Welk punt tracht je te maken hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij post in het vrouwenvoetbaltopic.
Geen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk punt tracht je te maken hier?
Robben met een pruikje en lippenstiftquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we Pelova nog voor iemand wisselen?
Spannend kan ik nog wel in meegaan maar leuk is het niet echt. Eerlijk gezegd erger ik me groen en geel aan het gebrek aan voetballend inzicht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook leuk en spannend zijn.
Prima, vandaag wel weer plakkerig inderdaad. Niet zo leuk allen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel muggen, beetje warm maar weekend. Alles is goed.
Bij jou?
nog steeds nogquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Meisje Miedema komt nog steeds nog goed uit de verf.
Op die trage Pelova die vervolgens met een kut voorzet komt? Nee dan had ik ook zelf geschoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Brugts had hem af moeten geven.
Coach jij je zoontje zijn voetbalteam nog altijd en zo ja, hoe zou jij deze wedstrijd aanpakken?quote:
Die zou nu lekker liedjes aan het zingen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo'n wedstrijd mist Frank Kramer als commentator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |