Ik kende iemand uit de bijbaantijd die haar kitten Gucci noemde en hem uitliet. Toen ik vroeg hoe ze dat deed antwoordde ze dat ze een halsband voor hem had gekocht waarmee de kitten als een hond op straat liep.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef Cockwhale het volgende:
... welke teringtokkie noemt z'n hond nou Armani...
Tja, van alles moet er iets zijn op de wereld... Dus ook voor malloten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kende iemand uit de bijbaantijd die haar kitten Gucci noemde en hem uitliet. Toen ik vroeg hoe ze dat deed antwoordde ze dat ze een halsband voor hem had gekocht waarmee de kitten als een hond op straat liep.
220 euro voor een plastieken schijfquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:57 schreef Raw85 het volgende:
Kk honten die Armani heten![]()
![]()
Hermes frisbees voor je hont![]()
https://www.hermes.com/us(...)ng-disc-H800544Ev01/
Haha gewoon 220 euro voor een frisbee vragen van ordinair plastic. Briljant hoe dit merk domme mensen uitbuit.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:57 schreef Raw85 het volgende:
Kk honten die Armani heten![]()
![]()
Hermes frisbees voor je hont![]()
https://www.hermes.com/us(...)ng-disc-H800544Ev01/
Ik ga zo in pauze even naar een park doggy play doen en dan 5 van die frisbees vangen, kan ik weer huur betalen en boodschappen doenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haha gewoon 220 euro voor een frisbee vragen van ordinair plastic. Briljant hoe dit merk domme mensen uitbuit.
Boodschappen bij de Aldi zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:03 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ga zo in pauze even naar een park doggy play doen en dan 5 van die frisbees vangen, kan ik weer huur betalen en boodschappen doen
Je hont geen frisbee van 220 euro gunnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haha gewoon 220 euro voor een frisbee vragen van ordinair plastic. Briljant hoe dit merk domme mensen uitbuit.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:03 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik ga zo in pauze even naar een park doggy play doen
Ik rook alleen marlboro gold en het liefst nog mentholsigaretten als ze die hebben en dat nur im Wochenende.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boodschappen bij de Aldi zeker
En een pakje shag.
Mo een optie?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:28 schreef herverwijderd het volgende:
Niet je hond gewoon Abdullah noemen
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik rook alleen marlboro gold en het liefst nog mentholsigaretten als ze die hebben en dat nur im Wochenende.
Veel te goedkoop voor mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hont geen frisbee van 220 euro gunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |