Ok Geerdquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:54 schreef Geerd het volgende:
En doe maar niet net of je dat niet wil...
je weet net zo goed als ik dat je het liefst hebt dat ik je verneder
Alleen per ongeluk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet ook nooit iets kopen van iemand die Ali heet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet ook nooit iets kopen van iemand die Ali heet.
...en hoe heb jij douanekosten betaald terwijl het door de brievenbus kwam?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef Sfancta het volgende:
Mooi Chinees tapijt gekocht via AliExpress, en is vandaag aangekomen. Netjes op de post gewacht, ik verwachtte een grote doos.
Maar nee, pastte door de brievenbus.....
Klacht: 59 euro en 18 euro verzending en nog douanekosten betaald voor een tapijt van 10x4 cm![]()
Bonusklacht: De verkoper negeert mij.
plassenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:13 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Dan had je haar in haar reet moeten neuken.
Pix van dit tapijt?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef Sfancta het volgende:
Mooi Chinees tapijt gekocht via AliExpress, en is vandaag aangekomen. Netjes op de post gewacht, ik verwachtte een grote doos.
Klacht: 59 euro en 18 euro verzending en nog douanekosten betaald voor een tapijt van 10x4 cm![]()
sowwwww wijo mi pampa!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch veel te klein voor die afgeleefde tunnel van haar?
"JE REET"!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:52 schreef Geerd het volgende:
IK WOU DAT JE NU HIER WAS OM JE STEVIG IN DE KONT TE NEUKEN !!!
Stonden de afmetingen niet op de website vermeld?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef Sfancta het volgende:
Begin een poppenhuis.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef Sfancta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |