Daar komt ie met kerst nog wel achterquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:55 schreef Cockwhale het volgende:
De echte vraag is, wat is er met flappie gebeurt?
Battle scarsquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:57 schreef Aiciu het volgende:
Laatst nog mn poot gestoten, kk diepe wond maar na een keer schelden geen neuk meer gegeven.
Wel mooie litteken aan overgehouden
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:55 schreef Cockwhale het volgende:
De echte vraag is, wat is er met flappie gebeurt?
GGZ NL faalt weer ongekendquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:14 schreef Welfareboy het volgende:
Ts is gewelddadig dit is wachten totdat het mis gaat
TS gaat volgende week traantje onder zijn oog tatooeren omdat hij zijn oom per ongeluk heeft aangetikt met zijn grote teenquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:58 schreef Näsenbar het volgende:
Wodeh TS is de Badr Hari van het kamp!
quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:58 schreef Näsenbar het volgende:
Wodeh TS is de Badr Hari van het kamp!
Zat ie je moeder weer te bonken?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:46 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb mijn oom Moreno wel eens van een (meerderjarige) vrouw getrapt.
Waarom heb je niet eerst gevraagd waarom hij jou schopte? Gezien je klacht....quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mijn oom woont naast ons was vanavond door het lint omdat het konijnenhok open stond.
Hij ging er vanuit dat ik het gedaan had en voor ik kon ontkennen deelde ie een trap tegen mijn been uit.
Ik weet niet wat me bezielde, maar ik trapte a la minuut terug.
En op het plekje dat het meeste zeer doet.
Nu zit ie de hele avond op de bank bij te komen en moet zij vrouw koelelementen brengen.
Valt me mee dat mijn ouders het rustig hebben opgevat.
Ze zijn eerder verbaasd maar ik krijg er geen verkeerd word over.
Klacht: mensen die eerst schoppen en dan pas vragen stellen.
Antiklacht: Vind het achteraf wel kicken eigenlijk.
Zal het aan het weer liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |