Verkeerde account @laforest?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:36 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben dus een huiseigenaar en verhuur daarnaast ook nog een eigendom. Ik heb flink wat geld in beleggingen zitten maar nu komt er dus een vermogenstaks.
zwaar terechte klacht, ze straffen de kleine vastgoedjongens die een paar mooie kamers van 11m2 voor 550 verhuren.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:36 schreef einzeinz het volgende:
Gadver man, ik spuw op die regering!
Ik ben dus een huiseigenaar en verhuur daarnaast ook nog een eigendom. Ik heb flink wat geld in beleggingen zitten maar nu komt er dus een vermogenstaks.
Klacht: Vermogenstaks tast mijn vermogen aan, het geld waar ik 9u. op een dag voor werk!
Al het volk wat verhuurd voor absurde bedragen mogen ze wmb kapot stampenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:41 schreef gers het volgende:
[..]
zwaar terechte klacht, ze straffen de kleine vastgoedjongens die een paar mooie kamers van 11m2 voor 550 verhuren.
Als mensen het te duur vinden dan gaan ze toch ergens anders huren. Vraag en aanbod enzo.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Al het volk wat verhuurd voor absurde bedragen mogen ze wmb kapot stampen
Zowel de grote als de kleine vastgoedboeren
Tief eens op mij steeds te mentionen.quote:
Ik ben van mening dat je asielzoekers terug moet sturen! Maar ja, wie ben ik?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:52 schreef incel2.0 het volgende:
Ze moeten ergens het geld voor asielzoekers vandaan halen hč
Nee, ze straffen Henk en Ingrid die eindelijk hun koopwoning hebben afbetaald en straks met pensioen zijn, maar wel 800 euro per maand mogen afdragen omdat de woning als vermogen wordt gezien.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:41 schreef gers het volgende:
[..]
zwaar terechte klacht, ze straffen de kleine vastgoedjongens die een paar mooie kamers van 11m2 voor 550 verhuren.
Woningen helemaal afbetalenquote:Op zondag 24 juli 2022 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, ze straffen Henk en Ingrid die eindelijk hun koopwoning hebben afbetaald en straks met pensioen zijn, maar wel 800 euro per maand mogen afdragen omdat de woning als vermogen wordt gezien.
Gewoon het hele WEF "you'll own nothing" verhaaltje. Want je kunt straks beter gaan huren. En Blackrock of Vanguard komt wel lekker alle koopwoningen opkopen.
Niet gewoon nog bij je ouders in het veilige en vertrouwde zolderkamertje wonenquote:Op zondag 24 juli 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
Woningen helemaal afbetalen![]()
Niet herfinancieren en van dat geld nog meer panden kopen met hypotheken en zodoende nog meer geld maken![]()
Henk of Ingrid zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |