Ik wil liever niet vliegen. En als ik dan toch moet vliegen, liever naar Spanje, Italië of Kroatië (heb beelden gezien van prachtige landschappen daar).quote:Op zondag 24 juli 2022 14:30 schreef Nober het volgende:
Dan ga je naar EU en ¤uroland Ierland.
@:sirdanilot kan je prima adviseren.
Fijne vakantie mate!!
Doe je gewoon even 5 minuten het strand opruimen ter compensatie dan is dat vliegen ook weer teniet gedaan. En door.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:33 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil liever niet vliegen. En als ik dan toch moet vliegen, liever naar Spanje, Italië of Kroatië (heb beelden gezien van prachtige landschappen daar).
Bovendien is Ierland bijzonder prijzig.
Ik buig niet voor symboolpolitiek. Nieuwste Pfizer halen voor vakantie, geen probleem. Wereldstekker bestel ik wel bij Bol.com of haal ik wel op bij de MediaMarkt, maar extra voor één land een paspoort aanschaffen gaat mij te ver.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:37 schreef Prego het volgende:
Dan koop je een paspoort.
Onterechte klacht.
Ben al naar München met de trein geweest met een FFP2-masker. Was prima te doen en als je de trein uit bent, mag hij ook af, ook op het perron. Je raakt er wel eenmaal aan gewend.quote:
Ik hoop dat de Britten deze teleurstelling ooit nog te boven gaan komen.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik buig niet voor symboolpolitiek. Nieuwste Pfizer halen voor vakantie, geen probleem. Wereldstekker bestel ik wel bij Bol.com of haal ik wel op bij de MediaMarkt, maar extra voor één land een paspoort aanschaffen gaat mij te ver.
Ik wist niet dat Parijs ondertussen stonk. De laatste keer dat ik er was, bijna 20 jaar geleden, viel dat reuze mee.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:27 schreef Erno-BE het volgende:
Aangezien ik voor 2022 alle vakanties al geboekt heb en ik in 2023 vijf weken vakantie heb, zit ik te kijken naar waar ik graag naar toe zou willen. Aangezien ik, vanwege het klimaat liever niet wil vliegen vallen een hoop bestemmingen af en bovendien zijn steden als Barcelona en Roma weer net zo druk als in 2019.
Het nadeel van een vakantie in maart is, naast dat het 's avonds behoorlijk vroeg donker is, alles buiten nog erg kaal is. Pas in april komt alles in bloei te staan. Daarom zou de voorkeur eerder voor een stad zijn, omdat je dan nog niet veel merkt van de kale bomen.
Nu ben ik al een aantal keer in Berlin geweest, een hele leuke stad, maar daar is in maart alles nog heel kaal en is het nog eerder donker dan in Nederland.
Praha, ver weg, ook alles nog kaal in maart en net als in Berlin eerder donker dan in Nederland.
Kopenhagen, kom ik net vandaan.
Wien, ver weg en zware coronamaatregelen. Bovendien ook erg vroeg donker in vergelijking met Nederland.
München, ook al dit jaar naar toe geweest.
Zürich, peperduur.
Paris, stinkstad vol moslims.
Hou je London over. Nooit geweest, maar één probleem: paspoort is verplicht en ik heb enkel een id-kaart. Ze hebben nog meer rare dingen als andere stopcontacten (hebben Ierland, Malta en Cyprus ook) en ander geld (een hoop landen in Europa hebben geen euro), maar die zaken verander je niet zomaar. Waar ik mij wel aan erger is de enorme symboolpolitiek van de Brexiteers om voor allerlei onzinnige redenen het toeristen lastiger maakt om naar het Verenigd Koninkrijk te reizen. Terwijl je met een identiteitskaart wel naar Zwitserland, Turkije of Albanië kan reizen is het Verenigd Koninkrijk een absolute no-go. Echt zwaar irritant.
Klacht: symboolpolitiek in het Verenigd Koninkrijk
Je mag vanuit Ierland ook zonder grenscontrole naar Belfast . Dat ligt ook in Ierland maar wordt illegaal bezet door het VK.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:30 schreef Nober het volgende:
Dan ga je naar EU en ¤uroland Ierland.
@:sirdanilot kan je prima adviseren.
Fijne vakantie mate!!
Echt hč? Wat een moeilijk gedoe van TSquote:Op zondag 24 juli 2022 14:37 schreef Prego het volgende:
Dan koop je een paspoort.
Onterechte klacht.
Berlin, stinkstad vol extreemrechtsen en Turken.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:25 schreef incel2.0 het volgende:
[..]
London, stinkstad vol Indiërs en Pakistanen.
Ergo dit is een "kijk mij eens internationaal doenzonder internationaal te doen want paspoort gehuil maar eigenlijk kan ik niet internationaal doen'quote:Op zondag 24 juli 2022 14:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik buig niet voor symboolpolitiek. Nieuwste Pfizer halen voor vakantie, geen probleem. Wereldstekker bestel ik wel bij Bol.com of haal ik wel op bij de MediaMarkt, maar extra voor één land een paspoort aanschaffen gaat mij te ver.
Was hier maar meer aandacht voor in de media, zodat er minder animo is in diverse landen om uit de EU te stappen. Ook het continu bagataliseren van de misdaden van Viktor Orban moet stoppen. Die man moet gedwongen worden om op te stappen zodat er in Hongarije een man aan de macht komt die de democratische waarden en de EU/NAVO meer respecteert.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:06 schreef Unquote het volgende:
Brexit is achterlijk maar met alle gevolgen die het heeft is jouw leed natuurlijk veel erger dan de mogelijke oorlog in Noord-Ierland, duurdere boodschappen, giga import en export tarieven en urenlange wachttijden bij Dover.
Sinds wanneer zit er extreemrechts spul in Berlin? Ik dacht dat de AfD vooral op het platteland populair was. Niet in Berlin.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Berlin, stinkstad vol extreemrechtsen en Turken.
Zo kan TS wel over iedere wereldstad wel doorgaan.
Parijs is dan ook wel een echt smerige stad, waar ja aan het eind van een dag buiten echt zin hebt om te douchen om weer schoon te worden. En als het warm wordt, dan stinkt het ook echt wel.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Berlin, stinkstad vol extreemrechtsen en Turken.
Zo kan TS wel over iedere wereldstad wel doorgaan.
Het kan er best stinken. Ach ja. Echt gezellig is het er i.i.g. niet meer sinds de aanslagen in 2015 en in de banlieue's is het natuurlijk al veel langer een zooitje...quote:Op zondag 24 juli 2022 15:36 schreef stokj het volgende:
Ik wist niet dat Parijs ondertussen stonk. De laatste keer dat ik er was, bijna 20 jaar geleden, viel dat reuze mee.
Waarom ga je niet? ben tijdens corona periode naar Albanie geweest, waren de enige blonde toeristen daar met blauwe ogen. Mooi land.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:52 schreef Fer het volgende:
Sowieso nog in EU op vakantie gaan. Kun je net zo goed je geld weggooien.
Ik zou nog wel eens Albanië en Turkije willen bezoeken.
Dat van die banlieue wist ik ja dat je daar maar beter uit de buurt kan blijven. Daar werden we op de middelbare school bij het vak Frans al voor gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het kan er best stinken. Ach ja. Echt gezellig is het er i.i.g. niet meer sinds de aanslagen in 2015 en in de banlieue's is het natuurlijk al veel langer een zooitje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |