Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Sari waren we er vanavond met 6-0 afgegaan
Leuk en spannend? Het is echt van een bedroevend niveau.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb pas vanaf de tweede helft gekeken en het was leuk en spannend. Erg lekker aan het vechten.
@Mani89quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou de avondetappe nog doorgaan? Ik betwijfel of opa Zoetemelk het tot 2:00 volhoudt
De Tour win je in bed.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou de avondetappe nog doorgaan? Ik betwijfel of opa Zoetemelk het tot 2:00 volhoudt
Maar dat kan ook leuk en spannend zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Leuk en spannend? Het is echt van een bedroevend niveau.
Ditquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Sari waren we er vanavond met 6-0 afgegaan
Klopt, want de Tour win je immers in bed he.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moeder ook.quote:
Ik denk dat ze het nu al opnemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen sport in my books.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Viaplayquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
ONE MICHAEL VAN GERWEN
En 3x raden wie er nu opkomt bij de World Matchplay![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |