als het bij iedere aflevering zo was wel ja, ik hoop dat dit de uitzondering wasquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij iets een 5 geeft is de gedachte dat het niet je serie is toch niet zo raar. Ofzo.
Ik heb liever dat jullie apart lunchenquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:neef_wuppie en ik overwegen ook mee te doen aan de ik ga lunchen act.
Het is hier een stuk later dus gelukkig kunnen we onze acts los van elkaar doenquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jullie apart lunchen
Is dit een prequel?quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie trouwens nog even je mening geven over de nieuwe House of the Dragon trailer?
GGMM in F&S / [HBO] House of the Dragon (22-08-22)
Van Tarado had ik al een mening binnen hij vindt het GTST met draken
Wow, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heet letterlijk house of dragons, je hebt GoT toch gezien domme mongool.
Dan snap ik niet waarom het je uberhaupt boeit of het een prequel is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat je kwaad werd.
Maar nee ik heb GoT niet gezien, daarom vroeg ik het dus.
Als het na GoT zou afspelen dan zou ik eerst GoT willen kijken, nu niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom het je uberhaupt boeit of het een prequel is.
Natuurlijk niet, dat doen wij toch ook niet. Dan mist de prequel vaak kracht. Ik zou mensen ook niet eerst BCS aanraden en dan pas BB.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het na GoT zou afspelen dan zou ik eerst GoT willen kijken, nu niet.
Jezus christus, dat is toch niet zo moeilijk?
Het is goed met je.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat doen wij toch ook niet.
Ja oke, dat klopt wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:20 schreef GGMM het volgende:
Neemt niet weg dat het nog steeds in de OP staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |