Won een sprintje van Wout zonder dat aan te kondigenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
Waarom haten Belgen Eekhoff eigenlijk?
WIM VAN EST.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staat er van ons nog een naam op de Aubisque, geschreven door TieteGod?
Hij sprintte tegen Van Aert zonder daar schriftelijke toestemming van Van Aert voor te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
Waarom haten Belgen Eekhoff eigenlijk?
Je zou maar de hele dag tegen dat verspookte hoofd van Vlasic aan moeten kijken, ik snap hem wel. Maar trouw er dan niet mee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat de Natte Wind een notoire scheefpoeper is? Wat een verhaal, jongens toch.
https://sportnieuws.nl/fu(...)ioene-blanka-vlasic/
Smal weggetje, die motoren moeten niet eens in de buurt van de renners zijn. Dit mag gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.
Oh ja, lol, Belgen zijn een grapquote:
Dat is niet waar mijn opmerking over ging. Dit is een binnenpretje tussen Slobeend en mij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen voor deze doodsbedreiging
Double O Matejquote:
Philipsen kon nog op gelijke stand komen als Philipsen iedere tussensprint en etappe zou winnen en van Aert helemaal geen punten zou pakkenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Wout was toch al zeker? Of geen punten op de lijn gisteren?
Da's toch nog zo'n 50 km... staan er nog wat piekjes tussen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:49 schreef alpeko het volgende:
Kun je Pau zien liggen vanaf de Aubisque?
Eigenlijk was het groen na rit 4 al zeker, als het dat voor de Tour al niet wasquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Wout was toch al zeker? Of geen punten op de lijn gisteren?
Ik dacht dat Ruben van Gucht met zo'n wellnesswappievrouw was, of loop ik hopeloos achter?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou maar de hele dag tegen dat verspookte hoofd van Vlasic aan moeten kijken, ik snap hem wel. Maar trouw er dan niet mee.
Gummibeer beukt hem zo van de fiets.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die hoeft zich de komende jaren niet meer in Vlaanderen te vertonen.
Zou goed kunnen maar ik wilde deze mooie stad toch nog even genoemd hebben vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Da's toch nog zo'n 50 km... staan er nog wat piekjes tussen?
Ja maar dat was gisteren halverwege toch? Dus op bergritten liggen geen punten aan de streep?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Philipsen kon nog op gelijke stand komen als Philipsen iedere tussensprint en etappe zou winnen en van Aert helemaal geen punten zou pakken
Het gelijk van Koffieplanter.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
De mannen van de radio op de Belg, Sinkeldam bij de NOS en Contador in het Spaans op Eurosport. Lekker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |