Dit. Ik denk ook niet dat de gemiddelde klant zich bezighoudt met een (goede) opvoeding.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 01:12 schreef cosmosis het volgende:
KFC is wel echt het afvalputje van alle fastfoodketens...Kip is al het inferieure vlees van het complete dierenrijk, en dan ga je ook nog eens naar een toko waar dan nog het afval/separator vlees van de kip wordt gebruikt met een dikke laag rommel eromheen om het enigzins eetbaar te maken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit. Ik denk ook niet dat de gemiddelde klant zich bezighoudt met een (goede) opvoeding.
Google translate erbij pakken en gewoon intypen en laten lezen:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:45 schreef Rozevla het volgende:
Zit ik die kip te vreten in de KFC
Zit er een of ander Frans tering kind keihard te schreeuwen en te krijsen en z’n dooie moeder zit er naast en doet er niks aan.
Ik kant geen Frans dus ik kan niks tegen dat kind en dat wijf schreeuwen wat ze begrijpen.
Wat een mongooltjes
Ik kan dat kind natuurlijk wel een Franse slag geven
Makkelijk praten, @TS vertelde er namelijk niet bij dat het de KFC in het immer 'gezellige' en 'inclusieve' Molenbeek was.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:57 schreef Werkman het volgende:
Google translate erbij pakken en gewoon intypen en laten lezen:
"Kan je dat kind niet stilhouden?
Anderen hebben er last van.
Anders oprotten!"
"Ne pouvez-vous pas faire taire ce gamin ?
d'autres en souffrent.
sinon partez."
Trouwens herkenbare klacht.
Ik spreek de ouders er meestal op aan.
Standaard reactie is verontwaardiging.
Dan krijgen ze van mij te horen of je kan opvoeden of je kan het niet.
Meestal druipen ze dan af.
Nou en?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Makkelijk praten, @:ts vertelde er namelijk niet bij dat het de KFC in het immer 'gezellige' en 'inclusieve' Molenbeek was.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:49 schreef Näsenbar het volgende:
Vlees eten
Geen Frans kunnen
En dan nog een topic openen waarin je beide toegeeft
Haha dat is een leuke serie he! Wat is je favoriete aflevering?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |