Mwah, weet ik niet. Het gros van het geld zal ingezet worden op handicaps, en die worden zo neergezet dat het (grofweg) 50/50 is qua kansen, genoeg mensen die ingezet hebben op Saoedi-Arabië +2.5 ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:38 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hahaha lekker. Denk dat voor de rest iedereen verloren heeft op die wedstrijd.
Verlies maar dan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Minder dan 3.5 doelpunten Frankrijk - Australië op 6,5 meegenomen.
(dus geen doelpunten meer, maar dat was een lagere odd)
Dat is zeker geen slechte odd, maar het zou me wel echt verbazen als er geen goal meer viel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Minder dan 3.5 doelpunten Frankrijk - Australië op 6,5 meegenomen.
(dus geen doelpunten meer, maar dat was een lagere odd)
Helaas.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu wordt het pas echt interessant.
Het kan natuurlijk, maar ze overtuigen absoluut nog verre van wat betreft geloof erinquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu mag speciaal voor @:Fok-it de volgende ook wel vallen.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk, maar ze overtuigen absoluut nog verre van wat betreft geloof erin
Ja, oke. Iets te voorbarigquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk, maar ze overtuigen absoluut nog verre van wat betreft geloof erin
Ben jij nog van de betjes dit WK Woodu of wacht je tot het schansspringen?quote:
Ik heb geen cent op het WK staan, die tijden zijn wel een beetje voorbij (al de nodige jaren)quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij nog van de betjes dit WK Woodu of wacht je tot het schansspringen?
Heel begrijpelijk hoor! Je kan er keiharde knaken mee verdienen, maar dan moet je er absoluut veel tijd in steken. Daar moet je ook maar net zin in hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb geen cent op het WK staan, die tijden zijn wel een beetje voorbij (al de nodige jaren)
Wie weet zie ik in de winter nog wat leuks, alleen denk ik niet dat ik zin heb om de uren er weer in te gaan steken naast het gewoon kijken naar en genieten van de sport
Zeker, hoe kleiner de markt, hoe meer winst je kunt halen, relatief gezien. Als je er de uren in stopt in het volgen van al het nieuws, bekijken van alle specifieke zaken etc natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:45 schreef knaapke86 het volgende:
Zitten genoeg verdienmodellen in wedden op sport hoor. Goede business voor mij.
Het is wel een ding om achteraf geen weddenschappen te melden, daar kan niemand iets mee.quote:Op woensdag 23 november 2022 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Niet gemeld hier, maar nu wel een 5,25x op geen doelpunt tweede helft gewonnen. Is dat een ding ofzo in WOS dat het lot zo werkt?
Het is Nattekrant. Die doet toch wat hij zelf wil…quote:Op woensdag 23 november 2022 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is wel een ding om achteraf geen weddenschappen te melden, daar kan niemand iets mee.
Dat is zeker waar. Daarnaast zijn er ook manieren om altijd (in de marge) te winnenquote:Op woensdag 23 november 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, hoe kleiner de markt, hoe meer winst je kunt halen, relatief gezien. Als je er de uren in stopt in het volgen van al het nieuws, bekijken van alle specifieke zaken etc natuurlijk.
Ja, maar dan moet je wel veel inzetten en bij meerdere bookmakers, en dan ga je geheid rap tegen limieten aan lopen waardoor het je per keer een halve euro oplevert ofzoquote:Op woensdag 23 november 2022 22:30 schreef knaapke86 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarnaast zijn er ook manieren om altijd (in de marge) te winnen
Het aftertimen waar ik het eerder over had is niet een uit de lucht gegrepen term binnen WOSquote:Op woensdag 23 november 2022 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Niet gemeld hier, maar nu wel een 5,25x op geen doelpunt tweede helft gewonnen. Is dat een ding ofzo in WOS dat het lot zo werkt?
Ik zou juist denken dat een screenshotje het er nog even extra inwrijftquote:Op woensdag 23 november 2022 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het aftertimen waar ik het eerder over had is niet een uit de lucht gegrepen term binnen WOS
Hoe hoger de odd bij het aftertimen, hoe groter het 'ja hoor, tuurlijk'-gevoel is als er geen screenshotje gepost wordt. En als die wel gepost wordt is het alsnog irritant
Bij een odd van 5 ofzo, ach, maar bij odds van dubbele cijfers of meer komt het op een gegeven moment naast irritant vooral ongeloofwaardig overquote:Op woensdag 23 november 2022 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat een screenshotje het er nog even extra inwrijft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |