Ik heb Degenkolb geen moment gezien.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat mij betreft Degenkolb. Of heb ik die ergens gemist?
Ik heb ze alle drie allemaal niet gezien, dan kies ik direct voor de grootste naam van het gezelschap die ook met eigen ambitie naar de Tour kwam.
welk bedrijf?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb mijn bedrijf Blanco genoemd, een ode aan Santi Blanco.
Klopt, werd zelfs benoemd.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij was Degenkolb een keer kort in beeld tijdens de Roubaix rit.
Vingegaard moet morgen nog fietsen in Aalst, dus die mag niet teveel drinken!quote:Op zondag 24 juli 2022 18:43 schreef Momo het volgende:
Wiggo zegt dat wij niet te dronken moeten worden
Lance A zegt dat eerlijkheid uiteindelijk loont en Dielan G dat sportiviteit boven alles gaat.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:43 schreef Momo het volgende:
Wiggo zegt dat wij niet te dronken moeten worden
Die fietst elk jaar achteruit in de Tour om in augustus opeens hard te gaan fietsen, wonderlijke rubriek is datquote:
Introvert als hem zou dat wel niks vinden die criteriums, maar goed voor dat geldquote:Op zondag 24 juli 2022 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard moet morgen nog fietsen in Aalst, dus die mag niet teveel drinken!
Supercompensatie.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die fietst elk jaar achteruit in de Tour om in augustus opeens hard te gaan fietsen, wonderlijke rubriek is dat
Nee of het moet binnen de laatste 3km zijnquote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Domme vraag:
Stel Vingegaard valt, breekt een sleutelbeen en komt op een halfuur binnen. Heeft hij de TdF nog steeds gewonnen?
Nee, tenzij in laatste 3 kmquote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Domme vraag:
Stel Vingegaard valt, breekt een sleutelbeen en komt op een halfuur binnen. Heeft hij de TdF nog steeds gewonnen?
nee en daarom is deze etappe ook zo stom ... want ze vieren het allemaal al, ook al is er nog een minikansje dat ze toch niet winnen omdat ze ten val komen (zoals we bij de dames zagen bijvoorbeeld)quote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Domme vraag:
Niet als Vingegaard op een half uur alsnog binnen komtquote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nee en daarom is deze etappe ook zo stom ... want ze vieren het allemaal al, ook al is er nog een minikansje dat ze toch niet winnen omdat ze ten val komen (zoals we bij de dames zagen bijvoorbeeld)
wint Geschke toch nog de bollen
Vandaag niet, in het verleden bij slechte weersomstandigheden hebben ze de tijd weleens gestopt bij de eerste passage van de finish.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Domme vraag:
ah ja dat is zoquote:Op zondag 24 juli 2022 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet als Vingegaard op een half uur alsnog binnen komt
Daarom dat ik het vraag. Iedereen die betrokken is bij jumbo lotto heeft het er over dat ze de tour gewonnen hebben en er gisteren al flink op gedronken hebben. Het is bijna de goden verzoekenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nee en daarom is deze etappe ook zo stom ... want ze vieren het allemaal al, ook al is er nog een minikansje dat ze toch niet winnen omdat ze ten val komen (zoals we bij de dames zagen bijvoorbeeld)
wint Geschke toch nog de bollen
Misschien verdwaalt hij ergensquote:Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef Zorro het volgende:
Het zou erg leuk zijn als het nog mis ging voor Jumbo. Alleen zie ik daar geen andere manier voor dan een blessure van Vingegard en dat gun ik hem nou ook weer niet.
Het is in al die jaren nog nooit gebeurd, hoewel ik me herinneren dat er eens een paar van US Postal onderuit gingen op de laatste dag.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom dat ik het vraag. Iedereen die betrokken is bij jumbo lotto heeft het er over dat ze de tour gewonnen hebben en er gisteren al flink op gedronken hebben. Het is bijna de goden verzoeken
Hoezo zou dat leuk zijn?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef Zorro het volgende:
Het zou erg leuk zijn als het nog mis ging voor Jumbo. Alleen zie ik daar geen andere manier voor dan een blessure van Vingegard en dat gun ik hem nou ook weer niet.
Omdat ik het irritant vind dat zo'n laatste etappe altijd wordt genegeerd alsof er niks meer mag gebeuren.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb mijn bedrijf Blanco genoemd, een ode aan Santi Blanco.
Maar zelfs als je dat niet negeert zou er niets gebeuren. Ja gaat op de Champs-Elysees echt geen tijd pakken.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ik het irritant vind dat zo'n laatste etappe altijd wordt genegeerd alsof er niks meer mag gebeuren.
En het grootste deel van de slotetappe een beetje op het gemakje nagenieten enzo. Veel betere manier van afkicken dan een afsluitende tijd- of bergrit en dan *boem* klaar.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:09 schreef -XOR- het volgende:
Een laatste etappe is een defile en eigenlijk het eerste criterium dat eindigt als belangrijkste sprintkoers van het jaar. Ik vind dat altijd wel mooi, als je de tour had willen winnen heb je daar 3 weken de kans voor gehad.
De Ronde van Wallonië is net begonnen!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef SilverEyes het volgende:
Bah, nu al een beetje onbestemd zwart gat gevoel
https://www.france.tv/spo(...)ligne-d-arrivee.htmlquote:Op zondag 24 juli 2022 19:10 schreef Szura het volgende:
Hopelijk laten ze die camera van de zijkant straks achterwege, behalve voor de herhaling. Was weer waardeloos live net bij de vrouwen.
De Tour gaat nog een week door!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef SilverEyes het volgende:
Bah, nu al een beetje onbestemd zwart gat gevoel
Het blijft wielrennen. Mocht er een keer iets gebeuren scheppen ze dat precedent wel en pas dan leggen ze het vast.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon het algemeen klassement vastleggen na zaterdag. Dan hoeven de klassementsrenners op zondag zich geen zorgen meer te maken.
Een ander rondje door Parijs mag ook wel eens.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef hhh38 het volgende:
Jaaa de laatste etappe discussie @:wimderon
Ik zou het ook leuker vinden als het niet ieder jaar hetzelfde is, maar een afsluitende tijdrit of uitdagende rit levert niet per definitie grote verschuivingen op. Dus je loopt ook het risico dat de laatste etappe alleen maar minder interessant wordt.
Vinkourov lacht om deze uitspraak.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat een farce is deze etappe eigenlijk nu ik erover nadenk, ik besef me net dat het altijd een sprint wordt en de gele trui nooit meer wordt aangevallen. Afschaffen.
Misschien kunnen ze het OS rondje oefenen volgend jaar.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ander rondje door Parijs mag ook wel eens.
quote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat een farce is deze etappe eigenlijk nu ik erover nadenk, ik besef me net dat het altijd een sprint wordt en de gele trui nooit meer wordt aangevallen. Afschaffen.
Zaterdag ja, dan begint ook de ronde van Polenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Heel leuk die vrouwen, maar dat interesseert me net niets.
Volgend weekend San Sebastian toch?
Ja maar die gebruikte doping.quote:
Ons Joop dacht er in 1979 anders over.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Mani89 het volgende:
https://www.smh.com.au/sp(...)-20121026-28aif.htmlquote:Op zondag 24 juli 2022 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als de rest die erachter reed.
Of gewoon ouderwetse fietsen zonder versnellingen, met terugtrapremquote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het zou leuk zijn om eens te gaan rijden met ovale wielen.
Wat ik hier dus mee bedoel is dat de ontsnapping kansloos is en we weer afstevenen op een massagrafsprint.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Deze ontsnapping ontstijgt nauwelijks het niveau van een biljartvlakke depressie etappe ontsnapping vol Franse drek.
Je weet maar nooit, het kan ook anders! Is Vinokourov al langsgekomen?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ik hier dus mee bedoel is dat de ontsnapping kansloos is en we weer afstevenen op een massagrafsprint.
Een zege voor Ewan zou toch schitterend zijn?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ik hier dus mee bedoel is dat de ontsnapping kansloos is en we weer afstevenen op een massagrafsprint.
Zeg ik geen nee tegen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het OS rondje oefenen volgend jaar.
Jammerquote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is eigenlijk altijd goed in deze rit. Behalve vandaag dan
Een juichende Fré Frison, dat verdienen wij niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een zege voor Ewan zou toch schitterend zijn?
Zou die clean zijn geweest ja? Heeft zelf ook genoeg goede uitslagen geredenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.smh.com.au/sp(...)-20121026-28aif.html
nog 3 tours?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef Zorro het volgende:
Nog 3 Tours.
En ik dacht dat eentje al zo vermoeiend was, zo drie weken lang.
Ja dat stond net op dat bord boven de finishquote:
Hoi Mani. Welkom in het TDF forum. Ik snap dat wielrennen nieuw voor je is. Diegene die lost is een knecht. Hij werkt voor iemand anders. Maar dat leer je nog wel allemaal. Iedereen is welkom hierquote:Op zondag 24 juli 2022 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Lol er wordt gewoon iemand op het vlakke gelost, geen wonder dat EF gaat degraderen.
Wat heb je aan een knecht als hij lost??quote:Op zondag 24 juli 2022 19:28 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hoi Mani. Welkom in het TDF forum. Ik snap dat wielrennen nieuw voor je is. Diegene die lost is een knecht. Hij werkt voor iemand anders. Maar dat leer je nog wel allemaal. Iedereen is welkom hier
Onze gewaardeerde @Mani89 krijgt hier een gigantische sneer.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:28 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hoi Mani. Welkom in het TDF forum. Ik snap dat wielrennen nieuw voor je is. Diegene die lost is een knecht. Hij werkt voor iemand anders. Maar dat leer je nog wel allemaal. Iedereen is welkom hier
Zet je ze mooi schaakmat meequote:Op zondag 24 juli 2022 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een knecht als hij lost??
Dat vraagt Sinterklaas zich ook al jaren af.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een knecht als hij lost??
Ze houden wel goed vol.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Ze rijden totaal voor lul daar voorin, laat je gewoon inlopen.
Wel een goed wielerteam. Genoeg knechten en 1 duidelijke kopmanquote:Op zondag 24 juli 2022 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vraag Sinterklaas zich ook al jaren af.
Tiesj en Kuss doen straks een duo-aanvalquote:Op zondag 24 juli 2022 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
tijd voor een killeruitval maar eigenlijk kan alleen wout dat, en die gaat het niet doen.
Daarom jaren geleden al gewijzigd in medewerker.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vraagt Sinterklaas zich ook al jaren af.
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
hallon waar is het commentaar beter gwn op npo1 of de belg?
gr gr,
Eurosportquote:Op zondag 24 juli 2022 19:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
hallon waar is het commentaar beter gwn op npo1 of de belg?
gr gr,
Dacht vanmorgen nog dat hij misschien niet zou sprintenquote:
Op HLN zijn ze nu al aan het schuimbekkenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Wout wil voor de foto juichend met Vingegaard over de streep
Met zijn allen op een rij ofzoquote:Op zondag 24 juli 2022 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Ook geen Laporte dan?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Ze moeten hopen op Jasper P.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op HLN zijn ze nu al aan het schuimbekken
Recorded warning.quote:
Dat deden ze net wel bij de vrouwen, helaas.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:39 schreef heywoodu het volgende:
Zo natuurlijk weer die enorm onoverzichtelijke camerapositie bij de finish?
Hmm, daar zag ik hem juist gewoon van voren zoals bij normale sprints dacht ikquote:Op zondag 24 juli 2022 19:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat deden ze net wel bij de vrouwen, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |