abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205518544
Dat is toch die rare pipo die op zijn knietjes ging voor BLM. _O-
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205518670
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja rustig rondjes rijden en wachten tot de concurrentie fouten maakt is ook een tactiek. Die nieuwe jas past hem goed.
En Russel kreeg teamorders zeker?
En Sainz ook?
pi_205518673
Ik begrijp echt niet dat de gemiddelde F1 fan niet gewoon kan genieten wat ook een Hamilton vandaar weer presteert. Hij en Max zijn echt next level in dit veld.
pi_205518683
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat de gemiddelde F1 fan niet gewoon kan genieten wat ook een Hamilton vandaar weer presteert. Hij en Max zijn echt next level in dit veld.
Dan ben je naief, voetbal en F1 is oorlog, voor sommigen dan. Ik lig helemaal in een deuk, ik vind zeker de F1 complete kneuzen. Voetbal is nog wel sport, F1 is tech.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205518725
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max is next level, maar we gaan het zien in de tweede helft. De eerste helft was het een mooi en schoon gevecht, zo niet Lewis zijn manier. De schone gevechten tussen Sainz/Max en leclerc/Max dit jaar laten een andere manier van racen zien. Dat kan Lewis imo niet, nooit gezien ook.
pi_205518731
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Max is next level, maar we gaan het zien in de tweede helft. De eerste helft was het een mooi en schoon gevecht, zo niet Lewis zijn manier. De schone gevechten tussen Sainz/Max en leclerc/Max dit jaar laten een andere manier van racen zien. Dat kan Lewis imo niet, nooit gezien ook.
Kortzichtig.
pi_205518734
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dan ben je naief, voetbal en F1 is oorlog, voor sommigen dan. Ik lig helemaal in een deuk, ik vind zeker de F1 complete kneuzen. Voetbal is nog wel sport, F1 is tech.
Deze reactie noem ik naief.
pi_205518735
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En Russel kreeg teamorders zeker?
En Sainz ook?
Nee, die waren lekker aan het racen.

Trouwens ook zo stom tijdens de race, Lewis ligt tweede en vraagt naar het gat met Max… _O-
pi_205518741
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kortzichtig.
Realistisch.

Lewis kan best een race gaan winnen dit jaar, maar dan beukt die er eerst twee vanaf. En laat Toto flink klagen naar de Stewarts. Zo roeit Lewis.
pi_205518742
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Deze reactie noem ik naief.
Naief omdat ik gelijk heb? Het gaat nergens over, ook de reactie van Ootjekatootje niet. Zo naief.
pi_205518746
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, die waren lekker aan het racen.

Trouwens ook zo stom tijdens de race, Lewis ligt tweede en vraagt naar het gat met Max… _O-
Hele rare vraag inderdaad. Je zou toch willen winnen
pi_205518747
Maar blijf maar lekker denken dat dit echt is, allebei *O* Het is zo nep en gefrabiceerd.
pi_205518748
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Naief omdat ik gelijk heb? Het gaat nergens over, ook de reactie van Ootjekatootje niet. Zo naief.
De term oorlog en het gaat nergens over. Ja, dan is dit naief.
pi_205518750
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
Maar blijf maar lekker denken dat dit echt is, allebei *O* Het is zo nep en gefrabiceerd.
Allemaal onderdeel van de Great Reset.
pi_205518760
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Allemaal onderdeel van de Great Reset.
:D
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 00:59:29 #78
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_205518781
quote:
De gemiddelde F1 fan kan echt wel genieten van Lewis. Maar je kan moeilijk zeggen dat de gemiddelde F1 bezoeker een "gemiddelde F1 fan" is. Hier in dit forum is de objectiviteit vaak ver te zoeken. Ik mag dan een George-supporter zijn, ik kijk nog steeds gewoon objectief naar zijn concurrenten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205518820
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Realistisch.

Lewis kan best een race gaan winnen dit jaar, maar dan beukt die er eerst twee vanaf. En laat Toto flink klagen naar de Stewarts. Zo roeit Lewis.
Jackie en z'n familie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2022 01:19:42 ]
pi_205518827
En hoezo is hij een Sir, hij zit in een botsautootje _O- Net als Verstappen trouwens, kermisklanten :D
pi_205519035
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hier in dit forum is de objectiviteit vaak ver te zoeken. Ik mag dan een George-supporter zijn, ik kijk nog steeds gewoon objectief naar zijn concurrenten.
:')
Van alle trollen in de F1 topics, vind ik jou toch echt bij de minst objectieven horen.
En dat vind ik persoonlijk vooral kwalijk, omdat je imo een voorbeeldrol hoort te hebben, als moderator.
Maar goed, als jij graag wil denken dat je goed bezig bent hier, ga vooral je gang... ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205519088
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 07:13 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
:')
Van alle trollen in de F1 topics, vind ik jou toch echt bij de minst objectieven horen.
En dat vind ik persoonlijk vooral kwalijk, omdat je imo een voorbeeldrol hoort te hebben, als moderator.
Maar goed, als jij graag wil denken dat je goed bezig bent hier, ga vooral je gang... ;)
Ik heb deze mod al vaker aangegeven niet representatief en objectief te zijn. Wordt niets mee gedaan
pi_205519092
quote:
Hoe kan ik nou genieten van iemand die met een vlag staat te zwaaien terwijl hij net daarvoor opzettelijk iemand het ziekenhuis in rijdt
pi_205519100
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Ik heb deze mod al vaker aangegeven niet representatief en objectief te zijn. Wordt niets mee gedaan
Tja, slecht gedrag wordt kennelijk beloont, zeker als het om een mod gaat.

Het feit dat hij nu een topic in leven houdt (imho is dit gewoon een ordinair troll topic), die gestart is door een forumlid die nu een (waarschijnlijk) perm ban heeft, zegt al genoeg...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205519130
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 07:57 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Tja, slecht gedrag wordt kennelijk beloont, zeker als het om een mod gaat.

Het feit dat hij nu een topic in leven houdt (imho is dit gewoon een ordinair troll topic), die gestart is door een forumlid die nu een (waarschijnlijk) perm ban heeft, zegt al genoeg...
ja ach het is een afspiegeling van fok int algemeen geworden.
pi_205519217
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 07:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Hoe kan ik nou genieten van iemand die met een vlag staat te zwaaien terwijl hij net daarvoor opzettelijk iemand het ziekenhuis in rijdt
Wat een strijd was het vorig jaar zeg _O_

Jammer dat we dat nu weer moeten missen.
pi_205519247
Dat gehaat op Hamilton wordt wel triester met de dag, wat best knap is want ik dacht dat we de max (hihaho) al gehaald hadden.
pi_205519328
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:33 schreef Questular het volgende:
Dat gehaat op Hamilton wordt wel triester met de dag, wat best knap is want ik dacht dat we de max (hihaho) al gehaald hadden.
omdat het een vervelend mannetje is
pi_205519335
Credits aan wie ze toekomt, Hamilton reed een leuke race, toch mooi #2.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 augustus 2022 @ 08:59:04 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_205519378
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Eens. En ze zijn wat realistischer geworden omtrent vechten met Red Bull, want ze zagen zelf ook in dat Max gewoon bij hen wegreed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205519782
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Absoluut goed gereden. Wat geholpen door het geblunder bij Ferrari, maar als deze lijn doorzet dan is Mercedes binnen een paar races weer terug om echt te vechten voor de overwinning.

Hamilton vooral de betere keuzes ook qua pitstops. Goede lange tweede stint waarin hij de banden perfect wist te managen.
pi_205520227
Voor Hamilton zal het nu ook wel fijner racen zijn. Kampioen gaat hij niet worden en alles wat hij goed doet is meegenomen.
pi_205522679
Hamilcry heeft het verbruid bij veel kijkers cq. fans met zijn gedrag vorig jaar en dat gedram met BLM de jaren daarvoor. Sinds hij niet meer zo in the picture staat, kan ik hem ook veel beter hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')