Ik krijg altijd ontzettende jeuk van die Linde. Als het een hond was zou ze zichzelf richting een hartaanval kwispelen.quote:
Not bad.gifquote:Op zondag 24 juli 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
Dat gezicht van Yves bij het horen van het bedrag.
Belgen kennen het begrip ton nietquote:Op zondag 24 juli 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
Dat gezicht van Yves bij het horen van het bedrag.
Denk eerder dat hij het een hoog bedrag vond, zal zelf ook wel niet zoveel verdienen.quote:
Zeker, mijn opmerking was meer generiek gericht aan Belgenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij het een hoog bedrag vond, zal zelf ook wel niet zoveel verdienen.
Denk dat het bij de vrouwen ook wel een enorm bedrag isquote:Op zondag 24 juli 2022 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij het een hoog bedrag vond, zal zelf ook wel niet zoveel verdienen.
Ze lezen meequote:Op zondag 24 juli 2022 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
daarom vind ik dat er een combi trui moet komen. enkel te dragen als dezelfde persoon 2 truien heeft.
Geel met 25% rode bolletjes (nummer 1 algemeen klassement en bolletjes klassement
Geel/Groen 75%- 25% (nummer 1 algemeen klassement en nummer 1 punten klassement)
Groen met Rode bolletjes ( Nummer 1 punten klassement en nummer 1 bolletjes klassement
Wit /bolletjes trui 50% 50%(de ene helft is wit, de andere helft heeft bollen. (nummer 1 jongeren, nummer 1 bolletjes klassement)
Geel/Wit 75% 25% (nummer 1 algemeen klassement /nummer 1 jongeren
Wit/groen 50% 50 (nummer 1 jongeren, nummer 1 punten klassement)
Zo is geel nog altijd ietsje meer zichtbaar maar je ziet een detail ofzo
Maar dan zou ik niet posten terwijl karrel daar zitquote:
Nu een interview, en precies het moment dat je even snel wat kan posten!quote:Op zondag 24 juli 2022 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan zou ik niet posten terwijl karrel daar zit
Het is diepgewortelde rancune.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Volgens Karrel is er van Roglic haat geen sprake in België. Opgeklopt,
Die weet dat hij niet kan winnen?quote:
Ik weet wel wie de broek aan heeft als je haar hoort en zietquote:Op zondag 24 juli 2022 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat Jonas niet heel veel te vertellen heeft thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |