Waarschijnlijk zijn het mensen die van UWV moeten solliciteren...quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:12 schreef Welfareboy het volgende:
Ga meer sollicitaties verrichten dan!
Ik 4. Altijd aangenomen en altijd zelf vertrokken. 1 week thuis gezeten in 38 jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:27 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb er heel mijn leven nog maar 5 gehad
Tot vorig jaar, in 33 jaar, iets van 6 maanden totaal thuis gezeten.
Nu een sabatical, omdat het kan.
Zoiets, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:36 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik 4. Altijd aangenomen en altijd zelf vertrokken. 1 week thuis gezeten in 38 jaar.
En er toch naartoe blijven gaanquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:07 schreef einzeinz het volgende:
Bij De McDo kun je proberen. Wat ze daar de laatste tijd aannemen is om van te huilen
Van die nieuwe import Nederlanders die gebrekkig Nederlands kunnen, schijt hebben aan hygiëne maar dan wel met een grote glimlach een hamburger serveren aan de klant.
Tja... wat de klant ziet telt. Niet wat daarachter gebeurt.
Ik eet daar al 3 jaar niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En er toch naartoe blijven gaanWat loop je dan te zeuren, het is je eigen keus.
Hoe weet je dan dat het nog steeds zo is?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik eet daar al 3 jaar niet meer
Heb genoeg gezien.
Crematies.quote:
Heb er ooit gewerktquote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het nog steeds zo is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |