Ken ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is alles behalve corona proof.
Hugo draait zich om in zijn graf als hij dit ziet.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is alles behalve corona proof.
Hugo draait zich om in zijn graf als hij dit ziet.
En scheelt de vaatwasser of jijzelf wat gewas na afloop. En er zal altijd wel iemand knoeien vanuit het bord op de tafel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:18 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik heb vanavond mijn nichtje meegeholpen met een kinderfeestje van haar zoon
na het spelen mochten ze blijven eten, lange tafel
schoon zeil op tafel, dikke klodders saus op tafel, snacks en patat op de tafel, kinderen konden graaien wat ze willen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets als sfeer impressie
Kids die aanschoven waren aan het genieten, je had hun gezichtjes moeten zien zo blij
lekker appelmoes en mayo enzo in die bekjes, lekker roeren op de tafel, zo blij waren ze met dit eet festijn
klacht; nu al zeikende woke moeders die mijn nicht lastig vallen dat kinderen nooit meer mogen komen op een verjaardagsfeestje van hun kroost nog een keer van een tafel moet eten
Blijf met je tengels van mijn quote af en het is patat.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn quote af en het is friet.
Ga eens even snel de WC managen!quote:
Zelfgemaakte mayonaise genotquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:37 schreef Molo het volgende:
Was het wel mayonaise of vieze frietsaus?
Echte kenners weten
@:derrabbit
Nasi gorengquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Volgend jaar de tafelspaghetti-versie
Beter dan die kartonnen dingen die overal de smaak van verpesten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:49 schreef Het_Bokje het volgende:
De echte klacht is natuurlijk:
DIE PLASTIC RIETJESSSS!!!!111!!!![]()
Kinderen weer binnen latenquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Als die kids de hele middag buiten hebben gespeeld dan is dit toch helemaal prima
quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn quote af en het is friet.
Of die foto's zijn nog uit het pre-smartphone tijdperkquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Edit: Ik zie geen mobieltjes, fake/staged news dus.
Daar is de kwaliteit van de digifoto's te goed voorquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Of die foto's zijn nog uit het pre-smartphone tijdperk
Goede DLSR camera's waren toen al wel te krijgen. Een erg populair model als de Canon EOS 300D is inmiddels ook alweer een jaar of 20 oud.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:18 schreef Het_Bokje het volgende:
Daar is de kwaliteit van de digifoto's te goed voor
Lekker patsen met je 5.2 MP Konica camera, good times....
Natuurlijk, mijn Konica 5.2-voorbeeld is uit +/- 2003. Zal toen zo'n ¤ 400 gekost hebben? EOS 300D het dubbele (excl glas) gokje. Ik bedoelde eigenlijk de point-and-shoot compact-digi-camera's.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Goede DLSR camera's waren toen al wel te krijgen. Een erg populair model als de Canon EOS 300D is inmiddels ook alweer een jaar of 20 oud.
Met seks hebben vliegen alle lichaamssappen van iedereen vaak heen en weer maar dít vind je vies?quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:45 schreef LanaMyst het volgende:
VInd het ook maar een smerige kliederboel eigenlijk bah. Denk ook niet dat ik dat als kind zijnde had kunnen waarderen, was meer het type die een eigen bordje wil.
Maar als die kinderen dat toch leuk vinden moeten die moeders niet zo zeiken.
De tafel met friet en snacks in de OP ziet er veel smakelijker uit als whatever ze in dit filmpje geserveerd krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:23 schreef Sapstengel het volgende:
Klagen over dat kinderen van de tafel moeten eten, maar zelf de hoofdprijs betalen voor een dessert als dit
Gewoon tegen die klagende moeders zeggen dat ze het ook zo doen in sterrenrestaurants.
Eten en seks zijn twee verschillende dingen, ik hou er iig niet van als anderen in mijn eten zitten te graaien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Met seks hebben vliegen alle lichaamssappen van iedereen vaak heen en weer maar dít vind je vies?![]()
![]()
Heerlijk, mensen blijven toch bijzonder volk
quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Eten en seks zijn twee verschillende dingen, ik hou er iig niet van als anderen in mijn eten zitten te graaien.
Word ook altijd pislink van die mensen waarmee je dan een patatje/frietje gaat eten, bied je ze een portie aan wat ze afslaan om wat voor reden dan ook, maar vervolgens wel in mijn bakje gaan graaien
Waa waarschijnlijk idd gewoon goor.quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:19 schreef DerRabbit het volgende:
Die zogenaamde 'woke' moeders zijn helemaal niet woke. Die hebben gewoon kinderen thuis zien komen die aan het klagen waren dat ze smerige patat kregen ipv frietjes. Ergo de echte klacht in dit topic is dat TS een culinair barbaar is die aardappel reepjes patateerd en dit aan kinderen voert![]()
![]()
Herkenbaar. Er zijn weinig dingen zo fucked up als mensen die aan jouw eten zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Eten en seks zijn twee verschillende dingen, ik hou er iig niet van als anderen in mijn eten zitten te graaien.
Word ook altijd pislink van die mensen waarmee je dan een patatje/frietje gaat eten, bied je ze een portie aan wat ze afslaan om wat voor reden dan ook, maar vervolgens wel in mijn bakje gaan graaien
Zo praat je niet over je moeders doos!quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Beter dan die kartonnen dingen die overal de smaak van verpesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |