Ik wel! Wormen lokkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet je trouwens waarom vogels dat doen ?
Ja dan komen de wormen naar boven en dan hapquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet je trouwens waarom vogels dat doen ?
Ik dacht dat ze nodig moesten plassenquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan komen de wormen naar boven en dan hap
Dat doen kinderen welquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nodig moesten plassen
Jaaaquote:
Toen ik twee jaar was stond ik ook altijd met mijn regenlaarsjes te stampen op het terrein van de campingquote:
Wij deden het vroeger ook als mijn vader en broers gingen vissenquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar was stond ik ook altijd met mijn regenlaarsjes te stampen op het terrein van de camping![]()
Veel wormen dat ik ving. Ze hebben me zelfs op de foto gezet met een bak wormen in mijn handjes
Kreeg je thuis zo weinig te eten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar was stond ik ook altijd met mijn regenlaarsjes te stampen op het terrein van de camping![]()
Veel wormen dat ik ving. Ze hebben me zelfs op de foto gezet met een bak wormen in mijn handjes
Ik weet niet waarom maar ik vond het geweldigquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Wij deden het vroeger ook als mijn vader en broers gingen vissen
Mijn opa stopte iets met stroom erop in de grond. Poef daar waren zequote:Op woensdag 20 juli 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vond het geweldigNiet eens om te vissen gok ik
lolquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa stopte iets met stroom erop in de grond. Poef daar waren ze
Het dynamiet was op?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa stopte iets met stroom erop in de grond. Poef daar waren ze
Ik denk niet dat een betere manier was. Wel met vissenquote:
Oh wauwquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger een tijdje apparatuur staan plaatsen om dynamiet ontploffingen te registreren dat in de grond was gestopt
Miep miepquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger een tijdje apparatuur staan plaatsen om dynamiet ontploffingen te registreren dat in de grond was gestopt
quote:
Maar dan kun je ze soms doormidden steken ... sws is dit dierenmishandelingquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
Een schep in de grond steken en daar heen een weer mee gaan werkte altijd als wij wormen wilden hebben om te vissen.
Ik weet uit ervaring dat die twee helften blijven levenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze soms doormidden steken ... sws is dit dierenmishandeling
Vissen ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze soms doormidden steken ... sws is dit dierenmishandeling
Dat jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook ... maar er wordt met verschillende maten gemeten
nee nach 2 dagen kommen ze op datquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
26 hier ... is je afstandsbediening gefixed?
Koop gewoon zoietsquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 2 dagen kommen ze op dat
het gaat niet programmieren
Lekker groeten prutje hier wat wok en tomaten saus. Wat knoflook en ik heb per ongeluk een teen heel door de groente gegooid. Die kom ik vanzelf wel tegen, geen tandarts afspraak morgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Dan maar een maaltijd salade met tonijn gemaakt
quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Ik slaap al leuke Sly!Ja klopt, het was inderdaad het cafe waar Amelie Poulain altijd kwam, Cafe Des Deux Moulins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy in mijn herinnering was het in het cafe van Amelie. Amelie.![]()
Maar welk cafe was het precies?
Dat jij dat nog weetBen jij inmiddels nog geen 40? Dan is je geheugen nog in prima conditie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
heb ik gisteren bestellt kommt freitagquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop gewoon zoiets
https://www.amazon.nl/Ver(...)f=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅīÕŅ&crid=1TXTLX6JBPDW5&keywords=panasonic+remote+control+blue+ray&qid=1658334914&sprefix=panasonic+remote+control+blueray%2Caps%2C171&sr=8-1
Daar hou ik nooit rekening mee, maar daarom hadden we vroeger thuis nooit knoflook... Ik werd hier ooit een keer behandeld door een Spaanse tandartse en die had echt wel knoflook gegeten ..quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker groeten prutje hier wat wok en tomaten saus. Wat knoflook en ik heb per ongeluk een teen heel door de groente gegooid. Die kom ik vanzelf wel tegen, geen tandarts afspraak morgen.
Ik welquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou ik nooit rekening mee, maar daarom hadden we vroeger thuis nooit knoflook... Ik werd hier ooit een keer behandeld door een Spaanse tandartse en die had echt wel knoflook gegeten ..
Kijk top ... Hoop dat ie gaat werkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik gisteren bestellt kommt freitag
van Persiequote:Op woensdag 20 juli 2022 18:40 schreef mario390 het volgende:
orf nu gewezen de 10 mooisten goals
wat denk je wat op 1 is ?
Wat is zo moeilijk aan een afstandsbediening.quote:
compatibilteitquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo moeilijk aan een afstandsbediening.
Op het juiste knopje drukken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo moeilijk aan een afstandsbediening.
Oh van dit EK .... die van Oostenrijk?quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he bij de meiden zijn we
of niet ?
Die haalt je zo uit de puree.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is de beste universeel en voor sommige rete handig[ link | afbeelding ]
Klik het aan en blijf lekker thuisquote:
Succes!quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
deze heb ik bestellt de is bijna original
[ afbeelding ]
je moet de nr van je gerät kijken sonst werd nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is de beste universeel en voor sommige rete handig[ link | afbeelding ]
Bergkampquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:40 schreef mario390 het volgende:
orf nu gewezen de 10 mooisten goals
wat denk je wat op 1 is ?
dan gaat ie wel werken ... of de infrarood ontvanger van de blu ray moet kapot zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
deze heb ik bestellt de is bijna original
[ afbeelding ]
nee de kl.lamp bij de original fernbed.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
dan gaat ie wel werken ... of de infrarood ontvanger van de blu ray moet kapot zijn
okquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kl.lamp bij de original fernbed.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan ?quote:
Ik had ook niet door dat ie het EK vrouwen bedoeldequote:Op woensdag 20 juli 2022 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan ?
het is toch meiden europameisterschaftquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan ?
Moet je nu elke keer naar de tv lopen.?quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kl.lamp bij de original fernbed.
Nee 😃 ik ga ze wel net missen want morgen over de aubisque en daar was ik zondag. Nu weer in Frans Baskenland en het is betere temperatuur nu 😍quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey fietser ... al dichter bij huis of zag ik je langs de kant staan vanmiddag ?
No way dat daar betere doelpunten tussen zitten dan die van bergkampquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niet door dat ie het EK vrouwen bedoelde
duitse vrouwen teambass steklenburgquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niet door dat ie het EK vrouwen bedoelde
Niet bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch meiden europameisterschaft
of niet?
Hullo 🙃 wat is loosquote:
nee ik heb de tv niet anquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nu elke keer naar de tv lopen.?
Ik vond het een beetje frisjes vandaag, wat een kutweerquote:
Niet echt maar ze kunnen er nog steeds niets vanquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah je bent en de vrouwenvoetbal
schlecht prat
Een heerlijke 25 graden vandaag😍 ongeveer 15 graden minder dan de hele vorige weekquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje frisjes vandaag, wat een kutweer![]()
Hoe is het daar in douce France?
Ja hoorde het al dat temperatuur flink gedaald is ... Nu hier nogquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee 😃 ik ga ze wel net missen want morgen over de aubisque en daar was ik zondag. Nu weer in Frans Baskenland en het is betere temperatuur nu 😍
25 graden is een prima temperatuur ja, ben je op de fiets daar?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Een heerlijke 25 graden vandaag😍 ongeveer 15 graden minder dan de hele vorige week
Uhh ....quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 graden is een prima temperatuur ja, ben je op de fiets daar?
Is het bij jou nog steeds 39 graden?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoorde het al dat temperatuur flink gedaald is ... Nu hier nog
Ja was niet te doen hoor moest steeds om 12 uur wel stoppenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 graden is een prima temperatuur ja, ben je op de fiets daar?
meer dann de half dames in oostenrijkse team spelenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoorde het al dat temperatuur flink gedaald is ... Nu hier nog
Nou Pullup ken je toch wel zonder terug lezenquote:
Wie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Pullup ken je toch wel zonder terug lezen
Eindelijk gerechtigd zwaaienquote:
OKquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
meer dann de half dames in oostenrijkse team spelen
in duitsland, 4 in frankfurt
Dan hoop ik dat ze scoort en dat jullie winnenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:15 schreef mario390 het volgende:
de niet blonde sarah spelt morgen dat
100 tste spel
Goed bezigquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:23 schreef mazaru het volgende:
Lekker afgekoeld vandaag. De hele dag alles open gehad. Voor- en achterdeur, alle ramen en wat denk je? Ik begon vanmorgen met 26 graden in de kamer en nu is het..... 26 graden!![]()
En dat is inclusief drie ventilatoren die op volle toeren blazenquote:
Mij stelen ze niet hoor. En zo wel dan brengen ze me binnen een uur weer terugquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:25 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat je je achterdeur gesloten had
nee je snapt me nu niet, laat maarquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij stelen ze niet hoor. En zo wel dan brengen ze me binnen een uur weer terug
Hier hetzelfde, 29,6 graden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:23 schreef mazaru het volgende:
Lekker afgekoeld vandaag. De hele dag alles open gehad. Voor- en achterdeur, alle ramen en wat denk je? Ik begon vanmorgen met 26 graden in de kamer en nu is het..... 26 graden!![]()
Woon je op zolder?quote:
1x keer 'gedaan' met school , ik vond het vreselijk hoe er met die arme visjes om werd gegaanquote:
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:23 schreef mazaru het volgende:
hahahaha.. ruikt je bodylotion ook naar kokos?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
Voor de kippige mensen onder ons. Zeg nou zelf, als je zonder bril een fles bodylotion uit de voorraadkast wil pakken, dan lijkt dit er toch heel erg op?
Het smeert ook best wel lekker weg.
Ik zit nu dus van top tot teen onder de cremespoeling![]()
[ afbeelding ]
Wel lekker kokos geurtjequote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
Voor de kippige mensen onder ons. Zeg nou zelf, als je zonder bril een fles bodylotion uit de voorraadkast wil pakken, dan lijkt dit er toch heel erg op?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Overkomt iedereen wel...quote:
Die kokosnoot kon ik nog wel ontcijferen zonder bril, maar dat leek me helemaal niet verkeerd om mee te smerenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
hahahaha.. ruikt je bodylotion ook naar kokos?
Beetje plakkerig.. dat dan weer welquote:
quote:
Het is jouw ook wel eens gebeurd?quote:
Dat tegeltje is ook wel klacht waardig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ff douchenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kokosnoot kon ik nog wel ontcijferen zonder bril, maar dat leek me helemaal niet verkeerd om mee te smeren
[..]
Beetje plakkerig.. dat dan weer wel
[..]
Iets soortgelijks.quote:
Kijk maar uit dat je je contactensvloeistof niet naast de secondenlijm bewaartquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik van datzelfde merk de glansshampoo, maar heb al twee keer per ongeluk de cremespoeling ervan gekochtquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kokosnoot kon ik nog wel ontcijferen zonder bril, maar dat leek me helemaal niet verkeerd om mee te smeren
[..]
Beetje plakkerig.. dat dan weer wel
[..]
[ afbeelding ]
je moet spoeling rum kokos nehmenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
[ afbeelding ]
De glue staat hier daarom in de rommelkast in de gang.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:15 schreef pullup het volgende:
Zolang je geen potjes superglue daar naast hebt staan ben je wel safe
Goh, waarom verbaast me dat niet?quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen cremespoeling in huis dus ... nee mij niet
Dat is mooi op tijd 🤣quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 2 dagen kommen ze op dat
het gaat niet programmieren
[ afbeelding ]
Mijn pa heeft een keer aambeienzalf op zijn tandenborstel gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij daarna nog last van aambeien?quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer aambeienzalf op zijn tandenborstel gedaan
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Stond je stadion nou in de fik vanochtend?quote:
Dat weet en wilde ik niet wetenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had hij daarna nog last van aambeien?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel eens scheerschuim voor spul voor mijn haren aangezien
Ja. de zuid-oosthoek. Schade valt mee. Er kan gewoon gespeeld worden de komende tijd...quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond je stadion nou in de fik vanochtend?
Jij bent een verstandige meid.quote:
[..]
Zag er iig niets van toen ik er langs kwam vanmiddag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. de zuid-oosthoek. Schade valt mee. Er kan gewoon gespeeld worden de komende tijd...
[..]
[..]
[..]
Als ik me scheer, smeer ik ook meestal scheerschuim in mn harenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel eens scheerschuim voor spul voor mijn haren aangezien
En tandpasta op zn aambeien?quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarom wordt aardbeienjam ook nooit in tubes verkochtquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
Je zal de aambeienzalf maar verwarren met aardbeienjam…
Ketchup daarentegen…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarom wordt aardbeienjam ook nooit in tubes verkocht
Ja, maar dit keer smeerde ik dus scheerschuim op mijn hoofdharen, die ik niet van plan was te scheren...quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik me scheer, smeer ik ook meestal scheerschuim in mn haren
Ik denk dat tandpasta op je aambeien ook niet zo feestelijk is.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Lekker frischquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat tandpasta op je aambeien ook niet zo feestelijk is.
Mensen smeren het ook op puisten, dus misschien werkt het daar ook wel voorquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Het heeft een schurende werking, net als Jifquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen smeren het ook op puisten, dus misschien werkt het daar ook wel voor
Of op hun oogleden , of daaronderquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen smeren het ook op puisten, dus misschien werkt het daar ook wel voor
Vond net ditquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Het heeft een schurende werking, net als Jif
Aambeienzalf schijnt wel te werken tegen wallen onder de ogenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond net dit![]()
![]()
https://omaweetraad.nl/aambeien-wondermiddel
Dat zegt men idd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aambeienzalf schijnt wel te werken tegen wallen onder de ogen![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond net dit![]()
![]()
https://omaweetraad.nl/aambeien-wondermiddel
Je bent een domnivoor...quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
Je zal de aambeienzalf maar verwarren met aardbeienjam…
Ik zit er niet mee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Darwin-awards in Spanje
https://www.ad.nl/buitenl(...)-gespietst~a618d58d/
Tandpasta op je puistjes was wel een tip van Klazien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Vroeger op een korfbalkamp gingen de jongens 's nachts tandpasta smeren op de gezichten van de meisjes die al sliepen. Ik kwam er op weg naar het ontbijt pas achter toen iemand er wat van zei. Lijersquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vroeger op een korfbalkamp gingen de jongens 's nachts tandpasta smeren op de gezichten van de meisjes die al sliepen. Ik kwam er op weg naar het ontbijt pas achter toen iemand er wat van zei. Lijers
En de meisjes deden geen streken terug?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vroeger op een korfbalkamp gingen de jongens 's nachts tandpasta smeren op de gezichten van de meisjes die al sliepen. Ik kwam er op weg naar het ontbijt pas achter toen iemand er wat van zei. Lijers
Er overlijden nog steeds meer stieren dan gespieste mensenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Darwin-awards in Spanje
Het zijn van die dingen die je later leuk kan navertellen, maar toen vond ik het niet zo leukquote:
Nee dat begrijp ikquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn van die dingen die je later leuk kan navertellen, maar toen vond ik het niet zo leuk
Tegenwoordig zouden ze je 's morgens filmen als je uit de tent kwam, en het filmpje op tiktok zettenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn van die dingen die je later leuk kan navertellen, maar toen vond ik het niet zo leuk
Niet op dat kamp, maar op een andere heb ik wel eens met wat meisjes spullen van de jongens verwisseldquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
En de meisjes deden geen streken terug?
mensen mishandeling ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Darwin-awards in Spanje
En koeien gaan hier massaal naar de slachtquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Er overlijden nog steeds meer stieren dan gespieste mensen
Ze moeten gewoon stoppen met die 'traditie'quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Er overlijden nog steeds meer stieren dan gespieste mensen
Blij dat ik niet van de tiktok generatie benquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Tegenwoordig zouden ze je 's morgens filmen als je uit de tent kwam, en het filmpje op tiktok zetten
En daar is er maar één vanquote:
En vissen is wel OK ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met die 'traditie'
Ja mooiquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[youtube]https://media.giphy.com/media/11f0J6TcubWxfW/giphy.gif[/youtube]
Die worden opgegetenquote:
Reigers lusten naast een portie vis ook wel een kikker of een konijntjequote:
En pulletjesquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reigers lusten naast een portie vis ook wel een kikker of een konijntje
Ik haat die beestenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reigers lusten naast een portie vis ook wel een kikker of een konijntje
Haten vind ik wel een heel groot woord , het is en blijft natuurquote:
De betekenis van pul is jong van een eend of kip. Dit woord bestaat al sinds 1599. Waarschijnlijk is dat het komt van de lokroep die men voor eenden heeft: Poele! poele! poele! Ook het etymologisch woordenboek geeft dit als verklaring met als andere mogelijkheid dat het ook afkomstig kan zijn van het Franse woord voor kip ‘poule’. De Zeeuwen hebben het over pielen als ze eenden bedoelen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaah zo ja!! Dat woord kende ik niet
Nou enquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De betekenis van pul is jong van een eend of kip. Dit woord bestaat al sinds 1599. Waarschijnlijk is dat het komt van de lokroep die men voor eenden heeft: Poele! poele! poele! Ook het etymologisch woordenboek geeft dit als verklaring met als andere mogelijkheid dat het ook afkomstig kan zijn van het Franse woord voor kip ‘poule’. De Zeeuwen hebben het over pielen als ze eenden bedoelen.
https://vroegevogels.bnnv(...)n%20heeft%3A%20Poele!
Waar ik vroeger woonde in Amsterdam stond er naast de spoordijk altijd een vrouwtje die beesten te voeren .... dan waren er hordes die er op af kwamen ... (stuk of 50) maar dat was dus gewoon in de stad op een klein stukje open gebied ... Das nu inmiddels volgebouwd dus ze zitten nu vast ergens andersquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haten vind ik wel een heel groot woord , het is en blijft natuur
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De betekenis van pul is jong van een eend of kip. Dit woord bestaat al sinds 1599. Waarschijnlijk is dat het komt van de lokroep die men voor eenden heeft: Poele! poele! poele! Ook het etymologisch woordenboek geeft dit als verklaring met als andere mogelijkheid dat het ook afkomstig kan zijn van het Franse woord voor kip ‘poule’. De Zeeuwen hebben het over pielen als ze eenden bedoelen.
Jonge gansjes worden ook pullen genoemd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik fiets en loop regelmatig op een stuk waar heel veel reigers en ooievaars in de weilanden zitten. Ik kijk er altijd graag naarquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ik vroeger woonde in Amsterdam stond er naast de spoordijk altijd een vrouwtje die beesten te voeren .... dan waren er hordes die er op af kwamen ... (stuk of 50) maar dat was dus gewoon in de stad op een klein stukje open gebied ... Das nu inmiddels volgebouwd dus ze zitten nu vast ergens anders
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jonge gansjes worden ook pullen genoemd.
Dat geluid van de ooievaars!quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik fiets en loop regelmatig op een stuk waar heel veel reigers en ooievaars in de weilanden zitten. Ik kijk er altijd graag naar
In de stad horen ze niet .. gaan aan afval vreten en zo ...quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik fiets en loop regelmatig op een stuk waar heel veel reigers en ooievaars in de weilanden zitten. Ik kijk er altijd graag naar
Om daarmee walvissen te redden of zo?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:04 schreef mazaru het volgende:
Iemand probeert zich vast te ketenen aan de doelpaal van de Engelsen
Ik heb ze hier alleen maar in weilanden en slootjes in de buurt gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In de stad horen ze niet .. gaan aan afval vreten en zo ...
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Blij dat ik niet van de tiktok generatie ben![]()
(autocorrect maakte hier tiktak van, dat is dan wel weer jeugdsentiment)
Geen idee. Wat mankeert mensen toch tegenwoordig? Ze worden met de dag gekkerquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Om daarmee walvissen te redden of zo?
Aambeien = Hämorrhoidenquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
moet man vor anbeien tandpasta
in mond nehmen?
Nou en?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
In een van mijn vorige levens was ik Walvisvaarder
Wie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kent iemand hier het verhaal van Moby Dick ?
Jij was Moby of Dick?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Familie van Holle Bolle Gijs?quote:
Heb je wel gehoord van de hollebollewagenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hollebollewagen
Waar die hollebolle Gijs op zat?
Hij kon schrokken, grote brokken
Een koe en een kalf en een heel paard half
Een os en een stier en zeven tonnen bier
Een schip vol rapen en een kerk vol schapen
En nog kon Gijs van de honger niet slapen!
Nee dat niet. Mijn ouders vinden dat erg leuk dus ik hoor er wel regelmatig iets overquote:
Was vandaag een vraag over iddquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Mijn ouders vinden dat erg leuk dus ik hoor er wel regelmatig iets over
Al die meiden spelen met elkaar in Europa ..quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de engelse spelerin de nu in beeld
was spelt met sarah bij bayern münchen
dat klinkt ietwat foutquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die meiden spelen met elkaar in Europa ..
Was dat met Jonas?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat is een bijbelverhaal.quote:
Ze gaan weer een poging wagen dusquote:
quote:
Gegaard?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet een wielrenner in het geel?
Geen idee. Ik was onpartijdig maar ik vind die Spaanse meiden gewoon niet sympathiek.quote:
Dat heb ik andersom/..... Maar arme meisjes moeten nog een half uurquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was onpartijdig maar ik vind die Spaanse meiden gewoon niet sympathiek.
Dan pakken we nog maar wat te drinkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik andersom/..... Maar arme meisjes moeten nog een half uur
Hockey dames die gaan rellen en slaanquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was onpartijdig maar ik vind die Spaanse meiden gewoon niet sympathiek.
Allemaal?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hockey dames die gaan rellen en slaan
volgens mij is hockey in het buitenland minder een kaksport dan in NLquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hockey dames die gaan rellen en slaan
is vorbij wanneer en goal fällt of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik andersom/..... Maar arme meisjes moeten nog een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |