haha heb je die notes wel eens bekeken ?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als je jezelf als een debiel gedraagt krijg je notes
Doe je normaal dan krijg je ze niet
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:05 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Tell Sell hebben ze deze note-kraker in de sale voor maar ¤450,- en die is echt fantastisch!
Moet je wel zeggen wat hij zo goed doet. Kunnen we er allemaal van lerenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef christmastsunami het volgende:
Waren er maar meer mods zoals LaForest.
Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar ik vind het wel fijn hoe ie mod. Misschien dat ik er later, het juiste woord voor vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wat hij zo goed doet. Kunnen we er allemaal van leren
Ik ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:19 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar ik vind het wel fijn hoe ie mod. Misschien dat ik er later, het juiste woord voor vind.
Dit is waar. Beter modt hij het hele forum.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef christmastsunami het volgende:
Waren er maar meer mods zoals LaForest.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"En als u binnen 10 minuten belt dan krijgt u deze handige portable versie er helemaal gratis bij!"
Je wilt dus een mod die rijk is?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hij/Zij doet niet zo armoedig.
Haal de pik van de mods eens uit je muil je bent lastig te verstaan zoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het beleid is niet strenger geworden, je gedrag is het probleem
Nee, dat weet ik ook niet en daar gaat het niet om. Ik wou dat ik rijk was.quote:
Ik ben ex mod.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:27 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook niet en daar gaat het niet om. Ik wou dat ik rijk was.
Hij is niet zo oppervlakkig zoals Sfancta bijvoorbeeld.
Het slaat vooral door in het verharden imo. Vroeger kreeg je denk ik veel minder snel een ban omdat de banter wellicht ook echt onschuldiger was.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:33 schreef HeatWave het volgende:
De sfeer is zoals op alle "social media" verhardt, maar het slaat in mijn ogen idd ook soms wel door met wat er niet meer mag op FOK! hoor.
Niet eens een inhoudelijke reactie, maar gelijk een flame omdat je me niet moet. Dit topic is dus ook een beetje voor jou.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:07 schreef Fok-it het volgende:
KLB / Kapot genote worden
Elke week een note-topic van TS. We kijken weer uit naar de volgende
Een flamequote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:51 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niet eens een inhoudelijke reactie, maar gelijk een flame omdat je me niet moet. Dit topic is dus ook een beetje voor jou.
quote:
Is TS een kloon?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
TS is ooit na jaren kken op Fok maar vertrokken, kwam er toen achter dat er toch ook best leuke elementen aan zaten maar kon toen om gezichtsverlies te voorkomen natuurlijk niet onder origineel account terugkomen en is toen maar deze en gallemiezen kneuzen act begonnen en doet inmiddels weinig anders meer dan opnieuw op Fok kken.
Was lekker weggebleven.
Kluun, denk ik. Of anders, Modus, help ons met het antwoordquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:15 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Is TS een kloon?
@:Sfancta van wie ben jij een kloon dan?
@Modus heeft ook ooit een topic gelezenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
TS is ooit na jaren kken op Fok maar vertrokken, kwam er toen achter dat er toch ook best leuke elementen aan zaten maar kon toen om gezichtsverlies te voorkomen natuurlijk niet onder origineel account terugkomen en is toen maar deze en gallemiezen kneuzen act begonnen en doet inmiddels weinig anders meer dan opnieuw op Fok kken.
Was lekker weggebleven.
Jeetje, opzich best eng ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
Was lekker weggebleven.
Ja tuurlijk. Argo, sneeuwleeuw, speedodrager, en misschien ook wel de boswachter.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:15 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Is TS een kloon?
@:Sfancta van wie ben jij een kloon dan?
Heel eng die rechten/permissie kwesties.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Jeetje, opzich best eng ook.
Het is niet dat dit soort mensen veel om handen hebben buiten FOK!. Net als die Boze eend vogel aids die je hier tijdje geleden had.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Jeetje, opzich best eng ook.
Ja maar jij moet mij ook niet meer. Ook al ben ik hartstikke onschuldigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:51 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niet eens een inhoudelijke reactie, maar gelijk een flame omdat je me niet moet. Dit topic is dus ook een beetje voor jou.
Ik heb de kut van je zusje (wier eerder je broertje was) ook bekeken, dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:04 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
haha heb je die notes wel eens bekeken ?
Die slaan echt nergens op.
Zeker moet ik jou. Was laatst onderweg naar parkeerplaats Mondial om te knokken, maar dacht toen dat je misschien toch wel beetje aardig bent. Snel naar station Lutterade teruggerend en weg daar in het zuiden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar jij moet mij ook niet meer. Ook al ben ik hartstikke onschuldig
Ik denk ook dat die, een forum als dit niet goed begrijpen. Ze zien het meer als een game-app, denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat dit soort mensen veel om handen hebben buiten FOK!. Net als die Boze eend vogel aids die je hier tijdje geleden had.
Niet die 4 minuten zwartrijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:40 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zeker moet ik jou. Was laatst onderweg naar parkeerplaats Mondial om te knokken, maar dacht toen dat je misschien toch wel beetje aardig bent. Snel naar station Lutterade teruggerend en weg daar in het zuiden.
Jij bent niet goed wijsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:50 schreef christmastsunami het volgende:
Lekker dan hebben we een losgeslagen psychopaat met vpn in ons midden.
[ afbeelding ]
Je bent zelf niet wijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs
[ afbeelding ]
Op papier 4, maar heb er 7.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:56 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Heb je in echte wereld ook, meerdere persoonlijkheden dan?
Als je jezelf als een debiel gedraagt krijg je notesquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb de kut van je zusje (wier eerder je broertje was) ook bekeken, dat slaat nergens op
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is zeker wel veranderd. Moet je uitspraken als 'soms zit het mee, soms zit het neger' hier nu eens zeggen
ONZ / post hier wijze uitspraken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef Hallojo het volgende:
Het leven is als Lucille Werner: Het kan raar lopen...
@Modusquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kluun, denk ik. Of anders, Modus, help ons met het antwoord
Die kan je anno 2022 nog wel maken hoorquote:
Ik las dat topic en vond deze gewoon heel geestig.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kan je anno 2022 nog wel maken hoor
Beetje mank voorbeeld huehue
I am not a number, I am a free manquote:
Als ie meerdere persoonlijkheden heeft gekoppeld aan verschillende accounts is er eentje het hoofdaccount, ja sorrie, het zal erg spectaculair zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:06 schreef laforest het volgende:
[..]
I am not a number, I am a free man
Lijkt wel een gesprek uit de 'The Prisoner' serie.
Intrigerend.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Als ie meerdere persoonlijkheden heeft gekoppeld aan verschillende accounts is er eentje het hoofdaccount, ja sorrie, het zal erg spectaculair zijn.![]()
Zo veilig is een toetsenbord niet hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:04 schreef Näsenbar het volgende:
Je leest hier allemaal afschuwelijke dingen die mensen in het echt nooit zouden durven zeggen, en dan wordt dat 'cafépraat' genoemd. Als je dat in een kroeg tegen iemand zegt krijg je een paar tikken, maar nu zit je lekker veilig achter een toetsenbord. Stoer hoor. De meest logische oplossing is dat FOK! een sensitivity reader krijgt die posts eerst leest en controleert op kwetsende taal voordat de post wordt gepubliceerd. Dat duurt misschien wel wat langer maar dat komt de sfeer wel ten goede op lange termijn.
Ah, sfancta kloon nr 4.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:06 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik had je moeder gisterenavond nog een paar geweldige noten gegeven toen ze gebukt voor me stond.
Nog niet eens een heel slecht idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:04 schreef Näsenbar het volgende:
Je leest hier allemaal afschuwelijke dingen die mensen in het echt nooit zouden durven zeggen, en dan wordt dat 'cafépraat' genoemd. Als je dat in een kroeg tegen iemand zegt krijg je een paar tikken, maar nu zit je lekker veilig achter een toetsenbord. Stoer hoor. De meest logische oplossing is dat FOK! een sensitivity reader krijgt die posts eerst leest en controleert op kwetsende taal voordat de post wordt gepubliceerd. Dat duurt misschien wel wat langer maar dat komt de sfeer wel ten goede op lange termijn.
Vrij debiel op zich om uit persoonlijke reden users op FOK te gaan noten, alsof je functioneert op niveau van 12 jarigequote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het beleid is niet strenger geworden, je gedrag is het probleem
Pas op want dit is niet bevorderlijk voor je bloeddruk Sjaakquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
Was lekker weggebleven.
Waarom denk je dat ik een kloon van iemand ben?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kluun, denk ik. Of anders, Modus, help ons met het antwoord
Nee, zeker niet Argo en sneeuwleeuw!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Argo, sneeuwleeuw, speedodrager, en misschien ook wel de boswachter.
Mja ik denk dat dat tegenwoordig echt niet meer te doen is... zowat niets meer mag gezegd worden..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:04 schreef Näsenbar het volgende:
De meest logische oplossing is dat FOK! een sensitivity reader krijgt die posts eerst leest en controleert op kwetsende taal voordat de post wordt gepubliceerd. Dat duurt misschien wel wat langer maar dat komt de sfeer wel ten goede op lange termijn.
Bustedquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet Argo en sneeuwleeuw!
Naardegallemiezen geloof ik wel. De boswachter niet.
Je kloon post als een 12 jarige, dus dat klopt welquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vrij debiel op zich om uit persoonlijke reden users op FOK te gaan noten, alsof je functioneert op niveau van 12 jarige
Denk niet dat FOK! nog zo lang blijft bestaanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:04 schreef Näsenbar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |