Ze deden zelfs bloedtransfusies...quote:Op zondag 24 juli 2022 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om of ze het kunnen opsporen.
Het volgende middel dat 'nog' niet op te sporen is zal er wel zijn of snel komen. En over x-jaar komt er weer een boel shit naar boven.
Wil iedereen die doping-vrij is zijn hand even opsteken?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Morgen Daags na de tour in Boxmeer....zal het dan wel ff vragen.
Jupquote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil iedereen die doping-vrij is zijn hand even opsteken?
Ja zoietsquote:Op zondag 24 juli 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil iedereen die doping-vrij is zijn hand even opsteken?
De renners verdienen toch wel ?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Maar tegenwoordig is het weer gratis. Altijd wel leuk om te gaan kijken.
Ja gratis toegang bedoelde ik. Maar ze zijn ook gestopt met de grootst mogelijke namen halen.....voornamelijk de nederlanders nog.quote:
Lekker met dit weerquote:Op zondag 24 juli 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland spelt nog
altijd top 100 kersthits![]()
Denk dat de tourwinnaar wel zal komen toch ?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gratis toegang bedoelde ik. Maar ze zijn ook gestopt met de grootst mogelijke namen halen.....voornamelijk de nederlanders nog.
It’s July but it’s cold as Christmasquote:Op zondag 24 juli 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland spelt nog
Nog steeds te warmquote:Op zondag 24 juli 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland spelt nog
Zo te zien niet. Wat ik zie zijn het echt zo goed als alleen Nederlanders die meedoen. Wel Groenewegen, Jakobsen en vd Poel.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de tourwinnaar wel zal komen toch ?
Maarhij is toch van een Nederlandse ploeg ....quote:Op zondag 24 juli 2022 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zo te zien niet. Wat ik zie zijn het echt zo goed als alleen Nederlanders die meedoen. Wel Groenewegen, Jakobsen en vd Poel.
Maar niet Nederlands. En te duur. v Aert ook niet zo te zien. Volgens mij niks van Jumbo Visma dat de tour gereden heeft.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maarhij is toch van een Nederlandse ploeg ....
Die hebben genoeg verdientquote:Op zondag 24 juli 2022 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Maar niet Nederlands. En te duur. v Aert ook niet zo te zien. Volgens mij niks van Jumbo Visma dat de tour gereden heeft.
Shit mislukt om van de Chufi sport pagina een sc te makenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt toch niets met kinderen ... boeien dus
Sport Chufi pagina (SC)quote:Op zondag 24 juli 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit mislukt om van de Chufi sport pagina een sc te maken
Water opzetten? Is het wel dood of moet je het eerst nog vermoordenquote:
Morsdood.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Water opzetten? Is het wel dood of moet je het eerst nog vermoorden
Kopje thee?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Water opzetten? Is het wel dood of moet je het eerst nog vermoorden
Sterkte dan. Benieuwd hoe het straks staat in je collectie met opgezette dingenquote:
Met de rest piepers? Dat is best lekkerquote:
Schil je wat meerquote:
Ik had groentesoep met ballenquote:
Pitbulpoesjequote:
Ik zou het niet cuddelen.quote:
Maar je zag het eerst niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |