quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
PRIMEUR! 🎖️🎖️quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helaas pas mijn eerste thuispotje volgend seizoen in september, maar ik wil echt heel graag weer naar Feyenoord.
@:zka kan dit bevestigen.
Gnonto was voor mij een of andere vage Italiaan, dus in mijn beleving verandert er weinigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
Van Gnonto naar een of andere vage Belg
Erg jammer
Ben er ergens wel blij mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gnonto officeel geen target meer.
Jammer doe nu maar eerst een linksback
B-elftalGenot.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Lyon matige tegenstander. Announce kaartjes voor 50 cent.
Bedoel je rechtsbuiten in je eerste zin?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:53 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun wordt dus eigenlijk meer gezien als een linksbuiten die ook op andere posities terecht kan.
Dan heb je dus drie spelers voor op die positie met daarnaast ook nog Ali en Walemark.
Apart.
Of wordt Walemark dit seizoen meer gezien als linksbuiten?
Dan zou ik Aursnes maar laten gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opeens in sneltreinvaart allemaal berichten over Timber.
Timber en die pool binnen zou wel gruwelijk zijn.
Timber is wel een mooie versterking ja. Middenveld van psv is al goed ingevuld, anders had ik hem graag zien komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rechtsbuiten inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bedoel je rechtsbuiten in je eerste zin?
Ali en Walemark zijn rechterkant niet links.
Voor links hebben we nu alleen dat kereltje van az eigenlijk die eigenlijk ook meer aanvallende middenvelder is.
Denk dat Aursnes of kokcu ook gaat idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan zou ik Aursnes maar laten gaan.
Dit soort gajes moeten we nooit in ons mooie stadion toelaten.quote:
Welke berichten over Timber?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |