quote:1. Peter Wright v Madars Razma
16. Krzysztof Ratajski v Stephen Bunting
8. Jonny Clayton v Rowby-John Rodriguez
9. Dimitri Van den Bergh v Callan Rydz
4. Michael van Gerwen v Adrian Lewis
13. Joe Cullen v Damon Heta
5. James Wade v Martin Lukeman
12. Luke Humphries v Nathan Aspinall
2. Gerwyn Price v Martin Schindler
15. Dave Chisnall v Kim Huybrechts
7. Jose de Sousa v Gabriel Clemens
10. Rob Cross v Chris Dobey
3. Michael Smith v Andrew Gilding
14. Dirk van Duijvenbode v Ryan Searle
6. Gary Anderson v Daryl Gurney
11. Danny Noppert v Brendan Dolan
quote:R1: First to 10 legs
R2: First to 11 legs
QF: First to 16 legs
SF: First to 17 legs
F: First to 18 legs
All games have to be won by two clear legs, with a game being extended if necessary for a maximum of six extra legs before a tie-break leg is required. For example, in a first to 10 legs first round match, if the score reaches 12–12 then the 25th leg will be the decider.
quote:Winner (1) £200,000
Runner-Up (1) £100,000
Semi-finalists (2) £50,000
Quarter-finalists (4) £30,000
Second round (8) £15,000
First round (16) £10,000
Nooit live gezien, maar in de historische beelden zag het er echt bijzonder traag uit. Was dat ook echt zo?quote:
Redelijk. Heel gefocust wel. Maar wel bewijs dat je geen snelle werpstijl nodig hebt om grote finishes uit te gooien. Stond tegenstander op 32 en gooide hij doodleuk 140 uit. Dat was wel zn signature. En heel constant.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit live gezien, maar in de historische beelden zag het er echt bijzonder traag uit. Was dat ook echt zo?
Pipe was trager, ruim trager.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redelijk. Heel gefocust wel. Maar wel bewijs dat je geen snelle werpstijl nodig hebt om grote finishes uit te gooien. Stond tegenstander op 32 en gooide hij doodleuk 140 uit. Dat was wel zn signature. En heel constant.
En in vergelijking met die hele trage gast in die wedstrijd tegen Jockie Wilson viel ie alleszins mee.
Wie heeft jouw favoriete worp?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pipe was trager, ruim trager.
Priestley gebruikte ook vooral tijd om zijn eerste dart te gooien. 2 en 3 volgden snel.
Humphries 1 Van den Bergh 2 denk ik.quote:
Van Gerwen was het eerste gedeelte tegen Cullen belachelijk goed, maar daarna stortte hij in.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Aspinall 2x 97 gemiddeld en klompvoet 90 en 97…. Ben eens benieuwd wat onze Shrek nog kan.
Waar is de fluffer van Mike @Poepz0r ?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
Hij gaat vanavond mondjes snoeren
Hopelijk kijkt @:GGMM ook mee
Wat leuk dat jij ook meekijkt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
Hij gaat vanavond mondjes snoeren
Hopelijk kijkt @:GGMM ook mee
Welke kloon is dit? KennyPowers?quote:
Kijk stream.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:19 schreef Fosive het volgende:
Belachelijk accent ook
Dit is nationale tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
De connaisseurs kijken hier:Krijg je dan ook skysports? Of de hele tijd Dan Dawson? Ik zit op een illegale RUssische siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook skysports? Of de hele tijd Dan Dawson? Ik zit op een illegale RUssische site
Sky Sports. Dit is de PDC-stream namelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook skysports? Of de hele tijd Dan Dawson? Ik zit op een illegale RUssische site
Ik ben er alleen morgen niet.quote:
Van Duijvenbode v Noppertquote:
8-3 wellicht kakt Shrek nog wat in zo..quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:33 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
The Asp komt niet opdagen, jammer.
Hij is wel erg goed vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
8-3 wellicht kakt Shrek nog wat in zo..
Krijgt @Fosive toch gelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:40 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed vandaag.
103 tegen 92 tsjaquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:40 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed vandaag.
Asp won in de PL een keer met 8-3 van Mike, volgens mijquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
8-3 wellicht kakt Shrek nog wat in zo..
Hoe slaap jij in deze hittedagen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:43 schreef Fosive het volgende:
[..]
Erg mooi
Des te sneller kunnen we naar bed
Op je dekbed liggen is mijn tip. Twee nachten geweldig geslapen.quote:
Je slaapt in een badjas?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
In plaats van een hoodie én badjas nu enkel een hoodie
Ik moet iets over mij heen hebben om te kunnen slapenquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op je dekbed liggen is mijn tip. Twee nachten geweldig geslapen.
Ja doe ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op je dekbed liggen is mijn tip. Twee nachten geweldig geslapen.
Een cumshot zeker! Lol.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:48 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik moet iets over mij heen hebben om te kunnen slapen
Vraag je moeder of ze wil squirten naast je bedquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:48 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik kan dan juist weer totaal niet tegen kou, helaasquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, je bent een aparte user.
Dat kan je afleren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:48 schreef Fosive het volgende:
[..]
Doe ik sinds 2/3 jaar in de bloedhitte en het werkt gewoon echt fantastisch. Gisteren om 03:00 naar bed en om 11:30 wakker. Wat een weelde.quote:
@Drizzt lacht hierom.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe ik sinds 2/3 jaar in de bloedhitte en het werkt gewoon echt fantastisch. Gisteren om 03:00 naar bed en om 11:30 wakker. Wat een weelde.
Tribals > Gotisch ?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:49 schreef The_Undertone het volgende:
Van alle tattoos vind ik die in het Gotische letters nog het dwaast van allemaal
Is dit KLBquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag je moeder of ze wil squirten naast je bed
Niet als het de naam van je kinderen zijn in Gotische letters, dat is echt het laagste van het laagstequote:
Ik ken iemand die heeft z’n eigen naam in Gotische letters op z’n onderarm staan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Niet als het de naam van je kinderen zijn in Gotische letters, dat is echt het laagste van het laagste
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft z’n eigen naam in Gotische letters op z’n onderarm staan.
Ben je wel uitgerust daarna?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:51 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Ik slaap nooit meer dan 6 uur helaas
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]ik iemand die Werder Bremen op zijn onderarm in Gotische letters heeft staan. Nota bene een Vlaamse truckchauffeur
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij al die regrips van Aspinall denk ik dat mn stream blijft hangen en teruggrijpt naar beeld 2 seconde terug
Hoe ging dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Whitlock v Hamilton gaat nooit meer overtroffen worden.
Whitlock 15-7 voor, Hamilton winnen in de verlenging toch?quote:
Whitlock kwam in een kwartfinale, 2011 of zo, met 15-9 voor. Dus dan heb je nog een leg nodig.quote:
Tot zaterdag, wanneer De Sloopkogel zich zal plaatsen voor de finalequote:
Dat moeten we nog maar eens zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:20 schreef Fosive het volgende:
[..]
Tot zaterdag, wanneer De Sloopkogel zich zal plaatsen voor de finale
Je kan niet zeggen dat het geen leuke match was.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk verslaat Van den Bergh de altijd vervelende Van Gerwen.
ja omdat je viaplay hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:22 schreef Fosive het volgende:
[..]
De GP van Frankrijk? Of waar gaat dit over
Helaas ben ik zondag trouwens verhinderd
Dit klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het geen leuke match was.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
De connaisseurs kijken hier:Sky is mensonterend, op Part en misschien Webster na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben die eindeloze observaties van Zjak en Frank een beetje moe.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 04:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sky is mensonterend, op Part en misschien Webster na.
Ik zie liever Dirk in actie dan Danny. De extra expressie vind ik mooi en Danny heeft echt een kutnummer bij zijn opkomstquote:
Friesland is geen Nederland.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk als Nederlanders tegen elkaar spelen
Ja heel erg pro Dirk, maar ik ben bang dat de dodelijk efficiente Noppie hem pakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:11 schreef GwaiLow het volgende:
Godskolere sterke finish hoor van Noppert. Toch heb ik wel een sterke voorkeur voor Dirk, wat jullie?
Eens inderdaad. Hele lastige tegenstander die Noppert. Geeft zo weinig energie mee in de wedstrijd. Je moet echt alles uit jezelf halen. En gewoon heel stabiel, en sterk op de finishes. Niet super spectaculair, maar meestal sterk en solide. Precies zoals Wade.quote:
Zal wel een leuke finale zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit een erg leuk toernooi tot nu toe.
Vandaag gok ik op Price en Van Gerwen.
Dat is geen interessante gok.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit een erg leuk toernooi tot nu toe.
Vandaag gok ik op Price en Van Gerwen.
presentquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Wat rustig hier tijdens een negendarter
Ik heb 'm gezien. Mijn leven is nu voltooid.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Kom nou gewoon bij de Viaplay-familie, dan krijg je kwaliteitsanalyses van Ray met bril in het overhemd gestoken.quote:
Ik heb ViaPlay, nog 'even'.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kom nou gewoon bij de Viaplay-familie, dan krijg je kwaliteitsanalyses van Ray met bril in het overhemd gestoken.
[ afbeelding ]
Er is MMA op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Lees die haters hierboven.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
JAAAAAA MVG GOD. GEBAARTJE VAN DIMI NADOEN GENOT.
Jawel joh. Veel respect ook richting Dimi nu bij Sky.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mike is ook geen sympathieke jongen. Eerst een minuut in jezelf feesten en tegenstander laten wachten met felicitatie.
Jij ziet ook wat je wil zien he.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mike is ook geen sympathieke jongen. Eerst een minuut in jezelf feesten en tegenstander laten wachten met felicitatie.
Bohhh vrouwtje weer even bevruchten hoor.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens smerig knap met die operatie amper 4 weken geleden bohhh.
Paar seconden was dat. Even in jezelf...quote:Op zondag 24 juli 2022 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
GENOT. Jelle had dezelfde operatie en had er 2-3 jaar last van koekoekquote:Op zondag 24 juli 2022 00:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Bohhh vrouwtje weer even bevruchten hoor.
Doe ff niet joh. Ik ben verder pro-Mike gewoon als ie speelt. Tenzij tegen Beaton. Maar Dimi stond beetje als een lulletje rozenwater te wachten.quote:
Dimi werd GEDIAZEPAMMEDquote:Op zondag 24 juli 2022 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe ff niet joh. Ik ben verder pro-Mike gewoon als ie speelt. Tenzij tegen Beaton. Maar Dimi stond beetje als een lulletje rozenwater te wachten.
Dimi is dan ook een lulletje rozenwater.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe ff niet joh. Ik ben verder pro-Mike gewoon als ie speelt. Tenzij tegen Beaton. Maar Dimi stond beetje als een lulletje rozenwater te wachten.
Dimi lijkt mij wel een cuck.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dimi was bang ja. Niets van over.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En yannick?quote:Op zondag 24 juli 2022 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stiekem wel lachen om hoe edgartv er weer totaal naast zat. Die zag Mike en Price er in de eerste rond uit gaan. Edgar heeft nog nooit iets goed voorspeld.
Denk het ook. Maar zal wel lachen zijn voor die MvG haters als hij hem pakt.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:31 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Droomfinale. Denk dat Price wint.
Stijn komt.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:31 schreef Wertha het volgende:
Welke slachtoffers zullen ze bij Viaplay gevonden hebben om het vrouwendartsen te analyseren?
Frans Hoenselaar en Koos.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:31 schreef Wertha het volgende:
Welke slachtoffers zullen ze bij Viaplay gevonden hebben om het vrouwendartsen te analyseren?
Niet de vrouwen Tour?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op welke Sky-stream kan ik de vrouwtjes zien? Gids zegt Sky Sports Action maar daar is nascar.
Gelukkig is er Formule ailEen.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zometeen genieten van de walgelijke worp van Aileen.
Niet eens op schoot bij Zjak?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:24 schreef wimderon het volgende:
Nou, De Graaf wordt dus niks. Corona gehad en nauwelijks getraind.
Karin ten Kate in de commentaarbox naast Zjak!
Vrouwen doen alles op zo'n 20% van wat de mannen doen. Pleuriswijven.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
tot de 4 is wel echt minachting van t vrouwendarts. Als je zoiets wil doen, doe t dan goed. Tot de 6 minimaal. Dit zijn kinderpotjes.
quote:Op zondag 24 juli 2022 14:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwen doen alles op zo'n 20% van wat de mannen doen. Pleuriswijven.
Gek mondje genotquote:Op zondag 24 juli 2022 14:34 schreef Wertha het volgende:
Mw. Turner heeft een gigantisch aseksuele werking op mij.
Aileen is helaas biseksueel ouwe reus.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aileen bevest t vooroordeel over lesbische dartsters maar ook weer ff
Grotere kans op een FFM-trio boh bohquote:Op zondag 24 juli 2022 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aileen is helaas biseksueel ouwe reus.
jammer. Straalt aan alles gebrek aan seksualiteit uitquote:Op zondag 24 juli 2022 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aileen is helaas biseksueel ouwe reus.
Sekah sekahquote:Op zondag 24 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jammer. Straalt aan alles gebrek aan seksualiteit uit
Spanning waarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 14:41 schreef wimderon het volgende:
Op 58 staan met 2 pijlen in de hand en Turner op 70. En dan lekker voor de 20 gaan.
Leg maar uit.
Als ze niet zo dik zou zijn, zag dat er denk ik wel anders uit.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jammer. Straalt aan alles gebrek aan seksualiteit uit
Ik heb haar weleens niet chubby gezien en ja dat ziet er beter uit, maar dat pekke haarquote:Op zondag 24 juli 2022 14:42 schreef Wertha het volgende:
[..]
Als ze niet zo dik zou zijn, zag het er denk ik heel anders uit.
Dobromyslova natuurlijk. Die draait er een wokkel van.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie een vrouwelijke darter zouden kunnen doen, wie zou het zijn en waarom dan Holly Meadwell?
Fallon. Snap niet waarom heel veel mensen haar niet aantrekkelijk vinden. Tis in t land der blinden wel echt de queen of the palace.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie een vrouwelijke darter zouden kunnen doen, wie zou het zijn en waarom dan Holly Meadwell?
Holly Meadwell klinkt echt als een viesdikke darter met obesitas.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fallon nee joh met die haakneus en ook viesdun. Dobrogodinquote:Op zondag 24 juli 2022 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fallon. Snap niet waarom heel veel mensen haar niet aantrekkelijk vinden. Tis in t land der blinden wel echt de queen of the palace.
die is inmiddels ook al wel tegen de 40.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fallon nee joh met die haakneus en ook viesdun. Dobrogodin
quote:Op zondag 24 juli 2022 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Holly Meadwell klinkt echt als een viesdikke darter met obesitas.
De beste vrouw van allemaal was er helaas niet bij. En Ashton lijkt ook net wat minder dan in haar topjaren (al zijn zo'n korte wedstrijdjes natuurlijk een nerveus gedoe).quote:Op zondag 24 juli 2022 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock toch wel oppermachtig met gemiddeldes in de 80. Tja.
Nu is Fallon gewoon enorm wisselvallig, zo’n speelster die van iedereen kan winnen en verliezen. Maar de rest kan er echt heel weinig van.
Ja waardeloos maar we gaan er wel even voor zittenquote:Op zondag 24 juli 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
22:00 beginnen vind ik nogal aan de late kant om te beginnen
Als je het een paar keer probeert lukt het wel, de externe heeft ook geen problemen als je hem eenmaal bereiktquote:
Dames lekker aan het smijten?quote:Op zondag 24 juli 2022 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent geen dartsfan. Jij was er niet vanmiddag Jos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Wat kan mij die dikke wijven schelen. Heb al genoeg vrouwen gezien met dat voetbal.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent geen dartsfan. Jij was er niet vanmiddag Jos
Jij hebt nog nooit een vrouw gezien johquote:Op zondag 24 juli 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die dikke wijven schelen. Heb al genoeg vrouwen gezien met dat voetbal.
Jij heb nog nooit een GGD-priklocatie vanbinnen gezien, wappie.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een vrouw gezien joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |