SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sindsdien kwam men nog twee keer aan in Hautacam. De editie van 2008 verdient ook enige aandacht. Het is de bizarre Tour van Gerolsteiner en Saunier Duval. Riccardo Ricco, Leonardo Piepoli, Stefan Schumacher, Bernhard Kohl. En... Juan José Cobo! Ricco had al twee ritten op zak, Leonardo Piepoli vond het tijd worden om ook een keer te winnen. Samen met ploeggenoot Juan José Cobo kwam hij op kop te rijden. De armzalige Frank Schleck probeerde aan te haken, maar dat stond het duo van Saunier Duval niet toe. Ze vonden het wel weer tijd worden voor een iconische 1-2, zoals op de Zoncolan een jaar eerder. Met z'n tweeën reden ze naar de finish, waarbij Piepoli wel wat moest inhouden om Cobo niet te lossen. Maakte verder niet uit, Schleck kwam pas een halve minuut later binnen en Kohl verloor meer dan een minuut. Twee minuten later kwam Ricco binnen, met in zijn wiel Sastre, Evans en Menchov. Saunier DuvalGoden. Weten jullie trouwens wie het voor het zeggen hadden bij Saunier Duval? Denk het wel, hè. Maar ik mag het graag nog even benadrukken. Grote baas van Saunier Duval: Mauro Gianetti. Waar werkt Mauro tegenwoordig? Oja, UAE. Ploegleider: Matxin. Waar is Matxin tegenwoordig actief? Oja, UAE. Ploegdokter? José Ibarguren. Die zit tegenwoordig dan weer bij Movistar, omdat hij gebrouilleerd is met Gianetti. Na de rustdag mochten de jongens van Saunier Duval nog van Lannemezan naar Foix fietsen, maar toen werden ze een dag later in de buurt van Lavelanet uit het hotel geplukt. Ricco en Piepoli waren positief, en derhalve mocht de hele ploeg oprotten. Op Hautacam kwam Piepoli voor Cobo over de streep, maar aangezien Piepoli op dat moment werd betrapt en Cobo niet staat die zege nu op naam van Cobo. Terwijl Cobo een paar jaar geleden ook door de mand viel en zijn zege in de Vuelta verloor, maar deze etappe heeft hij nog steeds, haha. Na het debacle in de Tour wilde Gianetti even een paar rustige maanden, vooral omdat sponsor Saunier Duval was afgehaakt. Om de toekomst van de ploeg niet in het geding te brengen moest de ploeg het in het jaar daarna iets rustiger aan gaan doen, terwijl Ibarguren gewoon z'n vooraadjes op orde had en de renners vol wilde blijven stoppen. Dat leidde tot een conflict en daarom is de heilige drieëenheid niet meer samen. Al zou je kunnen spreken van een nieuwe heilige drieëenheid, want de trainer van Tadej Pogacar, dr. Iñigo San Millán, was destijds ook actief bij Saunier Duval en tegenwoordig regelt hij de begeleiding van de grootste parels van UAE, naast Pogacar stuwt hij ook Juan Ayuso naar de top. Maar verder is het wielrennen een uiterst zelfreinigende sport waar ze leren van fouten uit het verleden. Haha. Ik verwacht vandaag weer een ouderwetse 1-2. Pogacar als Piepoli, McNulty als Cobo. Piepoli is zelf overigens ook nog steeds actief in het peloton, hij is trainer bij Movistar en begeleidt daarnaast een renner als Alberto Bettiol. Gelukkig hebben we tegenwoordig beter materiaal, de Jumbo foodcoach app en marginal gains. Wat een grap. Oja, in 2014 kwam er voor de laatste keer een rit aan in Hautacam. Toen won Nibali op deze locatie zijn vierde rit van die Tour, een Tour die alle spanning verloor door de abandons van Contador en Froome. Volgens mij reed Horner die dag in de kopgroep, maar hij kon merkwaardig genoeg zijn vormpiek van de Vuelta een jaar eerder niet herhalen. Pinot werd tweede op meer dan een minuut, nee, die editie was minder van belang.
De laatste bergrit van deze Tour begint om 13:30. Na een korte neutralisatie van 10 minuten gaan we vervolgens echt van start. Dankzij dit late tijdstip zijn we overal meteen live, zowel de NOS, Eurosport als Sporza. Bij Sporza zit je wel nog met het nieuws, kan altijd zo zijn dat ze pas een paar minuten later aansluiten. Enfin, de aankomst wordt verwacht tussen 17:25 en 17:54. Redelijk laat, de tijden schommelen nogal. Het weer schommelt ook een beetje, al wordt het in Lourdes overdag met 31 graden toch best warm. Eigenlijk bijna geen wind, klein beetje vanuit het noorden, en geen kans op regen. Boven op Hautacam verwachten we 24 graden, een ontzettend minimale kans op regen en wederom een beetje wind uit het noorden. Wel deels een vrij open klim, dus de wind kan invloed hebben, maar we draaien en keren wat af dus het zal ongetwijfeld niet enorm veel uitmaken.
Het leven van een voorspeller gaat niet over rozen. Heeft Bjerg ineens een wonderdag en is McNulty plotseling de beste klimmer op aarde, probeer dat vooraf maar eens te bedenken. Geen idee wat UAE vandaag in petto heeft, maar als beide heren weer zo'n goede dag hebben kan het vandaag opnieuw uitdraaien op een strijd tussen Pogacar en Vingegaard. Ik durf geen harde uitspraken meer te doen, maar eigenlijk zou deze rit nog beter moeten zijn voor de vluchters. Toch een beetje hoogteverschil in het begin, waar de betere klimmers meteen kunnen aanvallen en daarna een langere vlakke aanloop voor de eerste berg, waar de vluchters een mooie voorsprong kunnen verzamelen. Jumbo gaat niet rijden en dan moeten Bjerg en Hirschi het dus weer samen zien op te knappen. Hoeveel kans de vlucht heeft hangt (zoals altijd) af van de samenstelling van de vlucht, maar ook van het moment van het ontstaan van de vlucht. Gisteren ontstond de vlucht pas heel laat en was er amper tijd om voorsprong te verzamelen voor de eerste klim begon. En dan bots je ook nog op Superbjerg en McNultyman. Niet te doen. Jumbo gaat er in ieder geval wel alles aan moeten doen om een mannetje in de vlucht te plaatsen, daarna zien we wel wat er gaat gebeuren. UAE gaat nog een keer alles op alles zetten, dat lijkt me duidelijk. Pogacar gaat misschien zelfs al aanvallen op de Aubisque, waarom niet? Anders wellicht in de afdaling, of op de Spandelles, of in de afdaling van de Spandelles, of overal. Het wordt een nerveuze dag, vooral voor Vingegaard. Gianetti en Matxin weten hoe je de boel regelt op Hautacam, ik neem vast plaats in de schuilkelder om deze kernaanval te overleven. Een top vijf steek je verder maar in je reet. Of UAE gaat nog een dag full retard en dan kijken we weer naar Vingegaard vs Pogacar of het wordt een dag voor de vluchters en dan zie je dezelfde namen als altijd verschijnen. En Geschke voor de bollentrui, ook niet onbelangrijk. Lutsenko die de Tour van Astana redt, zoiets.
Om zeker te zijn oneindig, helaas.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er in die kroeg moeten zijn volgens de geboortedatumtheorie als het toeval is?
Is er meer eentje voor DSM.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:58 schreef Remco het volgende:
Een interview met Nathan van Hooydonk, daar heb je dus helemaal niets aan.
Nathan is OK.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:58 schreef Remco het volgende:
Een interview met Nathan van Hooydonk, daar heb je dus helemaal niets aan.
Ja, domme formuleringquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om zeker te zijn oneindig, helaas.
Oké @capuchon_jongenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Startinterviews zijn een van mijn grootste ergernissen geworden.
Die staan in jouw top 100?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Startinterviews zijn een van mijn grootste ergernissen geworden.
Sowieso is hier het probleem dat ze een specifieke datum nodig hebben.quote:
https://www.dcode.fr/birthday-problemquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er in die kroeg moeten zijn volgens de geboortedatumtheorie als het toeval is?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fabio en Dylan gebroederlijk achterin
Wellicht geen renner voor een grote ronde nee. Genoeg sprintkoersen voor hem.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten we gewoon tot de conclusie komen dat Fabio geen volwaardige wielrenner is? Ga gewoon lekker baanwielrennen ofzo.
Misschien niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten we gewoon tot de conclusie komen dat Fabio geen volwaardige wielrenner is? [...]
Op WorldTour niveau valt dat eigenlijk vies tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wellicht geen renner voor een grote ronde nee. Genoeg sprintkoersen voor hem.
Erg mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geschke gaat de bergtrui niet winnen
Neequote:Op donderdag 21 juli 2022 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wordt het niet al tijd dat Pogacar en McNulty meeschuiven?
Goed nummer van een leuke bandquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:58 schreef The_Undertone het volgende:
Ja, laten we het nog eens over 'the Wolfpack' hebben
Als Pogi/Vingego voor de rit gaan dan wint de winnaar waarschijnlijk de bergtruiquote:
Dat is nog altijd beter dan Geschke.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Pogi/Vingego voor de rit gaan dan wint de winnaar waarschijnlijk de bergtrui
Dat staat hij hier al de hele dag, want werk en zo.quote:
Zijn 2 Vueltas vergeten?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wellicht geen renner voor een grote ronde nee. Genoeg sprintkoersen voor hem.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Hirschi lost. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter deze Tour. sinds z'n overstap.
heeft toch een paar bidonnen aan kunnen geven...quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Hirschi lost. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter deze Tour.
Vrijdag en zondag zijn binnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan heeft echt wonderbenen gevonden.
Fikse blessure toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:09 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Hoe kan je nu eerst zo goed zijn en dan plotseling zo slecht.
Dat is ook weer zo. Kutfietserquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op WorldTour niveau valt dat eigenlijk vies tegen.
Gelukkig ben ik daar niet ingetuind in de lantaarn pickemquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:10 schreef wimderon het volgende:
Geniets nu gewoon weer in het peloton van een man of 25. Bijzonder.
Van vrijbuiter en ritten kaper naar een anoniem bestaan a la Greggy Rast. De cheque is goed hoop ikquote:
Alleen als ze geloven in de ritzege, zou ik zeggen. Of ze willen Meintjes geen 10 minuten gevenquote:
Madonna's achterneef wil heel zeker weten dat Geschke niet nog een wonder fabriceertquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:12 schreef wimderon het volgende:
Giulio jongen, niet zo zenuwachtig.
Laat Gorka en Verona lekker tempo maken voor Mas ofzo.
En dan verliest hij zo meteen het sprintje van Pinot.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Madonna's achterneef wil heel zeker weten dat Geschke niet nog een wonder fabriceert
Het gegeven dat topsprinters in zware bergritten vlak voor de tijdslimiet binnenkomen en moeten harken om het te halen, is al zo oud als de weg naar de Champs Elysées.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Kutfietser
Nja, maar zijn genoeg wedstrijdjes waar ie leuk mee kan doen. Sowieso de grote rondes wat beter uitzoeken qua parcours.
Vaker heb je sprint-bergen-heuvels-sprint-bergen. Als je hem dan één bergketen laat overleven heb je zeg 5-6 sprintkansen gehad. Kan ie dan naar huis. Moet je alleen niet je team omheen bouwen.
Lastig, want hij is wel rap om wat etappes binnen te harken.
Slim. Je moet altijd proberen te gaan tijdens een interview met een saaie wielrenner.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
Schijnbeweging Pogchamp tijdens het interview met Koentjuh.
Hij gaat naar de Vueita, dat is BREAKING NEWSquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:14 schreef alpeko het volgende:
Poga op kop? Gelukkig horen we Koen nog.
Inplaats van Stevenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij gaat naar de Vueita, dat is BREAKING NEWS
Kopgroep die het haalt zonder Ciccone top-3 en dan kan het jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch kan het nog steeds mathematisch voor Geschke.
Ja die zit bij de eerste groep. Meintjes niet. Dus kan me wel voorstellen dat die groep de vrijheid gaat krijgenquote:
Zo gezien had Cofidis beter de groep kunnen laten rijden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kopgroep die het haalt zonder Ciccone top-3 en dan kan het ja
Mensen denken vaak dat 'sprinters' niet vooruit geraken maar ze klimmen nog steeds beter dan menig tweederangs profrenner.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gegeven dat topsprinters in zware bergritten vlak voor de tijdslimiet binnenkomen en moeten harken om het te halen, is al zo oud als de weg naar de Champs Elysées.
(Men zou bijv. Robby McEwen kunnen laten inbellen, zoals dat tegenwoordig zo vaak gebeurt. Maar hij is de enige niet.)
Als Jakobsen in de grootste ronde van het jaar één of twee etappes wint, en de finish in Parijs kan halen (ik duim voor hem), dan is hij gewoon een volwaardig wielrenner. Zelfs meer dan dat.
Alles of niets, neem aan dat hij dat zelf ook wel wist, maar het was z’n enige kans. En nog steeds niet kansloos nu voor de truiquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geschke die toch niet zo'n klimmer blijkt als ie zelf had gehoopt. Ik kan hier wel van genieten
Voor mij is hij ook een volwaardig renner hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gegeven dat topsprinters in zware bergritten vlak voor de tijdslimiet binnenkomen en moeten harken om het te halen, is al zo oud als de weg naar de Champs Elysées.
(Men zou bijv. Robby McEwen kunnen laten inbellen, zoals dat tegenwoordig zo vaak gebeurt. Maar hij is de enige niet.)
Als Jakobsen in de grootste ronde van het jaar één of twee etappes wint, en de finish in Parijs kan halen (ik duim voor hem), dan is hij gewoon een volwaardig wielrenner.
Ja, hij was er zelf realistisch over. Hij weet zelf ook wel dat hij niet de beste is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geschke die toch niet zo'n klimmer blijkt als ie zelf had gehoopt. Ik kan hier wel van genieten
Kan dit?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eekhoff aangereden omdat die tegen Wout gesprint had.
Nils Eekhoff en Bauer van de weg gereden.quote:
Die was niet voor niets buiten de oorspronkelijke selectie gelaten (en liep ook nog eens corona op in Zwitserland).quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Hirschi lost. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter deze Tour.
Deed zelf heel lang verslag van op de motor.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat is een parodie op een commentator.
Het is wel waar dat de ene Tour de andere niet is. Maar ga eens na hoeveel erg goede renners bijna een (figuurlijke) moord zouden willen plegen om alleen al één etappe in 1 van de grote rondes te winnen in hun carrière, en al helemaal een rit in de Tour. En hoeveel het voor velen betekent dat ze Parijs kunnen halen. Jakobsen heeft die Touretappe binnen en houdt nog steeds kans op de finish in Parijs (misschien wel als eerste....).quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Voor mij is hij ook een volwaardig renner hoor.
Maar deze tour is wel qua parcours wat matig voor zulke mannen. Ik snap dat een etappe in de tour van onschatbare waarde is, maar Patlef verwacht eigenlijk wel meer dan 1 of 2. Persoonlijk zou ik dan ook naar de parcousen van de andere rondes kijken. Kun je in de Giro bv 8 keer ipv 5 keer in de Tour sprinten, dan zou dat mijn keus zijn. Maar sponsortechnisch snap ik het wel hoor. Ik vind het alleen jammer.
Maar wel mooi hoe hij zich iedere dag compleet uitelkaar trekt om op tijd binnen te komen.
Zal afhangen van de plannen van McNulty, denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ziet er wel uit als mogelijk voor de kopgroep
Haha met terugwerkende kracht heel grappig dat Maarten probeert om de renners de schuld te geven. "Ze namen o zo veel risico's."quote:
Er bestond wel doping waar je spontaan blond haar van kreeg.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Alpecin na bestaat er geen goede doping voor je haar.
Noem jezelf geen volwaardig renner als je nooit Parijs hebt gehaald.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is wel waar dat de ene Tour de andere niet is. Maar ga eens na hoeveel erg goede renners bijna een (figuurlijke) moord zouden willen plegen om alleen al één etappe in 1 van de grote rondes te winnen in hun carrière, en al helemaal een rit in de Tour. En hoeveel het voor velen betekent dat ze Parijs kunnen halen. Jakobsen heeft die Touretappe binnen en houdt nog steeds kans op de finish in Parijs (misschien wel als eerste....).
En ook dat laatste punt wat je noemt: een goed wielrenner moet kunnen lijden. Of je dat nou moet doen voor de gele trui of voor de Rode Lantaarn.
Op 0.09 zie je de twee motoren voorin naar links uitwijken terwijl ze niet weten wat achter hun zit. Waardeloze manoeuvrequote:
Hiermee doe je onze euforie tekort.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:25 schreef Dutch_view het volgende:
TDF reactie op moment dat Maarten eruit moet
[ afbeelding ]
Popegacar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie krijgt cadeautjes vandaag? Gummibeer mee in de zak naar Spanje.
Groupama zal toch ook wel gaan rijden uiteindelijk. Anders geef je de top 5 van Gaudu zomaar aan Meintjes. Die zitten met de complete ploeg (zelfs Le Gac en Duchesne, leg maar uit) in het peloton of daarvoor (Pinot/Madouas).quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal afhangen van de plannen van McNulty, denk ik
Nou... van mij mogen nagenoeg al die meerijdende tv-commentatoren vertrekken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
En terecht. Gummibeer hield zich eerst ook van domme "heb het niet gezien"
Parodie op een commentator. Nooit meer terug aub
Je zou verwachten dat Arkea nog wel een keer gaat rijdenquote:
Die is Meintjes voorbij? Jeetjequote:
Niet akkoord. Ik vind het altijd een toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou... van mij mogen nagenoeg al die meerijdende tv-commentatoren vertrekken.
Inmiddels zijn er wielerlanden en sportzenders over de hele wereld, en allemaal moeten ze oude hoeren in het peloton hebben om niets zinnigs te kunnen toevoegen. Wat mij betreft mogen die allemaal opkrassen. Zou misschien wel (minstens) de helft van het aantal motoren kunnen terugdringen.
Sowieso de meerijdende commentatoren op motoren voegen niets toe. We zien alles in beeld en op livedata zien we precies wie achter zit en waar. Dat scheelt toch al een tiental motorenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er wielerlanden en sportzenders over de hele wereld, en allemaal moeten ze oude hoeren in het peloton hebben om niets zinnigs te kunnen toevoegen. Wat mij betreft mogen die allemaal opkrassen. Zou misschien wel (minstens) de helft van het aantal motoren kunnen terugdringen.
Ter afscheid een ode van Robert Longquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
En terecht. Gummibeer hield zich eerst ook van domme "heb het niet gezien"
Parodie op een commentator. Nooit meer terug aub
Daarom, ik vind het wel mooi hoor. Alleen zie ik ze persoonlijk wat 'slimmer' kiezen qua parcours.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is wel waar dat de ene Tour de andere niet is. Maar ga eens na hoeveel erg goede renners bijna een (figuurlijke) moord zouden willen plegen om alleen al één etappe in 1 van de grote rondes te winnen in hun carrière, en al helemaal een rit in de Tour. En hoeveel het voor velen betekent dat ze Parijs kunnen halen. Jakobsen heeft die Touretappe binnen en houdt nog steeds kans op de finish in Parijs (misschien wel als eerste....).
En ook dat laatste punt wat je noemt: een goed wielrenner moet kunnen lijden. Of je dat nou moet doen voor de gele trui of voor de Rode Lantaarn.
Eerder andersom.quote:
Gezien het gevaar dat ze opleveren vind ik van niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Niet akkoord. Ik vind het altijd een toegevoegde waarde.
Carrel, Gio, Bertje, Wiggo en Gummibeer voegen inderdaad niets toe; dan liever een paar extra tv-motoren (voor extra beelden).quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nathan van Bjergdonck is helemaal niet verrassend.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Worden er al vragen gesteld bij de klimprestaties van Nathan?
Er wordt al goed gereageerd op die tweet, de meeste vooral ook de motard het kwalijk nemenquote:
Maar groep gele trui verliet nu een seconde per seconde.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Worden er al vragen gesteld bij de klimprestaties van Nathan?
Het enige wat Maarten en Karrel doen is het doorgeven van wie waar rijdt, (achterhaalde) verschillen doorgeven en acties die al in beeld zijn geweest benoemen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ga weg. Schei uit. Hou op.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Zo'n motard heeft een helse klus. Dat leidt geen twijfel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er wordt al goed gereageerd op die tweet, de meeste vooral ook de motard het kwalijk nemen
Bijna geen reacties die meegaan in Renaats zijn gezemel
Jij bent de enige.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat de Natte Wind een notoire scheefpoeper is? Wat een verhaal, jongens toch.
https://sportnieuws.nl/fu(...)ioene-blanka-vlasic/
Charlotte wordt er onpasselijk van, tenzij ze zelf vreemdgaat.quote:In het jaar 2020 was ontrouw de meest voorkomende reden voor het stuklopen van een liefdesrelatie. Ontrouw blijft een heel pijnlijk onderwerp. Charlotte Van Looy heeft het meegemaakt en schreef er een boek over met de titel: tussen hart en verstand.
“Ontrouw beperkt zich niet meer enkel tot de werkvloer. Als je iets wil, of je nu van thuis werkt of niet, zal je altijd wel een manier vinden om daar te geraken.”
Charlotte Van Looy is fysiek ziek geweest toen ze de ontrouw ontdekte. Ze moest ervan flauwvallen en overgeven: “Lichamelijk ziek zijn in deze situatie is normaal. Maar op dat moment lijkt dat niet normaal. Ik moest heel veel huilen, hyperventileren, maar ook echt overgeven en flauwvallen. Dat was gelukkig niet langdurig. Het was de eerste keer dat hartzeer, in de letterlijke zin van het woord, bestond. Ik had steken in de borststreek. Omdat je door een emotioneel trauma aan het gaan bent.” Want wat ze dacht dat was, was niet.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:36 schreef Momo het volgende:
Zo te zien heeft Tour de Tietema de berg ondergekalkt
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:36 schreef Momo het volgende:
Zo te zien heeft Tour de Tietema de berg ondergekalkt
Daarom kom je daar ook niet zomaar te werken als motard, dan moet je wel wat kunnen. Iedereen kan fouten maken, alleen lullig dat renners daar de dupe van zijn. Als motards elkaar omver rijden dan kunnen ze lekker op elkaar schelden. Vind wel dat de ASO strenger moet kijken wie ze er allemaal nog laten rijden want een heksenketel is t zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zo'n motard heeft een helse klus. Dat leidt geen twijfel.
Zelfs al zat hij fout, ik zou hem niet al te hard willen aanvallen.
Maar er zijn er gewoon veel te veel, ze rijden kriskras door het wielerveld, ze rijden de ene renner in de weg en de ander zuigen in hun zog naar voren, ze meerderen en minderen vaart op de zotste momenten (soms noodgedwongen), en dat terwijl de wielersport zonder al die motoren en auto's al link genoeg is.
Het was vorig jaar ook al zo krap met die arme Wout Poels.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef wimderon het volgende:
Zou wat zijn als het bergklassement aankomt op dat ene puntje in de laatste etappe.
Zeker. Het gaat mij om het laatste. Minder heksenketel die het gevaar voor de renners groter maakt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Daarom kom je daar ook niet zomaar te werken als motard, dan moet je wel wat kunnen. Iedereen kan fouten maken, alleen lullig dat renners daar de dupe van zijn. Als motards elkaar omver rijden dan kunnen ze lekker op elkaar schelden. Vind wel dat de ASO strenger moet kijken wie ze er allemaal nog laten rijden want een heksenketel is t zeker.
Die mag nog wel even naar die groep in de afdaling.quote:
Mix van Klopp en Guardiola-genot heeft weer geweldig gescout.quote:
Dat verwacht je toch ook nietquote:
Pinot gaat de rit winnen en heel Frankrijk juicht meequote:Op donderdag 21 juli 2022 15:39 schreef The_Undertone het volgende:
FDJ heeft stiekem best een goed team in de breedte, wel jammer dat Brilsmurf Gaudu en Tibo Pino net niet goed genoeg zijn
Ja.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:44 schreef Aguero het volgende:
Mattan te gast, die kan vast z'n mening geven over de motor van Maarten.
Als hij de Spandelles pakt en Vingegaard wint de etappe dan staat hij 1 punt achter.quote:
Wel nog met zijn teamgenoten?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:48 schreef Aguero het volgende:
Jakobsen boven op 10:36
Daarachter nog Zeits, GVK en ... Bjerg.
Tijdslimiet ~40 minuut
Bjergquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:48 schreef Aguero het volgende:
Tijdslimiet ~40 minuut
40 minuten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef Blik het volgende:
[..]
En hoeveel mag die ongeveer verliezen?
Wolfpack Hecht in slagorde. U569 Seneschal makes the contact and leads them. U94 Jakobsen scores a kill in the dark. U124 Cattaneo sinking four in two approaches, U406 Lampaert suffers failure on launchquote:
De Tour van de Kamikazeknechtenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
Bjerg gaat het misschien ook wel niet halen vandaag
Die verloor stelstelmatig tijd vanaf de top.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Mas inderdaad weg, zit met Gorka bij LLS nu. Zou hij weer gecrasht zijn?
Dat ze niet nu al stijf achteraan rijden is een goed teken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat het met Jakobsen wel goed komt vandaag
Oké, wel heel matig danquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die verloor stelstelmatig tijd vanaf de top.
Even bergtruitje winnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kijk nu ook. Nog iets gemist?
Ik zie dat Wout zijn besloten vennootschap ook weer geactiveerd heeft.
Dat zou geen probleem mogen zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:48 schreef Aguero het volgende:
Tijdslimiet ~40 minuut
Als de ereplaatsen van Mat Jörgensen straks het enige tastbare zijn dan weet je dat het einde nadertquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Eus gaat een buitenaardse Valverde nodig hebben in de strijd tegen degradatie, sneu. Gelukkig is Ivan Garcia thuisgelaten om elders, op een niveau lager, voor de punten te zorgen. Lap, die is nergens opgesteld.
Lijkt mij ook niet, die lag al meer dan 5 minuten achter in zijn eentje toen de eerste col nog van start moest. Toen zat Jakobsen nog rustig in het pelotonquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
Bjerg gaat het misschien ook wel niet halen vandaag
Het Movistar van dit niveau zal ik niet missen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als de ereplaatsen van Mat Jörgensen straks het enige tastbare zijn dan weet je dat het einde nadert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |