of stront aan je vorkquote:Op zondag 24 juli 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi subsidie vangen en goedkoop/gratis personeel voor je laten werken. Opzich slim.
Maarja ik heb liever geen kwijl in mijn soep.
Zeg je nu dat je te verstandelijk beperkt bent om een QR code te scannen?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:30 schreef Viesdik het volgende:
Maar ik dus dik een kwartier moeten wachten op hulp, want ik weiger QR code.
Helaas is nog maar 14% van Nederland niet verstandelijk beperktquote:Op zondag 24 juli 2022 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Ts die het over verstandelijk beperkten heeft?
Ah ja..
Je kan ook je eigen tafel meenemen naar een restaurantquote:Op zondag 24 juli 2022 21:03 schreef Näsenbar het volgende:
Op een terras zitten voor een tosti
Ga je ook betalen om ergens op een stoel te zitten en lucht in te ademen? Of geld betalen om ergens een flesje water te vullen? Zoiets kan je zelf toch wel maken.
Het is juist nobel om de mentaal zwakkeren in de samenleving zoals @vogeltjesdans dit voor je te laten doen. Dan leert hij nog iets en kan TS een topic openen in KLB dat VD zo zwakzinnig is dat hij niet eens en tosti naar het goede tafeltje kan brengen.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ga je ook betalen om ergens op een stoel te zitten en lucht in te ademen? Of geld betalen om ergens een flesje water te vullen? Zoiets kan je zelf toch wel maken.
Komt mentaal nr 11 ook nog even om de hoek zettenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is juist nobel om de mentaal zwakkeren in de samenleving zoals @:Vogeltjesdans dit voor je te laten doen. Dan leert hij nog iets en kan TS een topic openen in KLB dat VD zo zwakzinnig is dat hij niet eens en tosti naar het goede tafeltje kan brengen.
Mensen die niet hun eigen gembercitroenthee makenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:03 schreef Näsenbar het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Komt mentaal nr 11 ook nog even om de hoek zetten
Beetje kwijl op je lid daarentegen...quote:Op zondag 24 juli 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi subsidie vangen en goedkoop/gratis personeel voor je laten werken. Opzich slim.
Maarja ik heb liever geen kwijl in mijn soep.
Zou wel doen over 4 jaarquote:Op zondag 24 juli 2022 22:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Beetje kwijl op je lid daarentegen...![]()
[ afbeelding ]
Zelfkennis is een groot goedquote:
Nah, rare mond. Nog niet om te pijpen.quote:
Homo.quote:Op zondag 24 juli 2022 23:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nah, rare mond. Nog niet om te pijpen.
quote:
Fotograaf: Try not to look downquote:Op zondag 24 juli 2022 22:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Beetje kwijl op je lid daarentegen...![]()
[ afbeelding ]
Is net 14 geworden zo te zien die moet eerst nog even opgroeienquote:
Dat mag misschien wel zo zijn maar jij bent dan wel de laatste die daar iets over zou mogen zeggenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet zo afgeven op verstandelijk beperkten zoals knoopie en derrabbit, dat hebben ze nou ook weer niet verdiend.
Whehehe.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:30 schreef Viesdik het volgende:
Dus ik zo roepen over het terras: HEE JOSTIE, WAT KOST'IE TOSTIE?
quote:Op maandag 25 juli 2022 09:29 schreef Ferdii het volgende:
Meest trieste van die downie restaurants is dat er een bepaald volk mensen komt die ook nog eens "koetie koetie" gaat doen naar die mongooltjes
Haha ik ook nuquote:
Ok wokyquote:Op maandag 25 juli 2022 09:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag misschien wel zo zijn maar jij bent dan wel de laatste die daar iets over zou mogen zeggen
Synchroon met Down ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:06 schreef LeonDavinci het volgende:
[..]
Haha ik ook nuDan loopt het internet weer synchroon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |