Regelmatig gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:44 schreef wimderon het volgende:
Nog best knap gedaan door Bardet als je kijkt hoe vroeg hij loste.
Prima ingedeeld jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:44 schreef wimderon het volgende:
Nog best knap gedaan door Bardet als je kijkt hoe vroeg hij loste.
Oh god, dan moet ik geen vader wordenquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,
https://scientias.nl/testosteronniveau-van-man-keldert-door-kind/
Is al 2 jaar ouder als Pogacar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerst dacht ik dan Vingegaard jonger was, maar is al 25+ blijkbaar
aah The clinic, met die gare mods en admins, die de sponsoren behagen!quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heeft iemand Merijn Zeeman al gesignaleerd eigenlijk?
Mensen van The Clinic zijn viesmad op Jumbo Postal overigens.
Voor duursporten is 25 absoluut niet je hoogtepuntquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is al 2 jaar ouder als Pogacar.
Pogacar kan nog verbeteren, Vinogaar zit op z'n hoogtepunt
Hoeveel moedertjes zich bij mij niet hebben beklaagd over het gebrek aan trek bij manlief na de (eerste) kleine.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oh god, dan moet ik geen vader worden
"Vroeger" was je op je best op je 27/28e. Dus Vingegaard kan misschien ook nog wat verbeteren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is al 2 jaar ouder als Pogacar.
Pogacar kan nog verbeteren, Vinogaar zit op z'n hoogtepunt
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga mss wat zeuren maar eigenlijk moet wout een team hebben die 100% rond hem is gebouwd. Hij zou er 7 kunnen winnen.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga mss wat zeuren maar eigenlijk moet wout een team hebben die 100% rond hem is gebouwd. Hij zou er 7 kunnen winnen.
Nare kriebels bij het lezen van deze postquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoeveel moedertjes zich bij mij niet hebben beklaagd over het gebrek aan trek bij manlief na de (eerste) kleine.
Het leven is niets dan ellende.
Behalve voor Vingegaard en Jumbo Visma vandaag.
Oei.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nare kriebels bij het lezen van deze post
Alleen als dat team ook Jumbo-Visma heet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eddy ben jij het?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb slaaptekort want ik slaap tekortquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef hhh38 het volgende:
Die blauwe vlekken bij de ogen van Wout, is dat slaaptekort?
Dan moet hij naar Wanty gaan. Daar zou hij de absolute kopman zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |