SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Van Aert. In zijn eerste Tour, in 2019, won Wout van Aert één rit. In zijn tweede Tour, in 2020, won Wout van Aert twee ritten. In zijn derde Tour, vorig jaar, won Wout van Aert drie ritten. In zijn vierde Tour staat de teller tot nu toe op drie ritten. Statistisch gezien gaat hij dus vandaag zijn vierde rit winnen. Als hij door blijft fietsen tot zijn 44e wint hij alle 21 ritten. Freddy Maertens, move over. De grootste clown die ik ooit op een fiets heb gezien gaat dat sprintje nog even regelen en zorgt voor de 7e ritzege van Jumbo deze Tour. Zeven etappes, da's toch al snel 33% van de mogelijke 21. Drie truien erbij, da's 75%. Bespottelijk.
2. Philipsen. We geven Jasper nog een extra ereplaats cadeau. Zoals hij zelf al heeft geconcludeerd: Jumbo-Visma maakt ons allemaal belachelijk. De concurrentie, en de mensen thuis op de bank. Ze kuisen heel de Tour op, niets aan te doen. Die boomerang komt ooit terug, maarja, dat kan lang duren.
3. Groenewegen. Zoals altijd zal er in de voorbereiding wel weer het een en ander mislopen, waardoor hij niet in de buurt van de zege komt.
4. Jakobsen. Zware benen, maar we mogen aannemen dat de steentjes en de lichte hellingen op de Champs-Élysées net niet zwaar genoeg zijn om hem weer eens te laten lossen. Hij zal toch nog een keer een sprint gaan rijden, maar keert met veel huiswerk terug naar Nederland.
5. Ewan. Geen enkele keer echt mee kunnen sprinten, erg mooi. Dat hij deze neergaande lijn in de komende jaren maar doortrekt.Ik doe het ff rustig aan.
Dat zou verrassend zijn.quote:
Of ingeslotenquote:
Teamklassement niet gewonnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Met een drone of camera aan een lange kabel kun je mooie finish beelden makenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn iets teveel met die motor die er naast rijdt.
Is alleen leuk voor de herhaling.
En afgesneden door Sagan?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:47 schreef DeeBee het volgende:
Fabio zat in de tunnel al op plek 25 zonder teamgenoten, die werd gewoon los gereden.
Wel beter dan met je rechterarmquote:Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een cuck die Vingegaard, staat na elke rit met dat vrouwtje.
Je bent zelf een vrouwtjequote:Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Vieze nationalistquote:Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet Wout niet mee, hebben we nog Jasper
Echt he. Na de grootste successen uit je leven je geliefden willen zienquote:Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Landverraderquote:Op zondag 24 juli 2022 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vieze nationalist
Ik vond ook dat Jasper moest winnen ipv Jakob of Groenewegen en ben niet eens Belg
MILFEDquote:Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Idd ja en met die domme kutbaby erbijquote:Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft Jakobsen hiervoor op ieder viaduct gelost?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan en Jakobsen, bedankt voor jullie bijdrages.
(Al heeft Fabio natuurlijk wel een rit, maar toch)
Kenny van Hummelquote:Op zondag 24 juli 2022 19:50 schreef RipCity het volgende:
Waar was die Nederlander nou die hele week laatste werd en zei dat die vandaag ging vechten voor de winst?
Hele Tour gespaard voor mijn FPCLquote:
Die Sjamps Alizee loopt nog smerig omhoog, mag je niet onderschatten!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Jakobsen hiervoor op ieder viaduct gelost?
Al die Denen heten Rasmussen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze gast heet ook Rasmussen maar dat laten ze bewust weg uit de naam nu.
Fabio is de nieuwe Kirisipuu, met z’n dikke kontquote:Op zondag 24 juli 2022 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Sjamps Alizee loopt nog smerig omhoog, mag je niet onderschatten!
Ik denk die maakt een grap, is het nog echt waar ook. Rasmussen wint hier gewoon de tour.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze gast heet ook Rasmussen maar dat laten ze bewust weg uit de naam nu.
Ging gisteren nog bijna onderuit in de tijdrit ookquote:Op zondag 24 juli 2022 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk die maakt een grap, is het nog echt waar ook. Rasmussen wint hier gewoon de tour.
Wout heeft gewoon een bloedhekel aan zijn eigen volk en aan al het gezeik rondom hem, deze rit niet meesprinten is gewoon een aanklacht van Wout tegen Kristof en Renaat.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:52 schreef JohnDDD het volgende:
Groenewegen veel te vroeg op kop. Philipsen had vreselijk veel snelheid.Raar dat Van Aert niet meedeed.
Mooie uitval nog van Pogi met Ganna en Thomas
Plotseling is Philipsen met afstand de snelste van allemaal, Wout is rap vergeten.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit was wel echt een matige sprint ja.
Hebben de Belgen al gezegd dat Wout dit met drie vingers in de neus had kunnen moeten winnen?
En straks weer gezellig met REV tijdens Eks en WKsquote:Op zondag 24 juli 2022 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wout heeft gewoon een bloedhekel aan zijn eigen volk en aan al het gezeik rondom hem, deze rit niet meesprinten is gewoon een aanklacht van Wout tegen Kristof en Renaat.
Al sinds Denemarken!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plotseling is Philipsen met afstand de snelste van allemaal, Wout is rap vergeten.
Ah de klassieke duosprint vandaag dusquote:Op zondag 24 juli 2022 19:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Normaal de leadout van Mozzato, B&B sprinter dit jaar
En VDP God dan?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als k de sprinters naast elkaar vergelijk en iedereen is fris en fruitig. Dan plaats ik toch nog Fabio Jakobsen een heel klein beetje boven Jasper Philipsen.
Als ik mijn persoonlijke top 5 sprinters zou zetten
1. Jakobsen
2. Philipsen
3. Ewan
4. Groenewegen
5. Van Aert
Cav was nog slechter in de Giro.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen met een mooie ritzege in Denemarken, rit daarna wat pech en verder een prins 1e week (zowel in rit 4 als 5 er nog bij in de 1e groep), maar daarna toch wel heel matig. En dan 2 weken al die bergen overleven voor 3 kansen en dan 2x niet eens aan sprinten toekomen..
(Al geloof ik niet dat Cav het beter had gedaan)
Toen we Pogi de tour al hadden gegeven.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Gek als je die beelden terugkijkt van de eerste ritten. Voor je gevoel een eeuwigheid geleden
Is ook alweer bijna een maand geleden.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Gek als je die beelden terugkijkt van de eerste ritten. Voor je gevoel een eeuwigheid geleden
Cav won wel met overmacht het Brits kampioenschapquote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen met een mooie ritzege in Denemarken, rit daarna wat pech en verder een prima 1e week (zowel in rit 4 als 5 er nog bij in de 1e groep), maar daarna toch wel heel matig. En dan 2 weken al die bergen overleven voor 2 kansen en dan 2x niet eens aan sprinten toekomen..
(Al geloof ik niet dat Cav het beter had gedaan)
Ja nou dit idd.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een mat einde van een zeer vermakelijke Tour.
Is toch altijd zo, die laatste rit voegt niks toe.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een mat einde van een zeer vermakelijke Tour.
Een magere wielrenner?! Bel de krantquote:Op zondag 24 juli 2022 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ziet er een beetje ecto uit op die foto
Dat was wel sterk ja, maar zo koerst hij verder eigenlijk nooit. Denk dat hij anders dezelfde Tour had gehad als Fabio met max 4 kansenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cav won wel met overmacht het Brits kampioenschap
Pantani.quote:
Dat zou kunnen, maar ik denk dat Cav net iets makkelijker over de heuvels komt. Al moet ook hij het van een fitte Mørkøv hebben.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was wel sterk ja, maar zo koerst hij verder eigenlijk nooit. Denk dat hij anders dezelfde Tour had gehad als Fabio met max 4 kansen
Naar Belgisch model het journaal heilig verklaren.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er gaat iets vreselijk mis bij de NOS.
Ik ken helaas niet bejaarde waarbij het 8 uur journaal heilig is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Naar Belgisch model het journaal heilig verklaren.
Er is gewoon een geluidstechnicus die het geleuter van Joris zat is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De autistische boomers worden gek als er geen 8 uur journaal is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik wordtquote:Op zondag 24 juli 2022 20:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word bijzonder moe van die kinderen-act.
Effe 10 jaar wachten en dan weten we het (waarschijnlijk) zeker.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:07 schreef -XOR- het volgende:
"Now nothing can go wrong anymore"
De dopingcontrole. Jonas, je moet nog een rondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |