Man man man Ferrari..quote:Op zondag 24 juli 2022 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones kan ook aan het gaspedaal hebben gelegen, zulke coureurs spinnen niet op die manier door slijtage.
Die ligt eruitquote:Op zondag 24 juli 2022 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
zou leclerc t verschil nog goed kunnen maken dan als Maxie wint?
Alles kanquote:Op zondag 24 juli 2022 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bedoel de rest van t seizoen schat
quote:Op zondag 24 juli 2022 16:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Max krijgt het kampioenschap net als vorig seizoen weer cadeau.
quote:Nog 6 rondes - Leclerc vertelt tegen Sky Sports dat zijn uitvalbeurt volledig aan hem zelf valt te wijten. "Er was geen technisch probleem."
Met een strik er omquote:Op zondag 24 juli 2022 16:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Max krijgt het kampioenschap net als vorig seizoen weer cadeau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen wordt Archipelago bezorgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zal ik ze in je oor fluisteren?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik ze in je oor fluisteren?
Maar dan is het geen geheimpje meer.quote:
Tja dat is wel weer jaquote:Op zondag 24 juli 2022 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan is het geen geheimpje meer.
Zolang het geen staatsgeheimen zijn heb je mijn zegenquote:Op zondag 24 juli 2022 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan is het geen geheimpje meer.
Dan moet ik nog even bedenken hoe ik het in haar oor fluister.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het geen staatsgeheimen zijn heb je mijn zegen
Heel zacht...quote:Op zondag 24 juli 2022 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even bedenken hoe ik het in haar oor fluister.
En teder...quote:
Met een megafoon?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even bedenken hoe ik het in haar oor fluister.
Hoe jij met je vriendje omgaat is niet de standaard.quote:
Ohquote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe jij met je vriendje omgaat is niet de standaard.
GTMAquote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe jij met je vriendje omgaat is niet de standaard.
Jij bent dus een van de 8 mensen die nog reclames kijktquote:
* SBE onthuld zijn geheimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hier op FOK jaquote:Op zondag 24 juli 2022 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent dus een van de 8 mensen die nog reclames kijkt
Tietenmannen, echte mannen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik van de tieten, heb zelf al een perfect stel billen waar ik mee kan spelen.
Dit klinkt erg gay.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik van de tieten, heb zelf al een perfect stel billen waar ik mee kan spelen.
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen geselecteerde vrouwen mogen met mijn billen spelen
Jij bent soms Brenda Steunbeer?quote:
Als ik dat wil wel ja.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent soms Brenda Steunbeer?
Geef mij dan maar een kopje koffie.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een kopje koffie.
Dank je, wil je zelf ook?quote:
Je lijkt mijn parkiet wel.quote:
quote:
Je hebt Hema's rookworst door midden gesneden?quote:
Ik wist wel dat hij een sadist was.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt Hema's rookworst door midden gesneden?![]()
![]()
besnedenhemarookworstquote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
oepsquote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
@:greysbones is minister van taal en @:moonlight is minister van dierenwelzijn
Ga jij nu ook over badeendjes?quote:
Moonlight...quote:
Bijna even groot als de oudstequote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat.
Hoe istie met jou en de pup inmiddels al grote jongen denk ik
Hahaha schatjequote:Op zondag 24 juli 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna even groot als de oudste
Maar wel een langpootmug
Over muggen gesproken, ik heb er de afgelopen dagen aardig wat geroosterd. Denk een stuk of 30.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna even groot als de oudste
Maar wel een langpootmug
Dunne stront loopt er zelfs doorheen.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brb ff pissen voor ik in mn broek zeik van t lachen
Echt he!quote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Toch is die muziek van linkin park wel vet bij die transformers films
Linkin Parkquote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Toch is die muziek van linkin park wel vet bij die transformers films
Verkeerde alarm op je telefoon ingesteld?quote:Op maandag 25 juli 2022 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerder het orkest waar het mee gepaard ging
NL-Alert kannonade op 5 toestellenquote:Op maandag 25 juli 2022 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verkeerde alarm op je telefoon ingesteld?
Ballade bij de buren?
Ah Zeeland .... sterkte!quote:Op maandag 25 juli 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
NL-Alert kannonade op 5 toestellen..
Delen van de provincie zitten zonder water door een leidingbreuk
Het regent buiten.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker weten
Lekker buiten een kopje koffie
ik ga gewoon weer aan het werk vandaagquote:Op maandag 25 juli 2022 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga een dag eerder vakantie nemen. Gewoon omdat dat kan.
GA EENS WERKENquote:Op maandag 25 juli 2022 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga een dag eerder vakantie nemen. Gewoon omdat dat kan.
en daar krijg je een NL alert voor?quote:Op maandag 25 juli 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
NL-Alert kannonade op 5 toestellen..
Delen van de provincie zitten zonder water door een leidingbreuk
wel 3quote:Op maandag 25 juli 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar krijg je een NL alert voor?
als ze er niet lag toen je ging slapen en er wel ligt als je wakker wordt zou ik toch even schrikkenquote:Op maandag 25 juli 2022 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar schrok ik niet van, zou wat zijn.
niet als ze een sleutel heeftquote:Op maandag 25 juli 2022 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze er niet lag toen je ging slapen en er wel ligt als je wakker wordt zou ik toch even schrikken
met 40 graden viel hier in de buurt de stroom uitquote:Op maandag 25 juli 2022 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel 3
op zich wel begrijpelijk met deze temperaturen..
Al sinds gister 23u zonder water blijkbaarquote:Op maandag 25 juli 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
met 40 graden viel hier in de buurt de stroom uit
4 uur lang
geen NL alert gehad
Tijdje terug nog ivm een brand.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
met 40 graden viel hier in de buurt de stroom uit
4 uur lang
geen NL alert gehad
je zou toch denken dat ze dit sneller gerepareerd hebben dan ditquote:Op maandag 25 juli 2022 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Al sinds gister 23u zonder water blijkbaar
Om 9u is de locatie pas gevonden..quote:Op maandag 25 juli 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ze dit sneller gerepareerd hebben dan dit
ja dan krijgen we hier ook wel een NL alertquote:
Als het een maisveld is snap ik hetquote:Op maandag 25 juli 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Om 9u is de locatie pas gevonden..
Op zich wel te begrijpen dat je midden in de nacht in een boerenland niet zomaar een waterpoel ziet.
Logisch idd.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dan krijgen we hier ook wel een NL alert
maar met stroomuitval dus niet
terwijl er meerdere mensen hier afhankelijk zijn van de stroom (bijvoorbeeld in verband met thuis dialyse)
dat is waar.quote:
Ah jij bent die man waar over 50 jaar de vliegen op het raam zittenquote:Op maandag 25 juli 2022 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is waar.
gelukkig heeft niemand mijn sleutel.
misschien over 50 jaar dat iemand mijn sleutel wel heeft.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah jij bent die man waar over 50 jaar de vliegen op het raam zitten
hoe gaat het nu dudje?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien over 50 jaar dat iemand mijn sleutel wel heeft.
nu niet.
ja wel prima.quote:
nog 2 weken gips nu?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja wel prima.
nieuwe gips is lichter en ik kan mezelf nu iets ondersteunen ermee dus lopen is minder zwaar. alsnog doe ik er 2 keer zo lang over naar de supermarkt maar het is beter te doen.
nog 3,5 week.quote:
nee dat is zeker niet verstandigquote:Op maandag 25 juli 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog 3,5 week.
volgende week woensdag weer terug om te wisselen. dan krijg ik "loopgips" waar al bij gezegd werd dat ik er niet vanuit moet gaan dat ik dan kilometers kan gaan wandelen
Ga eens aan het werk dan!quote:Op maandag 25 juli 2022 11:38 schreef dud0r het volgende:
Waarom moet ik nog zoveel doen vandaag? Helemaal geen zin in om veel te doen vandaag
Ik ben aan het werk. maar moet ook zo nog stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen. druk druk drukquote:Op maandag 25 juli 2022 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk dan!
Of zoek een stagiaire die het voor je doet
je kan ze uit zettenquote:
if you die you die 🤷♂️quote:Op maandag 25 juli 2022 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar dan mis je misschien weer wat
Gewoon een vrouw in huis nemen die da soort dingen doetquote:Op maandag 25 juli 2022 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. maar moet ook zo nog stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen. druk druk druk
Nee de vrouw die vanavond in huis komt(huehuehue) is de reden dat ik dat soort dingen even moet doenquote:Op maandag 25 juli 2022 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw in huis nemen die da soort dingen doet
Eng wijfquote:Op maandag 25 juli 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
@:Haags
https://www.human.nl/mediastorm/lees/marleen-de-rooy.html
weer een Fuck up van Kaag
Je kunt de vrouw niet even aan het werk zetten nadat jij je werk hebt verricht?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee de vrouw die vanavond in huis komt(huehuehue) is de reden dat ik dat soort dingen even moet doen
Die mag heel ander werk verrichten straksquote:Op maandag 25 juli 2022 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt de vrouw niet even aan het werk zetten nadat jij je werk hebt verricht?
🐇quote:Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we hier nu ook al emoji kwartiertje
Zullen we het maar over bier en tieten gaan hebben?quote:Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we hier nu ook al emoji kwartiertje
Ik wacht rustig afquote:Op maandag 25 juli 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we het maar over bier en tieten gaan hebben?
Jij mag er ook over vertellen, graag ondersteund met eigen foto's.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af
Wat jullie hierover gaan vertellen
Laat je tieten eens zienquote:
Nee absoluut nietquote:
Dan houd het opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan houd het op
Nou het is blijkbaar normaal. Maar bedankt voor de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Moet iedereen maar zelf weten.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is blijkbaar normaal. Maar bedankt voor de moeite.
Ja het is watquote:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat mensen dat doen.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is blijkbaar normaal. Maar bedankt voor de moeite.
Hun tieten laten zien?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds belachelijk dat mensen dat doen.
Naaktfoto's sturen als ze een nieuwe geliefde hebben.quote:
Dat is niet slim idd. Schijnt toch heel vaak te gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naaktfoto's sturen als ze een nieuwe geliefde hebben.
Jij vraagt erom tochquote:Op maandag 25 juli 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naaktfoto's sturen als ze een nieuwe geliefde hebben.
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag er ook over vertellen, graag ondersteund met eigen foto's.
Ik weet en ondertussen moet men in ondergoed kunnen douchen als het gezamenlijk is.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is niet slim idd. Schijnt toch heel vaak te gebeuren.
Serieus?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet en ondertussen moet men in ondergoed kunnen douchen als het gezamenlijk is.
greys's weet wie het zetgtquote:
Ja okquote:
Ik heb al genoeg bier en tieten in huisquote:Op maandag 25 juli 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we het maar over bier en tieten gaan hebben?
Gekte. De tijd is wel veranderd sinds de jaren 80quote:Op maandag 25 juli 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Douchen na de wedstrijd in onderbroek hoort bij de tegenwoordige tijd.
Bazenfilm.quote:
Zonder het plaatje te kunnen zien weet ik al welke het moet zijn.quote:
Plaatje werkt niet iddquote:Op maandag 25 juli 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder het plaatje te kunnen zien weet ik al welke het moet zijn.
Alle twee verspookt met face liftquote:
Nou wat ik zeg.quote:
En in Schatjes kon het ook.quote:
Ik wil haast mijn foto met Peter Faber weer posttenquote:
Ik zeg doen.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil haast mijn foto met Peter Faber weer postten
Heb je vast wel gezienquote:
Goede films worden al jaren niet meer gemaakt.quote:
Zelfs die heb ik niet gezienquote:Op maandag 25 juli 2022 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
De laatste goede was Zwartboek.
De rest is gewoon pure aids.
Voilaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Laatste aflevering gezien. Is vermakelijkquote:Op maandag 25 juli 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hoe bevalt below deck down under?
Sailing is de bestequote:Op maandag 25 juli 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste aflevering gezien. Is vermakelijk
Ik heb nu 4 binnen van de laatste.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sailing is de beste
vind ik persoonlijk
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
VoilaDie kende ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik herken hem.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sailing is de beste
vind ik persoonlijk
Ze had hem al eens geplaatst, wel jammer dat ik nooit foto's heb gemaakt van ontmoetingen met toffe bekende Nederlanders.quote:
Hou die maar lekker in je plakboek, we hebben al genoeg natuurrampen.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had hem al eens geplaatst, wel jammer dat ik nooit foto's heb gemaakt van ontmoetingen met toffe bekende Nederlanders.
Zo praat je toch niet over je moederquote:Op maandag 25 juli 2022 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hou die maar lekker in je plakboek, we hebben al genoeg natuurrampen.
Gaaf land!quote:Op maandag 25 juli 2022 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit land is volledig de weg kwijt
pas maar opquote:
Ik zou ook niet graag weg willen of zo, ik heb het behoorlijk goed.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas maar op
als je het geen gaaf land vindt moet je oprotten volgens sommigen
En dan vlucht jij hierheen 🤣quote:
Ga je je wel gedragen 😮quote:
Herman Brood ooit ontmoetquote:Op maandag 25 juli 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had hem al eens geplaatst, wel jammer dat ik nooit foto's heb gemaakt van ontmoetingen met toffe bekende Nederlanders.
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
@:FranticDJ
Er is al een seizoen 7![]()
ik kan al 2 afleverigen kijken![]()
![]()
Frantastisch!!!!quote:Op maandag 25 juli 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik ben frantastische dingen aan het doen
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:44 schreef Paul het volgende:
@:haags gaat u morgen mee met mijn appepokkenvaccin of @:dotteke?
Als jij je daar goed bij voelt ga ik met je mee.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:44 schreef Paul het volgende:
@:haags gaat u morgen mee met mijn appepokkenvaccin of @:dotteke?
Maakt mij niet uit hohorquote:Op maandag 25 juli 2022 20:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt ga ik met je mee.
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik ben frantastische dingen aan het doen
Pindakaasquote:
Nee en ook niet met bananen.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pindakaas
Heeft dan jammer genoeg niks met aapjes te maken
misschien krijg je wel een chiquita stickerquote:
Oeh ja!!!quote:Op maandag 25 juli 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien krijg je wel een chiquita sticker
Stom hé.quote:
Pindakaas in nimmer stom, enkel overheerlijk!quote:
Dat zeg jij, ben je soms petje petamientjtje?quote:Op maandag 25 juli 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pindakaas in nimmer stom, enkel overheerlijk!
Dit gaan we morgen in de vergadering wel even bespreken, iemand die voor de staat werkt maar geen pindakaas eet is wel een gevaar van het landsbelangquote:Op maandag 25 juli 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ben je soms petje petamientjtje?
Standaard op mijn boterhammetjes lul. Hoe denk je anders hoe dat ik groot ben geworden?quote:Op maandag 25 juli 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit gaan we morgen in de vergadering wel even bespreken, iemand die voor de staat werkt maar geen pindakaas eet is wel een gevaar van het landsbelang
quote:Op maandag 25 juli 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Standaard op mijn boterhammetjes lul. Hoe denk je anders hoe dat ik groot ben geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |