Maassen, Niermann en Zeeman is wel een goed clubje!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word echt altijd heel droevig als ik Martijn Zeeman in beeld zie.
Een topshow zoals met Nico en Jo gaan we niet snel meer krijgen helaasquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je probeert om drie mensen die minder te vertellen hebben bij elkaar te verzamelen gaat het je niet lukken. Wat een absolute niksigheid vanavond.
De reportage van Sammy komt nog volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een kutreportage is dit nu weer, zelfs voor Sammy's standaarden
Dat was een aflevering om in te lijsten, ik denk de beste aflevering ooit zelfs.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:41 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Een topshow zoals met Nico en Jo gaan we niet snel meer krijgen helaas
Ze bewaren het beste voor t laatstquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
De reportage van Sammy komt nog volgens mij.
1989 iig, met Lemond, Fignon en Delgado.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Is het wel eens eerder voorgekomen dat er drie winnaars van de Tour samen op het eindpodium hebben gestaan?
Geniet je nog wel van de tour?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gewichtige gedoe van Plugge trek ik ook echt erg slecht.
Linde is echt een geit.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Alsof de reportages van Sammy nog niet mensonterend genoeg waren krijgen we nu een week lang bijdrages van een nietszeggend radiofiguur en de eeuwige Ine Beyen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |