Ze kunnen het ook wel twee weken koersen, met een start op zondag en bijvoorbeeld finish op zaterdag. Met een rustdag zit je dan op 13 etappes. Geen tijdrit is wel zonde ja.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:00 schreef JohnDDD het volgende:
Wel een beetje vreemd dat de Giro Donne dit jaar 9 etappes plus een proloog had (en een rustdag) en dat deze Tour maar 8 etappes heeft (en geen tijdrit). Toch een beetje kort voor een Tour des Femmes. 10 etappes lijkt me toch wel het minimum!
Bestaan zulke lange koersen bij de vrouwen? In principe nog niet toch? Ik zie dat er in de jaren 80 en 90 regelmatig gewoon 10 tot 15 etappes waren met tijdritten en alles erop en eraan ...quote:Op zondag 24 juli 2022 13:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook wel twee weken koersen, met een start op zondag en bijvoorbeeld finish op zaterdag. Met een rustdag zit je dan op 13 etappes. Geen tijdrit is wel zonde ja.
Nee, maar die kunnen ze wel gewoon aan. Er bestaan sowieso weinig etappekoersen voor vrouwen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bestaan zulke lange koersen bij de vrouwen? In principe nog niet toch? Ik zie dat er in de jaren 80 en 90 regelmatig gewoon 10 tot 15 etappes waren met tijdritten en alles erop en eraan ...
beetje bizar dat dat vroeger wel mogelijk was en nu niet, aangezien het vrouwenwielrennen volgens mij populairder dan ooit is en er ook veel meer geld in omgaatquote:Op zondag 24 juli 2022 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, maar die kunnen ze wel gewoon aan. Er bestaan sowieso weinig etappekoersen voor vrouwen.
Dat zal best, maar ik ga dan ook voor haar persoonlijkheid <3quote:Op zondag 24 juli 2022 13:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heel leuke dame, maar een beetje overschat als renster.
Vond Roxanne haar analyse over Annemiek wel goed in de voorbeschouwing van "in het Wiel". Alhoewel daar volgens mij ook nog wat persoonlijks zat.quote:
Wat zei die? Roxanne is een prima analist, zorgt ook bij de avondetappe voor wat niveau.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vond Roxanne haar analyse over Annemiek wel goed in de voorbeschouwing van "in het Wiel". Alhoewel daar volgens mij ook nog wat persoonlijks zat.
Dat zijn geen vriendinnen neequote:Op zondag 24 juli 2022 13:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vond Roxanne haar analyse over Annemiek wel goed in de voorbeschouwing van "in het Wiel". Alhoewel daar volgens mij ook nog wat persoonlijks zat.
Dan kies ik van buitenaf zonder twijfel voor dat laatste kamp.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zijn geen vriendinnen nee
Werd wel bevestigd wat we al lang dachten, kamp SD workx aan de ene kant en Van Vleuten en Vos aan de andere kant.
Dat Miek altijd goed is geweest aan zichzelf denken (bv ploegentijdrit op wk niet vol rijden omdat er nog een individuele tijdrit aankomt) en doen alsof ze open is, maar eigenlijk graag in buitenlandse ploegen zit omdat die niet zo direct zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zei die? Roxanne is een prima analist, zorgt ook bij de avondetappe voor wat niveau.
Ik ook. En hoeveel ze nog winnen, ze mogen allemaal een hele diepe buiging voor Vos maken.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kies ik van buitenaf zonder twijfel voor dat laatste kamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |