ah ja dat is zoquote:Op zondag 24 juli 2022 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet als Vingegaard op een half uur alsnog binnen komt
Daarom dat ik het vraag. Iedereen die betrokken is bij jumbo lotto heeft het er over dat ze de tour gewonnen hebben en er gisteren al flink op gedronken hebben. Het is bijna de goden verzoekenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nee en daarom is deze etappe ook zo stom ... want ze vieren het allemaal al, ook al is er nog een minikansje dat ze toch niet winnen omdat ze ten val komen (zoals we bij de dames zagen bijvoorbeeld)
wint Geschke toch nog de bollen
Misschien verdwaalt hij ergensquote:Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef Zorro het volgende:
Het zou erg leuk zijn als het nog mis ging voor Jumbo. Alleen zie ik daar geen andere manier voor dan een blessure van Vingegard en dat gun ik hem nou ook weer niet.
Het is in al die jaren nog nooit gebeurd, hoewel ik me herinneren dat er eens een paar van US Postal onderuit gingen op de laatste dag.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom dat ik het vraag. Iedereen die betrokken is bij jumbo lotto heeft het er over dat ze de tour gewonnen hebben en er gisteren al flink op gedronken hebben. Het is bijna de goden verzoeken
Hoezo zou dat leuk zijn?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef Zorro het volgende:
Het zou erg leuk zijn als het nog mis ging voor Jumbo. Alleen zie ik daar geen andere manier voor dan een blessure van Vingegard en dat gun ik hem nou ook weer niet.
Omdat ik het irritant vind dat zo'n laatste etappe altijd wordt genegeerd alsof er niks meer mag gebeuren.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb mijn bedrijf Blanco genoemd, een ode aan Santi Blanco.
Maar zelfs als je dat niet negeert zou er niets gebeuren. Ja gaat op de Champs-Elysees echt geen tijd pakken.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ik het irritant vind dat zo'n laatste etappe altijd wordt genegeerd alsof er niks meer mag gebeuren.
En het grootste deel van de slotetappe een beetje op het gemakje nagenieten enzo. Veel betere manier van afkicken dan een afsluitende tijd- of bergrit en dan *boem* klaar.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:09 schreef -XOR- het volgende:
Een laatste etappe is een defile en eigenlijk het eerste criterium dat eindigt als belangrijkste sprintkoers van het jaar. Ik vind dat altijd wel mooi, als je de tour had willen winnen heb je daar 3 weken de kans voor gehad.
De Ronde van Wallonië is net begonnen!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef SilverEyes het volgende:
Bah, nu al een beetje onbestemd zwart gat gevoel
https://www.france.tv/spo(...)ligne-d-arrivee.htmlquote:Op zondag 24 juli 2022 19:10 schreef Szura het volgende:
Hopelijk laten ze die camera van de zijkant straks achterwege, behalve voor de herhaling. Was weer waardeloos live net bij de vrouwen.
De Tour gaat nog een week door!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef SilverEyes het volgende:
Bah, nu al een beetje onbestemd zwart gat gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |