskenland geen Spanje vinden nemen wij niet serieus.
Oké Franco.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205468249


Gezellig. Een leuke citytrip met zusters Raisa & Eva B., Thierry B. en Orban...
  Redactie Sport woensdag 27 juli 2022 @ 07:33:25 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205468525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Oké Franco.
Nee, dit kan niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205468680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, dit kan niet.
Ga je aangifte doen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport woensdag 27 juli 2022 @ 13:52:08 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205471237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 08:13 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Ga je aangifte doen?
Ik vind dit gewoon geen leuke opmerking, want hij weet heel goed hoe het in mekaar zit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 juli 2022 @ 14:08:13 #33
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205471380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Oké Franco.
Allemachtig wat ga je er weer met gestrekt been in :')
pi_205800281
@Rellende_Rotscholier Je wordt weer teleurgesteld, want Prudhomme heeft in een interview aangegeven dat de Chalets d'Iraty niet zullen worden aangedaan want 'Dat is te zwaar voor het begin van de Tour'.
Oh, en volgens Velowire zitten de hotels in Pau volgeboekt tussen 4 en 6 juli.
  Moderator woensdag 31 augustus 2022 @ 15:26:56 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205803005
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Je wordt weer teleurgesteld, want Prudhomme heeft in een interview aangegeven dat de Chalets d'Iraty niet zullen worden aangedaan want 'Dat is te zwaar voor het begin van de Tour'.
Oh, en volgens Velowire zitten de hotels in Pau volgeboekt tussen 4 en 6 juli.
Prudhomme is gewoon een, ja, mietje.

Dan krijgen we dus geen enkele klim in Frans-Baskenland te zien, want die zijn allemaal zwaar. Dat is toch bedrog?!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205803277
Te zwaar voor het begin van de Tour is wel zo'n vervelend argument. Lekker met zijn allen pieken naar de slotweek en daarvoor niks uitvoeren.
pi_205803284
Ik zie ook al voor me dat etappe 3 en 4 gewoon sprintetappes worden. Etappe 3 finisht waarschijnlijk langs de kust en etappe 4 gaat dan langs de Pyreneeën naar Pau ofzo :')
pi_205803350
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 15:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik zie ook al voor me dat etappe 3 en 4 gewoon sprintetappes worden. Etappe 3 finisht waarschijnlijk langs de kust en etappe 4 gaat dan langs de Pyreneeën naar Pau ofzo :')
Na etappe 1 en 2 die niet voor de sprinters zijn, is dat niet zo heel raar toch? Zolang ze daarna maar de Pyreneeën of het Centraal Massief induiken.
  Moderator woensdag 14 september 2022 @ 18:50:35 #39
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205975883
twitter


JAAAAAAAAAAAAAA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_206062122
Aankomst boven op de Grand Ballon aan het einde van de Tour wordt nu genoemd. Nadeel is dat je altijd een stuk vallei hebt als je de Grand Ballon van een lastige kant beklimt.

Verder genoemd een aankomst op het Courchevel Airport (direct na de Col de la Loze). Klinkt goed, zeker als ze bijvoorbeeld de Madeleine er nog voor doen.

En aankomst in Morzine, hopelijk dan de Joux Plane.
pi_206062134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

JAAAAAAAAAAAAAA
Hopelijk dan wel 3 ritten naar Pau.
pi_206062927
Croix de Fer - Col du Chaussy (inclusief Lacets de Montvernier) - Col de la Madeleine - Col de la Loze - Courchevel. 175 km, 6000 hoogtemeters. Zou weer eens een echte koninginnenrit zijn.
pi_206070456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Croix de Fer - Col du Chaussy (inclusief Lacets de Montvernier) - Col de la Madeleine - Col de la Loze - Courchevel. 175 km, 6000 hoogtemeters. Zou weer eens een echte koninginnenrit zijn.
Haha dat doen ze toch niet meer. Schrap er maar 2 uit en plaats er een vlak stuk voor en een vallei tussen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_206125105
quote:
En toen startte de Tour in… Italië: de Grand Départ van 2024 is wellicht voor Firenze en dat is een primeur
Voor het eerst in de geschiedenis lijkt er een start van de Tour de France in… Italië in de maak.

Volgens de lokale krant ‘Il Resto di Carlino’ is de inspectie van ‘Le Grand Départ’ al verricht door organisator Amaury Sport Organisation. De eerste rit zou van Firenze naar Rimini gaan. De tweede etappe zou starten in Cesenatico en finishen in Bologna. Om tenslotte te eindigen met een rit tussen Modena en Piacenza. Daarmee zou de Tour door de leefwereld van Marco Pantani trekken die in 1998 de dubbel Giro-Tour pakte. Met de Olympische Spelen in Parijs is het een Tour die al even waarschijnlijk in Nice eindigt en niet in de buurt van de Arc de Triomphe.
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 20:34:50 #45
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206133940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Croix de Fer - Col du Chaussy (inclusief Lacets de Montvernier) - Col de la Madeleine - Col de la Loze - Courchevel. 175 km, 6000 hoogtemeters. Zou weer eens een echte koninginnenrit zijn.
Gaat natuurlijk niet gebeuren, maar in de toekomst krijgen we er mogelijk wel een interessante optie bij. Vanuit Moutiers kun je omhoog naar Val Thorens of naar Meribel. In de Tour van volgend jaar zullen we naar alle waarschijnlijkheid naar Meribel fietsen, om vanuit Meribel te beginnen aan de Col de la Loze. Dan een korte afdaling en waarschijnlijk een aankomst op het altiport (jawel, weer een altiport) van Courchevel. Toen Col de la Loze in 2020 debuteerde lag die afdaling er nog niet, nu wel en daar wil men meteen van profiteren. De afdaling lijkt alleen een beetje dommig aangelegd te zijn, want aan het eind van de afdaling is het maar een kilometer klimmen tot het altiport. Een steile kilometer, maar wel maar een kilometer. Je had ook een weg kunnen aanleggen die iets lager zou uitkomen, waarna de weg en de klim naar het altiport langer zou zijn. Nu krijg je een afdaling van een kilometer of zes en dan een kilometer klimmen aan het eind, daardoor zal er ten opzichte van de passage op de top van de Col de la Loze waarschijnlijk niet veel veranderen. Gemiste kans, als je het mij vraagt.

Enfin, in de toekomst zouden de mogelijkheden uitgebreid moeten worden, want als je van Moutiers naar Val Thorens fietst is er ter hoogte van Les Menuires een nieuwe weg aangelegd. Een tweede Col de la Loze, als het ware. Tougnète, is de voorlopige naam. Vanuit Les Menuires een kleine 7 kilometer aan 9%, nadat je eerst al een kleine 30 kilometer hebt moeten klimmen om überhaupt Les Menuires te bereiken. De bedoeling is dat deze klim naar Tougnète ook voorzien zal worden van een afdaling, die uit zou komen in... Meribel! Dan is dus in de toekomst in theorie een opeenvolging van deze Tougnète en daarna de Col de la Loze mogelijk, om vervolgens te eindigen op het altiport van Courchevel. Koop je nu nog helemaal niks voor, maar toch iets om in de gaten te houden. Erg sympathiek dat ze al die skiresorts met elkaar proberen te verbinden met wegen die alleen voor fietsers geschikt zijn.

Ik probeer me maar wat moed in te praten dat we in de toekomst wel leuke dingen te zien krijgen, want volgend jaar lijkt het weer bar en boos te worden. Magere Pyreneeën, eigenlijk zelfs maar één etappe daar. Een etappe met de Tourmalet onderweg en dan een aankomst ergens beneden. Want te vroeg op de ronde mag het niet te moeilijk worden. In de Alpen weer een aankomst op de Grand Colombier, een etappe richting Morzine (Joux Plane?) en dan dus de rit naar Courchevel. In de derde week zouden we waarschijnlijk de Vogezen gaan opzoeken, waar voor de verandering La Planche des Belles Billes een keer niet op het programma staat. Hopelijk een combinatie van Petit Ballon-Platzerwasel als beslissende combinatie, maar het geruchtencircuit komt wat dat betreft nog niet echt lekker op gang.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_206135268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Gaat natuurlijk niet gebeuren, maar in de toekomst krijgen we er mogelijk wel een interessante optie bij. Vanuit Moutiers kun je omhoog naar Val Thorens of naar Meribel. In de Tour van volgend jaar zullen we naar alle waarschijnlijkheid naar Meribel fietsen, om vanuit Meribel te beginnen aan de Col de la Loze. Dan een korte afdaling en waarschijnlijk een aankomst op het altiport (jawel, weer een altiport) van Courchevel. Toen Col de la Loze in 2020 debuteerde lag die afdaling er nog niet, nu wel en daar wil men meteen van profiteren. De afdaling lijkt alleen een beetje dommig aangelegd te zijn, want aan het eind van de afdaling is het maar een kilometer klimmen tot het altiport. Een steile kilometer, maar wel maar een kilometer. Je had ook een weg kunnen aanleggen die iets lager zou uitkomen, waarna de weg en de klim naar het altiport langer zou zijn. Nu krijg je een afdaling van een kilometer of zes en dan een kilometer klimmen aan het eind, daardoor zal er ten opzichte van de passage op de top van de Col de la Loze waarschijnlijk niet veel veranderen. Gemiste kans, als je het mij vraagt.

Enfin, in de toekomst zouden de mogelijkheden uitgebreid moeten worden, want als je van Moutiers naar Val Thorens fietst is er ter hoogte van Les Menuires een nieuwe weg aangelegd. Een tweede Col de la Loze, als het ware. Tougnète, is de voorlopige naam. Vanuit Les Menuires een kleine 7 kilometer aan 9%, nadat je eerst al een kleine 30 kilometer hebt moeten klimmen om überhaupt Les Menuires te bereiken. De bedoeling is dat deze klim naar Tougnète ook voorzien zal worden van een afdaling, die uit zou komen in... Meribel! Dan is dus in de toekomst in theorie een opeenvolging van deze Tougnète en daarna de Col de la Loze mogelijk, om vervolgens te eindigen op het altiport van Courchevel. Koop je nu nog helemaal niks voor, maar toch iets om in de gaten te houden. Erg sympathiek dat ze al die skiresorts met elkaar proberen te verbinden met wegen die alleen voor fietsers geschikt zijn.

Ik probeer me maar wat moed in te praten dat we in de toekomst wel leuke dingen te zien krijgen, want volgend jaar lijkt het weer bar en boos te worden. Magere Pyreneeën, eigenlijk zelfs maar één etappe daar. Een etappe met de Tourmalet onderweg en dan een aankomst ergens beneden. Want te vroeg op de ronde mag het niet te moeilijk worden. In de Alpen weer een aankomst op de Grand Colombier, een etappe richting Morzine (Joux Plane?) en dan dus de rit naar Courchevel. In de derde week zouden we waarschijnlijk de Vogezen gaan opzoeken, waar voor de verandering La Planche des Belles Billes een keer niet op het programma staat. Hopelijk een combinatie van Petit Ballon-Platzerwasel als beslissende combinatie, maar het geruchtencircuit komt wat dat betreft nog niet echt lekker op gang.
Wow, die Tougnete ziet er gaaf uit. Erg mooi inderdaad die fietspaden in het hooggebergte. Wat een beest van een klim vanuit Moutiers, 2000 hoogtemeter, oef. Als je daar dan straks ook nog de Col de la Loze achteraan kan plakken heb je een koninginnenrit te pakken inderdaad.

Voor de slotfase in de Vogezen zag ik Le Markstein een paar keer voorbij komen. Hopelijk doen ze dat dan inderdaad via de Petit Ballon en Platzerwasel. Dat is leuker dan vanaf de Grand Ballon.
pi_206137074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aankomst boven op de Grand Ballon aan het einde van de Tour wordt nu genoemd. Nadeel is dat je altijd een stuk vallei hebt als je de Grand Ballon van een lastige kant beklimt.

Welke lastige kant bedoel je dan? Ik heb de lastigste kant vanuit Moosch (geloof ik) gedaan, maar opzich kan je daarna direct de col de Hundsruck op en dan binnen 15km de Ballon D'alsace vanuit Masevaux die ik persoonlijk de mooiste kant vind

De klim vanuit Moosch is echter wel heel slecht en zie niet gauw gebeuren dat ze dat weten te repareren voor de tour van 2023
pi_206140508
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 07:48 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]
Welke lastige kant bedoel je dan? Ik heb de lastigste kant vanuit Moosch (geloof ik) gedaan, maar opzich kan je daarna direct de col de Hundsruck op en dan binnen 15km de Ballon D'alsace vanuit Masevaux die ik persoonlijk de mooiste kant vind

De klim vanuit Moosch is echter wel heel slecht en zie niet gauw gebeuren dat ze dat weten te repareren voor de tour van 2023
Willier-sur-Thur is de meest gebruikelijke kant volgens mij. Het hele stuk een goede brede weg.
pi_206141866
Steven Faalwijk gaat voor een ritje dus :')
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:25:05 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206160889
twitter


Pau.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')