Kan ik maken, maar ik krijg die er nooit fatsoenlijk op hierquote:
Het is voorgestreken?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je direct over de stuclaag schildert en verder niks doet dan krijg je beschadigingen bij elk object wat je er tegenaan stoot.
Maar wat is vers?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:48 schreef marc0871 het volgende:
De trillingen maken de stucmortel van de verse stuclaag weer iets vloeibaar.
Misschien over paar maanden nog eens na lopen.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:48 schreef marc0871 het volgende:
Daardoor komen kleine luchtbelletjes weer vrij, die aan het oppervlak stukspringen en een kratertje achterlaten.
Kan wel 6 maanden tot een jaar duren.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:50 schreef hartloper het volgende:
[..]
Maar wat is vers?
De muur is al 2 maanden droog/klaar.
Kan je doen.quote:[..]
Misschien over paar maanden nog eens na lopen.
Misschien de beste optiequote:Of gewoon accepteren
oh dan kan dat niet de reden zijn. Ik denk dat er bij het stuccen dan iets is misgegaan.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:47 schreef hartloper het volgende:
[..]
Het is voorgestreken?
Deze plekjes zitten vooral hoger op de muur, daar stoot niemand tegen aan.
Tenzij er misschien een vlieg tegen aan is gevlogen
Weet je dit zeker? Bij mij duurde het een keer een jaar voordat de muur droog was.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:50 schreef hartloper het volgende:
Maar wat is vers?
De muur is al 2 maanden droog/klaar.
Dat doe ik niet.quote:
Ik heb ook histor.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:03 schreef denattedweil het volgende:
Ik weet niet wat voor verf je hebt gebruikt maar bij goede verf (ik heb sikkens en histor)
Ja, althans volgens de apparatuur van de stukadoor wel.quote:
Foto's kun je anders wel even mailen naar vonkenboer@fok.nl dan zorg ik dat ze hier komen te staan.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:30 schreef hartloper het volgende:
Kan ik maken, maar ik krijg die er nooit fatsoenlijk op hier
Zal ze je sturenquote:Op zondag 24 juli 2022 12:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Foto's kun je anders wel even mailen naar vonkenboer@fok.nl dan zorg ik dat ze hier komen te staan.
Jep glad gestuct.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:48 schreef Revac het volgende:
Is het glad gestuct? Dan zie je er misschien ook sneller oneffenheden op.
Foto's zijn nu toegevoegd in de OP @denattedweilquote:Op zondag 24 juli 2022 12:03 schreef denattedweil het volgende:
Ik vermoed, zoals ik op de voorbeeldfotos kan zien
Dat heb ik gedaan @colivoquote:Op zondag 24 juli 2022 15:57 schreef colivo het volgende:
Als je echt strakke muren wilt dan kun je het beter zelf nog wat navullen/vlakschuren als ze klaar zijn.
Hoe meer je erop let hoe meer je het tegen zal komen. Toen je alles ging bijwerken had je er toen een goede bouwlamp bij en voelde je met je hand overal langs om oneffenheden te ontdekken?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:07 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan @:colivo
Daarom ben ik er van overtuigd dat deze puntjes,kiertjes,scheurtjes,blaartjes er ook later in zijn gekomen.
En het valt me dus op dat dit vooral erger of meer wordt bij weer als vandaag (30 graden)
Geen bouwlamp, maar wel gedaan met de rolluiken. Mogelijk zit hier ook een verschil tussen toen en nu (nu rolluik dicht ivm hitte).quote:Op zondag 24 juli 2022 16:10 schreef colivo het volgende:
Toen je alles ging bijwerken had je er toen een goede bouwlamp bij en voelde je met je hand overal langs om oneffenheden te ontdekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |