De baan is een stuk sneller geworden. Hamilton zit echt niet slechts een tiende achter Perez.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar 0,9 voor VER verwacht ik wel wat in Q3
Altijd sterk in de kwalificatie. Wordt nog interessant.quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vettel bedankt het team voor repareren auto
Ja HAM gaat dus niet op P1 eindigenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De baan is een stuk sneller geworden. Hamilton zit echt niet slechts een tiende achter Perez.
Is Chevy het daar mee eens?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja HAM gaat dus niet op P1 eindigen
Als Chevy daar op gewed heeft kan hij zijn geld beter meteen aan mij gevenquote:
Chevy leeft nog in 2020quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Chevy daar op gewed heeft kan hij zijn geld beter meteen aan mij geven
Als ik Verstappen was zou ik effe spinnen in sector 2 om Ferarri tactics om zeep te helpenquote:
Morgen voor de race pas als hij in Q3 de snelste is.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus SAI krijgt de pole en interview maar moet wel als laatste starten? Of wordt P1 na de kwalificatie al afgepakt?
Ten opzichte van de Red Bull, sowieso. Hoe was Lec zijn S2 ten opzichte van zijn eerdere S2's? Da's de echte maatstaaf natuurlijk.quote:
Waarom luister je er nog naar?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:53 schreef Perox het volgende:
Godsklere F1TV nog steeds verbaasd dat Mercedes er niet bij zit. Hoe groot is die plaat?!
Voor leedvermaakquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom luister je er nog naar?
Viaplay is cringe.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom luister je er nog naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |