Kees Kankerkachel werkte gewoon, flapdrol.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:57 schreef Raw85 het volgende:
Mensen met ‘afstand tot de arbeidsmarkt’.
Ik snap de goede intenties wel hoor want er zijn natuurlijk mensen die het om begrijpelijke redenen moeilijk hebben maar vind het ook wel een erg vriendelijke omschrijving voor het grootste deel Kees Kankerkachel-types die helemaal niet willen werken
Het gaat meer om het tokkie zijn dan om z’n daadwerkelijke carrière natuurlijk, zo goed heb ik me namelijk niet verdiept in dit soort proleten.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel werkte gewoon, flapdrol.
Voor de rest is Kees ook geen goed voorbeeld van een "tokkie" hoor. Bij een tokkie denk ik aan een bodybuilder onder de tattoos, strafblad, drugshandel, en stafford/pitbull/amerikaanse bul.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het tokkie zijn dan om z’n daadwerkelijke carrière natuurlijk, zo goed heb ik me namelijk niet verdiept in dit soort proleten.
Maar goed, als Kees kankerkachel gewoon werkte dan was het geen goed voorbeeld
+1quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 16:34 schreef Raw85 het volgende:
Het gaat meer om het tokkie zijn dan om z’n daadwerkelijke carrière natuurlijk, zo goed heb ik me namelijk niet verdiept in dit soort proleten.
Maar goed, als Kees kankerkachel gewoon werkte dan was het geen goed voorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |